marți, 13 noiembrie 2012

Lansare de carte "Continuum Concept" la Timisoara

Pentru acei care cred intr-o lume mai buna si intr-o altfel de crestere a copiilor am de facut un anunt frumos frumos.  
Joi, 15 noiembrie de la ora 17,30 va avea loc la Liceul Waldorf in sala festiva lansarea cartii " Conceptul Continuum. In cautarea fericirii pierdute" scrisa de Jean Liedloff si tradusa in romaneste de Claudia Neacsu.
Eu pe Claudia nu o stiu decat din on-line din ceea ce a scris Raluca aici, si din ce am vazut chiar pe site-ul Claudiei, Cuibarel.
Cate ceva din carte am citit datorita acestei postari, insa va marturisesc ca atunci cand am aflat ca se va lansa "Continuum Concept" si in Timisoara n-am mai putut de bucurie.
De bucurie ca voi tine in mana aceasta carte valoroasa si de bucurie ca o voi cunoaste personal pe aceasta mamica dedicata.
Asadar va invit la acest eveniment minunat unde vom avea ne vom bucura de un timp excelent impreuna si vom avea ocazia sa apreciem oamenii de langa noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...