marți, 16 august 2011

Retour à l'état sauvage



Vă spuneam într-o postare anterioară că îmi plac foarte mult caii iar în vacanţă am fost chiar sigură că o să apuc să călăresc şi eu şi fiul meu, însă n-a fost aşa. Filmuleţul acesta cu cai este unul din preferatele mele şi se potriveşte foarte bine cu starea mea de spirit în perioada asta şi cu ce urmează să vă spun.
Nu. nu mi-am luat cal între timp.
Însă am o veste de poveste. Plec în vacanţă. Iar. Şi nu oriunde ci în Apuseni. Nu ştiu exact locaţia; ce ştiu e că va fi o vacanţă-experiment în sălbăticie. Vom încerca să vieţuim frumos sub cerul liber, cu copiii, departe de confortul apartamentelor, încercând să învăţăm tainele construirii caselor de pământ..
Eu de felul meu sunt o fiinţă uşor adaptabilă la felurite condiţii de mediu; însă pentru traiul în mijlocul naturii chiar simt aşa o atracţie mai specială. Poate că am ceva stramoşi din triburile de amerindieni, gipsy sau mongoli :)
Mă întorc înapoi la făcut bagaje că peste 4 ore plecăăăm. Nu ştiu când ne întoarcem dar sigur va fi pentru fiecare dintre noi o experienţă tare interesantă. Chiar mă întreb ce şanse sunt să aibă cineva din mulţimea de oameni care vin, un laptop.
Deci, sălbăticie păzea că vin.

5 comentarii:

  1. Have fun. Si mie imi place muntele mult:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Have fun! Lots of it!
    Si sa supravietuiesti cu bine, sa vii inapoi sa ne povestesti cum a fost (preferabil cu poze cu tot!)
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain suna. Cred ca o sa fie a lot of fun.

    RăspundețiȘtergere
  4. vai da' ce cauti tu pe coclauri?
    fara apa?curent si doctor?
    cu copiii dupa tine?
    eu n-as putea sa plec de-acasa fara sa fiu sigura ca acolo unde ajung am baie proprie, apa calda, conditii decente de dormit si mancat.
    macar semnal la telefon ai?

    RăspundețiȘtergere
  5. Heeei! Calatoareo!!
    Amerindieni zici? Gipsy? Mongoli?
    Parca te si vad intr-o fusta de frunze, cu pene in par, invartind o sulita in mana calarind pe cal alb ca cel din film. sau dansand in jurul focului :))
    Serios vorbind e greu cu copiii mici la munte. Dar tu esti o curajoasa. Nu multe mamici se incumeta la asta.fara siguranta unor conditii confortabile ptr ele sau ptr copii. Sunt sigura ca e o aventura ptr tine si Dumnezeu iti va pazii copiii de orice rau. Ma bucur ptr tine. mai putin de lipsa internetului ;)
    Abia astept vesti.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...