sâmbătă, 14 decembrie 2013

Concurs de Craciun - Cartile Lucia Muntean



“Cartile Lucia Muntean” iti propun sa transformi spiritul Craciunul intr-o experienta ce dureaza mai mult de o singura zi

 Update: Concursul s-a terminat aseara. Castigatorul cartii "Rime de craciun" este Sava Catalina, care a strans cele mai multe voturi (45) la poezia spusa de Vlad.
Rezultatul concursului este vizibil public pe pagina Cartile Lucia Muntean
Catalina, astept datele tale pentru a primi cat mai repede premiul din partea doamnei Lucia Muntean.

Lucia Muntean a pregatit trei cadouri pentru mici si mai putin mici. Pana de Craciun, pe www.luciamuntean.ro gasesti cate un pachet special de 5 carti recomandate pentru fiecare categorie de varsta, la preturi si mai speciale de numai 71 lei . Te invitam sa le descoperi pe http://www.luciamuntean.ro si nu uita: “o cariera de cititor incepe de mic”!  

Daca Tudor, simpaticul tau nepot are 2-3 ani, iti recomandam sa il insotesti in calatoria in lumea minunata a poeziilor si povestilor cu pachetul special pentru cadoul lui de sub brad: “Rime pentru cei mici”, “Rime de Craciun” si “Rime pentru mama” alaturi de “Povestea puiul de arici” si “Sania lui Mos Craciun”.

Sau daca Mara, pe care o stii de mica, are deja 4-5 anisori si este pasionata sa descopere totul in jurului ei prin eleganta si curiozitate, dar cel mai mult prin joaca, iti recomandam sa ii faci o surpriza cu pachetul ce contine: “Jocurile de-a matematica”,  “Sania lui Mos Craciun”, “Jocurile uite-asa”, “Ghicitori” si “Rime de Craciun”. 



Pentru Matei care a depasit barierele caietelor si a descoperit intalnirea creioanelor colorate cu suprafata prietenoasa a peretilor pentru ca are deja 6-7 ani, i-am pregatit o reintoarcere la foi veline: “Ghici ghici ghici ce voi desena aici?” volumele 1 si 2 impreuna cu “Povestea vitaminelor” alaturi de povesti si rime de sarbatori, de care ne bucuram la orice varsta:  “Sania lui Mos Craciun” si “Rime de Craciun”
***
Pachetele speciale de Craciun, Cartile Lucia Muntean se pot comanda direct de pe www.luciamuntean.ro. Cartea  „Ghici, Ghici, Ghici, ce voi desena aici?”, ce pregateste copiii pentru scris si citit, beneficiaza si de aplicatie de iPhone si iPad, disponibile in AppStore. Cu deja 17 titluri publicate „Cartile Lucia Muntean” este un concept editorial gandit sa vina in sprijinul parintilor  cu poezii amuzante, jocuri instructive si povestiri antrenante pentru cei mici.  Fiecare titlu se construieste in jurul unei activitati specifice copilariei sau al unui interes natural, caracteristic copiilor intre doi si sapte ani: descoperirea propriei identitati si increderea in fortele proprii, formarea primei prietenii, incercarea de a reda lumea din jur prin desen si in general, punctele cheie ale experientelor celor mici. Tehnica din spatele “Cartilor Lucia Muntean” este una cu un puternic caracter pedagogic, imbinata cu pasiune intr-o forma care devine spontan indragita de catre toti copiii.


In ce consta concursul nostru de azi? In intoarcerea la copiarie :)
Iti mai aduci aminte de prima poezie pe care ti-a spus-o copilul tau? Poate nu era chiar o poezie intreaga, poate erau cateva versuri simpatice, rostite cu cel mai frumos glas care iti rasuna si azi in urechi.
Poate iti apare din cand in cand in minte in momentele tale de liniste pe parcursul zilei. Sau mergi pe strada si ceva iti aduce aminte un vers; poate esti printre rafturile aglomerate la cumparaturi, sau intr-o sedinta cu privirea intr-un excel. Sunt acele mici cadouri pe care sufletul tau ti le face zilnic, si am vrea sa le auzim si noi (de fapt sa le citim).
Iti rasplatim faptul ca imparti si cu noi aceasta bucurie, printr-un minunat cadou din partea Luciei Muntean: cartea "Rime de craciun". O va primi poezia care place cel mai si cel mai tare.

Adauga poezia pe pagina de facebook Lucia Muntean, si trimite-ne si noua linkul intr-un comentariu la acest articol. Castiga evident cine are cea mai apreciata poezie (in traducere, poezia cu cele mai multe like-uri).
Si pentru ca platforma permite, puteti sa postati si o inregistrare video cu poezia recitata, daca micilor voastre staruri le place sa fie filmate, chiar si cu telefonul.
Asteptam inspiratia pentru zambetele zilnice pana pe 18 decembrie. Concursul incepe ACUM!

Ne-am bucura daca ati distribui concursul pe profilurile personale de facebook, in mod public.
Succes tuturor.

