luni, 13 mai 2013

Felicitare pentru ziua tatalui

Pentru ca saptamana trecuta a fost ziua de nastere a sotului meu am pus la cale impreuna cu copiii niste felicitari care sa exprime gandurile noastre pentru el.

Felicitarile au nfost simplu de realizat. am folosit carton colorat pe care l-am indoit in doua.
In interior  fiica mea a vrut sa lase amprenta manutei ei.Deasupra a lipit o inmioara din hartie creponata rosie si a dat cu sclipici

Fiul meu a vrut sa lase amprenta talpii lui insa in culorile curcubeului . asa ca dupa ce i-am vopsit talpa in cele 7 culori s-a suit pe felicitare si si-a lasat amprenta :)
Pentru ca urarea de la multi ani  de pe fata felicitarii a fost scrisa cu carioca si scrisul s-a imprimat un pic si pe partea cealalta am hotarat ca mesajul din interior sa fie pe o hartiuta speciala

 Tati, tu esti eroul meu! - mesajul lui Gabriel :)

Tati, inimioara mea iti apartine mereu  - fetita lu' tata ;)

Nici nu va inchipuiti ce incantat a fost tatal copiilor mei cand a primit felicitarile din manutele lor cu imbratisari si pupicuri fara numar :)

Ce parere aveti? va plac felicitarile noastre?
Mai avem cateva idei pregatite ptr 1 iunie ramase restante de anul trecut :)

11 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase! La multi ani pentru tati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt! La noi in familie, de vreo doi ani, fetita ii daruieste taticului de ziua ei un desen cu toata familia - in care tati apare invariabil in camasa cu patratele si toata lumea se tine de mina. Anul asta a desenat separat si un mega-tort cu 7 feluri de creme plus ciocolata - ca tati e mare amator de dulciuri.. La multi ani si din partea noastra..

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani :)...lui tati !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase! la multi ani pentru tati!

    RăspundețiȘtergere
  5. Incredibil de dragut!:) Si se vede ca e pus suflet in felicitare!:) Asta conteaza cel mai mult,nu cadourile scumpe.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, taticului. Felicitarile sunt superbe!!! Raman o amintire tare frumoasa peste ani...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa-ti traiasca consortul! Si copiii ca au multa imaginatie! Chestia cu talpa e de pomina. Cu mana stiam dar la talpa nu m-as fi gandit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim frumos tuturor de urari.
    Si de complimente. adevaratii artisti sunt copiii mei, care ar fi vrut sa-i faca un tablou plin de picioruse si manute :) dar am retinut ideea asta pentru o data viitoare ;)

    @Alexandra, ar fi fain sa expui si tu creatiile fiicei tale la tine pe wall. camasa cu patratele ma face curioasa. e cam greu de redat :) si mega-tortul, hmm, ce frumos trebuie sa fie.
    Si tatal copiilor mei e mare amator de dulciuri dulci ;) :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe!!
    Ce amintiri frumoase. manutele si piciorusele :) indragostitii cred ca mesajul dragostei este amprenta buzelor cu ruj lasate pe o hartie, insa manutele si piciorusele copiilor reprezinta increderea in parintii lor.
    La multi ani fericitului tatic.

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitarile sunt simple,dar frumoase si duc direct la inima!Va pup...La multi ani,Cosmin!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...