sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Budinca de chia cu piure de dovleac

Asa cum am promis data trecuta, am revenit cu varianta de toamna pentru budinca de chia.
Pentru noi, vedeta sezonului acesta in materie de placeri culinare a fost dovleacul


Probabil ca o sa ii rezerv o postare speciala intr-una din zilele urmatoare, insa deocamdata ma opresc la budinca de chia cu dovleac. este MiNuNaTa!

Reteta este simpla:
~ 200 gr seminte de chia
~ 200 gr piure de dovleac (dovleac copt sau crud, dat pe razatoare + miere+scortisoara, toate acestea facute piure in blender)
~ 200 ml lapte de cocos
amestecam toate ingredientele si le lasam sa stea impreuna cel putin jumatate de ora. din cand in cand mai amestecam.
inainte de servire puteti adauga fructe crude sau din dulceata, nuci, sirop de ciocolata.

            

Sper sa incercati si sa imi spuneti parerea voastra despre aceasta budinca.
Un weekend frumos va doresc tuturor.

7 comentarii:

  1. fara seminte de chia nu merge? sa fie dora...budinca de dovleac? :). n-am de unde cumpara seminte de chia si nici lapte de cocos... dar as incerca o budinca dupa ce termin placinta de dovleac :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai facut curioasa, o sa cumpar si eu seminte de chia si o sa incerc reteta ta de budinca ca-mi place mult dovleacul copt !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la orice magazin naturist cred ca ai sa gasesti.
      te imbratisez draga Geta :*
      te astept sa imi spui ce parere ai, dupa ce experimentezi.

      Ștergere
    2. Am gasit in Auchan la raftul cu produse naturiste, scumpe rau, am luat o punguta de 100 grame si am dat 11 lei !

      Ștergere
    3. ah, Geta . n-am luat niciodata de la Auchan. nu am stiut ca acolo costa atat.
      eu am luat la punga de 500 gr de la Sanovita - 34 lei. si am impartit juma-juma cu o prietena.

      Ștergere
  3. Arata delicios! Nu am incercat niciodata semnite de chia si m-ai facut curioasa. Am vazut si celalalt video al tau cu micul dejun cu fructe, ambele arata foarte tentant. Trebuie sa incerc si eu.
    Intru si eu pe google sa caut despre semintele acestea.
    Merci frumos, pupici multi!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...