miercuri, 16 mai 2012

În viaţă, învaţă!


"Invata de la apa sa ai statornic drum,
Invata de la flacari, ca toate-s numai scrum,
Invata de la umbra sa taci si sa veghezi,
Invata de la stanci cum neclintit sa crezi!
Invata de la soare cum neclintit s-apui,
Invata de la piatra cum trebuie sa spui;
Invata de la vantul ce-adie pe poteci,
Cum trebuie prin lume de linistit sa treci
Invata de la toate ca toate-ti sunt surori,
Cum treci frumos prin viata,cum poti frumos sa mori!
Invata de la vierme,ca nimeni nu-i uitat,
Invata de la nufar sa fii mereu curtat.
Invata de la flacari ce-avem de ars in noi,
Invata de la ape sa nu dai inapoi.
Invata de la umbra sa fii smerit ca ea,
Invata de la stanca sa-nduri furtuna grea!
Invata de la soare ca vremea sa-ti cunosti,
Invata de la stele ca-n cer sunt multe osti.
Invata de la greier,cand singur esti,sa canti,
Invata de la luna sa nu te inspaimanti;
Invata de la vulturi cand umerii ti-s grei
Si du-te la furnica sa-i vezi povara ei!
Invata de la floare sa fii gingas ca ea,
Invata de la soare sa ai blandetea sa!
Invata de la pasari sa fii mereu in zbor,
Invata de la toate ca totu-i trecator.
Ia seama fiu al jertfei, prin lumea care treci
Sa-nveti din tot ce piere, cum sa traiesti in veci!"

8 comentarii:

  1. Ooooooo, ce frumos!.......imi aduce aminte de cursul festiv la care am luat si eu parte acum cativa ani....inclusiv fiica-mea....zicea ca arat ca o cioara cu roba pe mine...dar momentele au trecut si te izbeste realitatea, oarecum cruda, careia trebuie sa-i facem fata....dupa ce obtii diploma de licenta o vei pune undeva si de multe ori te vei intreba ....si-acum pe ce drum sa o apuc sau la ce m-ajuta, din pacate, asta fiindca totul e in schimbare.....dar sa fim pozitivi in gandire si sa-ti adresez felicitarile binemeritate si un drum fara prea multe obstacole.
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahaha Cristina. plina de umor :) ca intotdeauna :)
      Cum sa nu primesc eu felicitarile tale? si cum sa nu-ti marturisesc ca deja mi-am pus intrebari de genul...?

      Fara prea multe obstacole zici... :)

      Ștergere
  2. Traian Dorz...:)
    felicitari draguta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai fost foarte frumoasa la cursul festiv.
    Pacat ca te-ai grabit sa pleci asa devreme si n-ai mai ramas cu noi la poze si la sampanie :(

    ne ramai datoare la bal :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Hei Anonim. Sunt sigura ca nu esti chiar asa anonim precum vrei tu sa pari :)
      La cursul festiv toti am fost frumosi.
      Trebuia sa plec. M-am grabit sa ma intorc inapoi la servici. numai eu stiu cum am plecat.

      As vrea sa stiu totusi cine esti. O parte din voi au poze la mine in aparat.
      Despre sampanie... nu m-ai nimerit. i-am facut totusi o favoare Catalinei ;)

      Iar cu balul.. eu? cenusareasa? :))
      :))

      Ștergere
  4. Wow, versurile astea sunt pline de... emotie... sunt wordless!
    Un we cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Natalia.
      te tzuc si iti doresc si tie un weekend minunat alaturi de persoanele dragi tie.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...