miercuri, 11 iunie 2014

Activitati cu cirese - quilling

Anul trecut and v-am prezentat-o pe Miss Ciresar si al ei colier din cirese, aveam in plan cateva activitati de sezon, insa ca in fiecare anotimp am ramas cu proiectele neterminate. Astfel ca la distanta de un an, saptamana trecuta am reluat ideile si am avut mai multe activitati cu tema cirese.
Bineinteles ca in deschidere am mers la cules de cirese. Nu a trebuit sa mergem mult, deoarece am avut ciresul copt langa noi :)



Am inceput cu ciresele quilling si spre incantarea copiilor au iesit niste ciresi grozavi :)


Pentru inceput, copiii au desenat pomii si i-au inverzit fiecare dupa placerea lui :)


Apoi au aplicat ciresele quilling, lipindu-le in pomisori


A fost o activitate care a solicitat indemanarea catorva dintre ei care nu au mai lucrat cu acul quilling, insa la final a fost declarata reusita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...