joi, 17 octombrie 2013

Frunze de hartie - model simplu

Pentru ca frunzele de hartie de aici au avut asa mare succes dar le-au dat si mult de munca catorva persoane, am ales pentru azi acest tutorial pentru frunze din hartie mult mai simple.
Modelul acesta de frunze il poate face si un copil pentru ca sansele de nereusita sunt foarte mici. chiar daca cu taie drept, frunza tot iese.

Pentru inceput avem foaia de hartie A4 pe care o indoim in doua, si asa indoita in doua trasam pe ea o diagonala la fel ca in imagine

apoi taiem, desfacem foaia si obtinem un triunghi care il facem acordeon.

 strangem acordeonul, tinand mijlocul strans ridicam marginile in sus. legam cu sarmulita sau banda de hartie

lipim partile din interior si gata frunza

si pentru ca am vrut sa avem frunze multicolore, ia uitati ce am reusit sa facem vopsind frunzele cu tehnica buretelui.

asa am pictat cu buretele :)

aici demonstratia video:

12 comentarii:

  1. Am reusit ! Uraaa !!!!! Voi face frunza si la meditatie azi, la engleza!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia, la tine ma gandeam :) chiar la tine :*
      ma bucur pentru reusita ta :*

      Ștergere
    2. Stiam eu ca sunt una dintre acele persoane :) !

      Ștergere
    3. :* ce mirare ca esti.. ce mirare ca sunt.. :)

      Ștergere
  2. Hihiiii, buna treaba!!!
    Le voi lucra si eu impreuna cu fiica mea si cu elevii mei!:)
    Multumim!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc Lucica. tu esti acea Lucica care a castigat acum cativa ani la giveaway-ul meu?

      Ștergere
  4. Imi plac mult cele vopsite.nu am mai auzit de tehnica buretelui insa rezultatul este foarte frumos..frunza poate fi si o petala...Mai multe petale o floare...Super.Multumim pentru idee si tutorial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte faina ideea de floare cu frunzele astea :)

      ~buretele umed, se tamponeaza de o carpa ca sa absoarba excesul de apa, se inmoaie in culoare apoi se stampileaza pe hartie :) si rezulta o pictura frumoasa :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...