joi, 26 martie 2015

Cadoul meu

Azi dimineață m-a trezit un înger.
Un înger cu ochi mari și veseli și plete cârlionțate stătea în fața mea și îmi zâmbea. Nu spunea nimic dar eu îi cunoșteam glasul.. și râsul .. și plânsul..
Nu îndrăzneam să mă mișc și să spun nimic de teamă că îngerul ar putea disparea.
Îngerul mă privea cu atâta dragoste încât inima mea croșeta mâini invizibile și îi cuprindea chipul drăgălaș mângâindu-i fiecare trăsătură...
Simțeam că lacrimi vin de undeva din adâncul meu și se ridică încet la suprafață, însă până să îmi dau eu seama, îngerul mi-a întins o floricică..
Am luat-o cu mâinile inimii și am vrut să îi mulțumesc..
dar îngerul mi-a spus: mami, toate floricelele pe care le primești azi, să ști că sunt trimise de mine.. <3
... Și m-am trezit

.. Ohh, și aveam atâtea să îi spun...


15 comentarii:

  1. La multi ani, draga Ludmila! Te imbratisez cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, zi senina si numai bine sa iti dea Dumnezeu, tie si familiei!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, mama iubita de ingeri!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, scumpa mea, aici si in visele tale frumoase <3
    Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Te imbratisez strans, cu dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! :-*
    Acel inger va fi mereu in preajama ta si mereu te va veghea <3

    RăspundețiȘtergere
  7. La cat mai multe vise frumoase!, ralus

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Ludmila, stiu ca doare. Nimeni nu te poate intelege doar cei care au trecut prin pierderea unui copil.
    Cand a murit fetita mea, eu eram singura. sotul ne parasise, nu aveam decat o prietena care in marea ei intelepciune imi spunea ca trebuie sa imi revin cat mai repede si sa nu ma mai gandesc atat de mult la trecut si la ce am pierdut. :(
    Nu aveam cu cine sa vorbesc despre durerea din inima mea si in fiecare zi ma rugam sa dea un sofer beat peste mine, sa cada ceva din cer peste mine, sa nu fiu nevoita sa ma mai culc inca o noapte singura si sa ma trezesc singura. Speram sa mor dar nu eram in stare sa imi iau viata singura. Cunostintele ma ocoleau, iar cand ne intalneam evitau discutiile prea lungi cu mine. Nu stiam ce sa fac cu atata de multa durere. Cui sa i-o spun. Plangeam si scriam scrisori in care imi varsam durerea. Intr-o noapte i-am scris intr-o scrisoare fetitei mele, toate regretele, toate gandurile negre. Am adormit plangand, printre hartii aruncate in pat. Si in acea noapte am visat-o. Era langa patul meu si aduna foile imprastiate in pat. Eu am vrut sa ii zic ceva dar nu aveam glas. Si ea mi-a zis doar atat: "Stiu" . Am intins mana sa o ating si ea a disparut. M-am trezit strigand "Mai stai!" Stiu ca a fost acolo pentru ca ii simteam mirosul acela specific al ei. Mi-e dor de ea in fiecare zi. Cand ma privesc in oglinda parca o vad pe ea, semana foarte mult cu mine. E peste tot in mintea mea, si orice as face si oriunde m-as duce, ma gandesc ca fara ea nimic nu mai are insemnatate. M-am resemnat, insa nu mai mi-e draga viata si nici nu mai cred ca o sa imi fie vreodata.
    Cand am aflat povestea ta, drept sa iti spun, mi-a fost frica sa n-o iau de la capat cu gandurile negre si cu depresia, insa vad ca tu esti mai puternica decat mine si imi dai curaj si mie. Iti multumesc ca impartasesti cu mine durerea ta. Nici nu sti cat de mult ma ajuti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ludmila draga, stiu ca e ziua ta, am scris si m-am descarcat aici, dar am uitat sa iti spun o urare.
      Iti doresc sa iti gasesc pacea, si sa inveti din nou sa fi fericita alaturi de sotul si baietelul tau. Timpul nu il mai poti intoarce insa te poti bucura de timpul care ti-a mai ramas pana te vei intalni din nou cu fetita ta in lumea unde ea a plecat prea devreme.

      Ștergere
    2. iti inteleg PERFECT in trairile ..
      multumesc pentru urare :*

      Ștergere
  9. Ani binecuvantati,Ludmila!Calea iti va fi indrumata de ingerasul tau.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu pot sa imi dau seamea ce trairi ai dar sunt sigura ca vei reusi sa iti pastrezi ingerasul in suflet dar sa iti continui viata. O primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  11. am citit aceste rânduri - minunat scrise dar triste !
    îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga Ludmila, te-am vazut zilele trecute pe mamul Begai. Iti statea asa de bine cu rochia aia alba, parca erai un inger venit in vizita printre pamanteni. Si parul tau e deosebit asa verzui. Iti sta foarte bine asa. Tu esti o frumoasa si pe dinafara si pe dinauntru. As vrea sa stiu ca si in sufletul tau nu mai e asa negru si intuneric, ci s-a coborat pacea si speranta.
    Te imbratisez deocamdata virtual. Am vrut sa te abordez atunci, insa motivul pentru care nu am facut-o e ca eu sunt insarcinata in luna a 9-a si nu am vrut sa iti creez o stare pe care as fi regretat-o.. Am prefetat sa te admir de la distanta si sa imi doresc ca intr-o zi sa iti pot spune ce privilegiata sunt sa te cunosc.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...