Copiii mei au indragit aceasta carte. am scris despre ea aici:

Descrierea procedurii de inscriere, in imagini:
 Dupa ce postati poezia/versurile/filmuletul pe pagina Cartile Lucia Muntean, ea va aparea in drapta paginii, la Recent Posts by Others on Cărţile Lucia Muntean. (unde e subliniat in poza)

acolo dati click pe cronologie. ex din poza: 6 hours ago (subliniat in poza)

si va va aparea o imagine ca cea de mai jos. dati copy pe linkul de sus din bara (subliniat in poza)si paste aici in comentariul dumneavoastra


33 de comentarii:

  1. Prima poezie a lui Vlad
    https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/718436611501255
    Multumim si speram sa castigam noi cartea!Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trimis o poezie pe pagina de facebook cartile lucia muntean, dar nu stiu cum sa copiez linkul...practic nu mai vad poezia trimisa..sa o retrimit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e linkul tau, Inocentiu :)
      https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/718480018163581

      Ștergere
    2. multumim pt ajutor...tra sa ne actualizam cunostintele tehnice

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rares https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/718487611496155
    Nici azi nu e mai darnic cu spusul poeziilor, le spune doar cand vrea, cui vrea. Mi-e frica de serbarea de saptamana viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/718548324823417
    Sper ca am copiat bine link-ul. Super concursul, mi-am amintit cu drag de prima ei poezie...:))

    Marinush

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce concurs frumoooooooooooooooosss. Pacat ca e cu like-uri :P

    Ne-am insris si noi aici: https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean

    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai ca m-am luminat si eu:D

    Ioan: https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/718751834803066

    Ana:https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/718751014803148

    mc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-ai prins :). dar ce s-a intamplat? te-ai retras din concurs?

      violetaaaa!! iar dispari? ca si data trecuta?

      Ștergere
    2. nu total...m-am inscris cu contul sotului(argatu florin).nu mai cont de fb de ceva timp, dar mai intru din cand in cand pe contul lui sa vad ce mai zici tu ;).sanatate si numai bine!

      Ștergere
  8. Eu tot nu am inteles cum functioneaza concursul :(
    Ce trebuie sa fac, mai clar?
    Unde scriu poezia? si unde pun linkul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna.hai ca-mi permit sa raspund eu: dai click pe link-ul pus de Sakura (contul de fb al Luciei Muntean) si apoi scrii in cronologia dumneai poezia.dupa ce ai scris, dai click la comentariul tau acolo unde scrie "5 min ago" de ex, si iei link-ul de pe bara de sus (copy si paste aici, la Sakura). Sper ca ai inteles

      Ștergere
  9. Ludmila, nu prea îi dau de capăt care link să-l pun! Poate mă lămurești tu? Am scris așa cu spui, dar nu pricep ce link să pun aici :D
    https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean
    Pune tu dacă nu linkul pentru tine te rog! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai ca-l pun eu pt tine dc am voie: https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/719093998102183

      ;). dc nu e voie, ia-l tu de unde l-am pus eu si scrie un nou comentariu cu link-ul respectiv,apoi il sterg eu pe al meu ;)

      Ștergere
  10. https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/719254144752835
    Multumim de concurs

    RăspundețiȘtergere
  11. Gata, ne înscriem si noi- https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/719600781384838

    RăspundețiȘtergere
  12. https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean?fref=ts Nici astazi cand o invat o poezie nu vrea sa o spuna mot-a-mot si mereu improvizeaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim, nu ai pus linkul corect.
      ce id ai de fb, ca iti copiez eu linkul aici?

      Ștergere
    2. ID facebook: Lorena Elena Dimoiu

      Ștergere
  13. Am scris si eu povestioara primei poezii insa...nu pot lua linkul,pe tableta nu apar la fel imaginile cu ce ai postat tu sau nu stiu eu pe unde sa intru...ma ajuti un pic,te rog?
    Merci :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. buna.uite aici link-ul tau ;) https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/719600661384850

      succes la adunat like-uri :)

      Ștergere
    2. vai , draga mea, iti multumesc ptr munca de voluntariat care o faci aici, la mine pe pagina.
      te rog, pune-te vizibila pe undeva.. ca sa dau de tine. asa numai tu te arati cand vrei.. esti in avantaj.. :)
      vreau sa te contactez si eu pe tine, intr-un mediu mai,.. privat :P

      Ștergere
    3. nu mai sunt decat pe mess :).iti trimit eu un mail.oricum,incerc sa stau cat mai departe de calc -ana a inceput sa-i prinda gustul si de fiecare data cand il deschid,top si ea. cu mare mare placere;)

      Ștergere
  14. Dana Popescu:
    https://www.facebook.com/photo.php?v=433508213353792&set=vb.100000838524835&type=3&theater

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, nu vad comentariul tau. nu ai pus linkul corect.
      cum te numesti pe fb, ca ti-l pun eu?

      Ștergere
  15. Inca un concurs conditionat de avutul unui cont Facebook... :-(
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  16. https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/719907174687532

    RăspundețiȘtergere
  17. https://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/720697617941821

    RăspundețiȘtergere
  18. Paul la un an si 3 luni vorbind pe limba lui http://www.facebook.com/cartile.lucia.muntean/posts/10202256259001888

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce bucurie mare,,mai ales pentru baietelul meu,care azi nu se simte bine si ii va ridice morala!multumesc

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...