marți, 16 decembrie 2014

Castigatorii concursului "Ingerasi de Zapada"

Bine v-am regasit, dragii mei.
stiu ca abia ati asteptat extragera asta, de aceea nu va mai tin in suspans.
Au fost 27 de ingerasi inscrisi. toti frumosi, de ne-a fost foarte greu sa alegem.
ii gasiti in articolul cu concursul sau pe pagina evenimentului.
in urma cu cateva minute am facut extragerea:


Felicitari Larei - 3 ani si 9luni. asteptam  ca mama Larei, Oana Barabas sa revendice premiul si sa primeasca cadoul inainte de Craciun.

Si sa nu credeti ca am uitat, dupa indelungi deliberari pana tarziu in noapte, noi cei 4 organizatori am ales ingerasul cu nr 12. Ne-a fost foarte foarte greu. trebuie sa ne credeti.
Asadar, Brindusa Savescu te asteptam cu un comentariu si cu datele, pentru a intra in posesia premiilor inainte de Craciun.

Va multumesc tuturor pentru participare. Iar sponsorilor acestui concurs, le doresc ca tot binele pe care il fac ei, sa li se intoarca insutit.

5 comentarii:

  1. Va multumim foarte mult pentru frumoasele daruri. Va trimit datele de contact pe email.
    Va dorim multa sanatate si bucurii iar in anul ce vine va dorim si ne dorim sa aveti timp si de blog pentru inspiratia noastra a mamicilor.

    Brindusa Savescu

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări! Și mulțumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce veste minunata! Va multumim frumos pentru concurs, pentru premiu si pentru tot ce faceti pentru noi! Sa aveti sarbatori cu pace, liniste si speranta!
    Voi trimite datele intr-un email.

    Oana Barabas

    RăspundețiȘtergere
  4. :* :* va pup pe toti. eu abia acum am ajuns acasa.
    daca imi trimiteti adresele azi, maine pleaca pachetele catre voi :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...