marți, 18 noiembrie 2014

Soare - craft din amprentele copilului

Am ramas in sertar cu postul asta inca din Saptamana curcubeului. azi ii dau drumul cu gandul la o prietena foarte draga, care are nevoie de cateva raze de soare in viata ei
Va spuneam atunci ca in ziua galbena am facut un soare din amprentele mainilor. Azi vreau sa va arat cum il puteti face si voi impreuna cu cei mici.

La toate atelierele care le-am sustinut in vara aceasta am facut acest model de soare cu copiii care au participat.
Aveti nevoie de o farfurie de carton si coli de hartie colorata diferite nuante de galben/portocaliu.
Decupati marginea farfuriei de carton. copiii mai indemanatici pot sa o faca singuri:

pe colile de hartie colorata desenati conturul palmelor copilului apoi decupati:

copilul va picta cu galben farfuria de carton. dupa ce se usuca, va lipi de jur imprejur manutele de nuante diferite ca niste raze.

La sfarsit ii puteti da soarelui o infatisare draguta. acesta e un soare facut in vacanta noastra in Delta de catre o fetita de 8 ani, foarte draga mie:
Si daca tot am amintit de vacanta nostra in Delta, hai sa va arat si cum am surprins noi soarele intr-o dimineata superba
 si nu ma pot abtine sa va arat si un soare care rasare din mare, pe plaja de la Sfantu Gheorghe.

va recomandam si un cantec despre soare.
              

si inca un cantec mai cunoscut:
                                

Va dorim tuturor zile insotite, atat cat se mai poate in acest anotimp.
Insa mai mult decat atat va dorim sa aveti parte de suflete insorite

2 comentarii:

  1. Na, ca m-ai facut!!! Acum am vazut mail-ul :). Pai tu vrei sa fac insolatie? :P :P. Multumesc! va pupam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu! fara insolatie.
      doar te imbratisam cu razele noastre :*

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...