luni, 3 septembrie 2012

Minivacanta mea

Dragele mele drage, m-am intors de curand dintr-o minivacanta binefacatoare sufletului si trupului meu, asa cum este orice timp petrecut la mama acasa :) si asa cum este orice timp in care te intalnesti cu situatii nerezolvate din trecut si ai ocazia sa le rezolvi (mai usor decat ti-ai fi imaginat)
Am fost intr-o mica localitate din Ardeal aceeasi de anul trecut si m-am gandit sa impartasesc cu voi cate ceva din experientele noastre. Trec peste detaliile intoarcerii din drum din pricina lucrurilor uitate, etc, etc si va spun ca pe la miezul zilei am facut o oprire la Ulpia Traiana Sarmizegetusa exact cand era arsita in toi

Merita vizitat tot complexul, este destul de mare, deci va ia timp. Noi am reusit sa vizitam doar o parte, copiii erau deja obositi, varsasera pe masina, apa ne era pe terminate, asa ca dupa ce ne-am catarat pe cateva ziduri eram cu bateriile gatate

am fost in Amfiteatru unde noi ne-am luptat, noi am aplaudat :)

A 2-a zi chiar daca au fost nori si se anunta si o ploaie la orizont, am fost la Strei unde am avut parte de o apa calda si linistita, asa ca ne-am balacit

si apoi am facut oameni de nisip. o indeletnicire de-a noastra care am descoperit-o anul trecut pe celalalt mal al raului :-).

Ne-au vizitat si cativa stropi de ploaie dar au plecat destul de repede in timp ce noi am jucat fotbal

Pe drumul de intoarcere am trecut prin Clopotiva unde aveam amintiri frumoase de anul trecut  dar de data asta am fost intampinati doar de Haiduc, prietenul de trante si drumetii de anul trecut al baietulului meu,

am admirat din nou frumoasele privelisti in care se vede si Ostrovul

si ne-am autoservit din tufele incarcate de mure care spre deliciul copiilor, ne-au albastrit si mainile si fata si hainele :)

Nu ne mai venea sa plecam din mijlocul acestor frumuseti dar timpul ne presa; in schimb pe masura ce ne apropiam de Timisoara am fost intampinati de alte privelisti incantatoare. Ia uitati ce primire ne-a facut soarele care nu era prea hotarat cum sa apuna mai frumos de dragul nostru

Fotografiile sunt facute din mers de pe geamul masinii cu manutele mele :-)


A fost scurt dar frumos, mi-am reincarcat bateriile si am ramas cu amintiri destule pana la anul si cu promisiunea ca alta data o s-o facem si mai lata :-)

Maine incep serviciul, mi-e dor si de copiii mei de la gradinita, mi s-a schimbat din nou si programul, ma asteapta noi provocari.
Inchei urandu-va o saptamana binecuvantata, in care sa aveti parte de minuni, aprecieri si satisfactii in fiecare zi.
V-am tzucat  :*

18 comentarii:

  1. bine ai revenit, ma gandesc ca te-ai odihnit putin, atat cat permit si copii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. m-am odihnit putin mai mult. cat sa-mi ajunga pana la urmatorul concediu :)

      Ștergere
  2. ce repede trece vacanta...ma bucur ca ai avut totusi cateva zile linistite...mai am si eu...saptamana viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Repede....
      La tine e ca si cum ai fi tot timpul in concediu :)) doar ca mai mergi si la munca intre timp :P

      Ștergere
  3. De multe ori minivacantele iti ofera cele mai frumoase si neuitate clipe de multumire incarcind bateriile la maxim. Servici usor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Geta. oricat de mini ar fi vacanta, tot e benefica :)
      Multumesc

      Ștergere
  4. Pozele sunt superbe! Vacanta nu s-a prelungit si la cadrele didactice?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, s-a prelungit la cadrele didactice care au fost la titularizare :)
      la celelalte, nu.

      Ștergere
  5. Ma bucur ca ai avut o vacanta placuta. Succes in noul an de gradi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dia, chiar ca supervacanta ta nu a fost dar a fost ceea ce aveam eu nevoie

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Ioooi Roda!! Tu vrei sa vi la mine, eu vreau sa vin la tine... :))
      Cred ca ne trebuie un concediu mai lung, asa, de vreo 2 luni :))

      Ștergere
  7. BIne ati revenit!!!! pozele sunt minunate...e tare bine cand poti avea asa o iesire si pentru parinti,si pentru copii :)
    tare simpatic omuletul vostru din nisip :))

    mi-as dori ei eu o minivacanta, mai ales pentru copilasi !!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Coca
      mai vrem iesiri din-astea :)))
      Omuletul nostru din nisip din poza e de fapt o omuleata :)
      I-am pus fustita si palarie dar palaria a luat-o vantul :))
      Au fost mai multi oameni dar copiii i-au folosit la bataia cu bulgari, doar ea a mai ramas..

      pai voi n-ati fost in vacanta deloc?!?

      Ștergere
  8. eee, da. acolo as vrea si eu sa ajung.:) [la Ulpia Traiana Sarmizegetusa]
    ce faina e ideea cu oameni din nisip!:)
    multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahh, pai nu-i chiar asa departe Ulpia Traiana Sarmizegetusa.
      Data viitoare cand mai mergem acolo vom aloca mai mult timp si vom fi mai pregatiti.

      oamenii din nisip i-am descoperit anul trecut cand am plecat la scaldat fara nimic de joaca la noi. asa ca la fata locului, dupa ce am folosit bete, pietre, plante si ce a mai adus apa :) nu a mai ramas decat nisipul de pe mal. si cum loc de desenat pe nisip nu prea era, am facut si noi ce ne-a venit prin cap. am poze de pe-atunci in telefon dar n-am cum sa le descarc :(

      Ștergere
  9. Ce poze dragute si descrierea mi-a placut :x Succes in noul an!:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...