miercuri, 5 iunie 2013

Castel din materiale reciclate (carton & hartie)

De cateva zile am terminat si noi proiectul inceput acum o luna si pe care l-am numit sugestiv: "Castelul colorat"
 Totul a inceput de la rolele de hartie igienica pe care le strangeam ptr a face suport de creioane.
 Alt proiect inceput si neterminat deoarece fiecare suport inceput a ajuns binoclu :)

Asadar am avut cateva cutii pastrate de la siropuri.  - pe post de turnuri
o cutie in care am primit coletul de la elefant - curtea castelului
rolele de hartie- turnuri
hartie consumata numai pe o parte pe care am pastrat-o pentru diferite proiecte -  acoperis


O parte din ele le-am imbracat eu in hartie prin tehnica papier mache, le-am decupat iar copiii le-au vopsit fiecare cum a dorit



Dupa ce s-au uscat vopselele pe componente, am trecut la lipirea lor pe cutie cu pistolul de lipit si le-am asamblat.

Dupa inca o finisare l-am scos afara ca sa il pozam intr-un cadru frumos



Precum vedeti, castelul are deocamdata poarta inchisa, semn ca suntem foarte (pre)ocupati cu activitati de familie  :)
Ca sa nu va rataciti prin curte cand ne cautati, sa stiti ca fiul meu are ca si locuinta castelul albastru din stanga, fiica mea cel verde cu rosu din dreapta iar noi, parintii putem fi gasiti in turnul din mijloc ;) Pana la mine puteti veni pe raul cel abastru sau direct pe podul galben :)

Sper ca v-a placut si v-am motivat sa faceti si voi un castel
Daca credeti ca e un castel frumos puteti impartasi acest articol cu prietenii vostri.

Mai jos se afla colectia de castele din materiale reciclate deschisa de Adriana.
Daca aveti, puteti adauga si castele voastre in colectie

Loading InLinkz ...

22 de comentarii:

  1. Asa-i?? :)
    Avem in plan acum unul mare mare sa incapa copiii in el :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Suport de creioane am facut, o sa incercam sa facem si un castel intai sa strangem materialele si sa ne consultam cu mica printesa, daca vrea castel sau nu, ca ea e cu masinile.
    A iesit frumos castelul vostru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hm. eu zic sa faceti prima data masina. -din materiale reciclate. poate asa scoateti o inventie noua si nu e nevoie sa mai cumparam masini de tabla :)

      sunt curioasa ce reusiti ;)

      Ștergere
  3. A iesit foarte, foarte frumos!!!! Felicitari!
    Pot sa-l adaug in colectie?

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumos si elaborat! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim. asa l-au infrumusetat copiii. eu doar am mai slefuit pe ici pe colo :)

      Ștergere
  5. Ce frumos ati lucrat! Mi-ar placea si mie sa locuiesc intr-un castel asa colorat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, voi locuiti deja intr-un castel. nu asa colorat, dar populat cu printi si printese ;)

      Ștergere
  6. Cum ti-am scris si pe FB, est absolut superb, imi vine sa-l modific si pe al nostru. Oricum a nostru a ramas neterminat, inauntru planuiesm sa fac un pod din pasta de ziar cu aracet. Dar acuma dupa ce l-am vazut pe al vostru o sa ne apucam sa facem casute :D

    Sa introduci castelul in colectia lui Adriana. Ar trebui toate castele puse acolo si Adriana sa ne dea permisiunea ca daca dorim sa punem colectia in articole, chiar ii voi cere permisiunea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly nu e tarziu sa il modifici pe al tau. sunt sigur ca imaginatia ta zburda si ea pe campii si va iesi ceva extraordinar ;)

      Ștergere
  7. Vai cât e de frumos!!! Bravo! Sunteți geniali!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am inceput si noi in seara asta sa facem castel, credeam ca-l terminam repede dar mai muncim si maine...
    Castelul tau e foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cate castele vizitati voi, ar fi si culmea sa nu va faceti unul al vostru :)

      Ștergere
  9. Ma ajutat la un proiect la scoala

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! Am descoperit azi acest articol. Castelul mi se pare senzational, vreau sa il fac si eu cu David, artistul meu de 4 ani si am mentionat asta pe blog, cu tot cu link si sursa. Sper ca nu e cu suparare :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit, Ella, pe taramul nostru :*
      Castelul intr-adevar e minunat. Toti musafirii nostri sunt fascinati de el :)
      Intre timp am mai primit un castel de carton de la o firma de jucarii. asa ca acum are un frate :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...