luni, 12 noiembrie 2012

Pasta de ardei si rosii

Cu ceva timp in urma, cineva m-a apostrofat la postarea cu dulceata de struguri ca vremea conservelor si dulceturilor a trecut dar ca totusi desenele respective sunt frumoase :)) Era tocmai cand ma pregateam sa postez reteta de pasta de ardei si rosii si mi-am zis ca n-are rost s-o mai pun odata ce a trecut vremea lor. Dar chiar azi povesteam cu colegele despre borcanele fiecareia din camara si despre faptul ca inca se mai pun conserve asa ca am zis ca nu e prea tarziu sa pun si aici pe blog reteta.
Mama mea anul acesta mi-a trimis un sac de rosii si ardei asa ca dupa ce vreo cateva zile in care am mancat felurite variante de supa-crema de rosii, budinca de rosii si alte salate am zis ca e timpul sa le fac pasta. Si cum ardeii se vroiau folositi si ei, am facut pasta de rosii si ardei pentru vremea cand nu le voi mai avea proaspete in camara :)

E foarte simplu de facut. Am spalat rosiile si le-am decupat partea acea de cotor, am spalat ardeii si i-am curatat de seminte, apoi le-am pus in blander si le-am facut praf pasta pe toate :)
Am pus pasta in ceaun la fiert impreuna o lingura de sare, cu crengute de cimbru si foaia de dafin si am lasat sa fiarba ... pana mi s-a parut mie ca ar avea o consistenta potrivita. Am scos frunza de dafin si cimbrul.
Am turnat pasta in borcanele curate asezate pe lama de cutit si dupa ce am pus capacele le-am intors cu susul in jos si le-am invelit cu o patura.
Ce-a mai ramas in ceaun am pus pe paine si am mancat cu cascaval :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...