vineri, 17 februarie 2012

Copilul meu ...

Pentru ca in ultimele zile viata mea a luat un fel de curba neprevazuta datorita unor alegeri care nu credeam vreodata ca le voi face, ma vad in postura de a filozofa pe orice tema data sau nedata, mai mult decat o faceam pana acum.
Gandind la rece nu stiu cand mai am timp de filozofari :)
dar gandind la cald, asta pentru ca eu nu prea gandesc la rece ;) am realizat ca devin nostalgica. Cred ca asa se numeste starea asta care ma apuca pe mine zi de zi de la ora 17 incoace.

Poezia urmatoare o stiu de cand aveam vreo 9-10 ani. Imi amintesc ca de fiecare data cand o citeam, plangeam. Imi imaginam ca asta mi-ar spune mama mea.
Era o carte mare cu poezii de Magda Isanos si dintre toate poeziile mie doar poezia asta imi placea. Atunci, cu sufletul meu de copil, dorul de mama avea o semnificatie aparte; acum, cu sufletul meu de mama, dorul de copil e motivatia universala.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Copilul meu, sa nu ma cauti.
Toate iti vor vorbi de mine cu dreptate.
Dupa ce n-am sa mai fiu,
sa nu spui: "Pentru mama-i tarziu".

Sa stii ca am sa rad in flori
si c-am sa-nconjur de multe ori
cu nourii si cu ploaia ograzile
unde mi-am petrecut amiezile.

Daca suferi, sa ma chemi serile,
si-am sa vin langa inima ta,
de-ar trebui sa strabat zarile
si marea cu aripa mea.

Sa nu te temi de fata mea schimbata.
Sa nu spui: "Mama n-a fost asa niciodata!"
Ai sa-mi cunosti glasul povestilor
in arborii din fata ferestrilor.

Din multe semne-ai sa-ntelegi ca-s eu,
cand am sa vin langa patul tau
si-am sa fac aerul racoros,
scoborand toate stelele jos.

Ai sa cunosti ca-i mama, dupa pace,
si dupa felul-n care totul tace -
durerea si grija de maine -
dupa mirosul de gutui si paine.

Ai sa ma stii si-ai sa zambesti dormind.
Eu, cand am sa vad soarele rasarind,
de teama sa nu ma fac roua si sa nu mor,
am sa-mi iau ingerii si-am sa zbor.

10 comentarii:

  1. este foarte trista :(, dar foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este..a fi mama e cel mai frumos dar pe care ni l-a lasat Dumnezeu noua, femeilor....!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa poezie..desi este intr-adevar cam trista

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca este totul in regula , da ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco, este.
      aproape totul
      Am inceput lucrul si sunt ... data peste cap.

      Ștergere
    2. ooo...da...un pic mai complicat pana se aranjeaza iar lucrurile pe un alt fagas...succes !

      Ștergere
  5. Doamne, mai fato!
    Ma bagi la idei..
    Au patit ceva copiii?
    Ai patit ceva tu?

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...