duminică, 27 mai 2012

Poftiti la inghetata

Stiu ca unii dintre voi inca nu si-au terminat somnul de frumusete tocmai de aceea ma grabesc sa scriu aici pentru ca atunci cand va treziti sa poftiti direct la inghetata mea de capsuni.
De ieri de cand mi-a adus sotul 3 kg de capsuni tot la inghetata si la tort m-am gandit. Dintr-un kg am facut inghetata iar restul s-a mancat asa de repede ca parca nici n-ar fi fost si am amanat tortul pe alta data :)
Toata ziua de ieri am amestecat in inghetata deoarece n-am masina speciala iar de invartit des in ea tot am uitat luandu-ma cu altele. Asa ca prima tura de inghetata am mancat-o azi cand am venit din parc unde m-am intalnit cu Simona. O intalnire scurta-scurta ca si celelalte de pana acum, de parca n-am sta amandoua in aceeasi parte a orasului :)  Am apucat insa sa facem poze si sa ne pupam :) si am mai primit si un cadou frumos de la ea de care m-am bucurat foaaaarte mult.

O sa va arat repede inghetata de capsuni care a mai ramas si la care va invit si pe voi (pe rand nu toti odata) si o sa va spun ca este foarte usor de facut.
Pentru primul fel de inghetata am pus in blender capsuni, kefir si miere. Nu dau cantitati ca n-am stat sa masor, fiecare pune in functie de gust sau de cat are :)
Dupa ce s-au blenduit am amestecat compozitia intr-un vas si am bagat in congelator. Normal ar fi trebuit sa amestec in el cam din ora in ora ca sa nu se faca acele de gheta dar eu am amestecat din doua in trei ore :)
Azi am pus in cupe am rasturnat pe farfurioare si am savurat ce vedeti aici
Pentru cea de-a 2a de inghetata am amestecat in blender o banana cu jumate de kg de capsuni. Atat. Fara miere sau altceva. Data viitoare o sa incerc din curiozitate sa fac doar din capsuni fara sa mai pun nici banana.
Am pus compozitia intr-un alt vas in congelator si la fel am uitat sa amestec si in asta :)
Iar azi am pus inghetata in pahare de sampanie ca sa iasa forma de turnulet sau de munte cum vrea fiul meu ) am rasturnat pe farfurioare si am pus deasupra toping de ciocolata. Va prezint acum si cel mai bun toping de ciocolata format din miere +cacao
Precum vedeti incepe sa se topeasca :) Cei mai pofticiosi pot trece in fata sa nu mai stea la rand: Raluca, Coco, Roda, Simona, Natalia si Irena

19 comentarii:

  1. Arata bine, dar eu nu rezist pana sa coaca suficiente pentru retete, nici nu stric eu bunatate de fructe proaspete punandu-le la inghetat (probleme cu dintii, iar inghetata o mananc mai mult dezghetata, deci nu prea are rost :D ... la noi se mananca repede, asa din natura (spalate binenteles :)
    PS Imi plac retetele minimaliste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Blueroses. asa sunt cele mai bune. in starea lor naturala. culese proaspat si spalate.
      Noi am facut bairam cu ele ca au fost multe si am zis ca 1 kg merita inghetat ;)
      Celelalte doua s-au mancat imediat :)

      Ai capsuni in gradina?

      Ștergere
  2. arata bine,incearca si cu grapefruit e delicioasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, cu grapefruit si banane? sau doar din grapefruit?

      Ștergere
  3. Bune de tot inghetatele tale, sa aveti pofta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa. Hai si tu. A mai ramas.
      Noi nu mai putam asa ca lasam doar la altii acum :)

      Ștergere
  4. crezi ca am lasat ceva pentru altii ??????...si vaiii , te plimbi cu dragutica de Simona....ce ma enervati...cati km sunt ? 800 ? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci nu vrei sa lasi nimic...

      doar 800 de km. astia 800 km o sa-i fac eu in august. vin la maaaaareeee!!!
      asa ca te invit la o plimbare pe faleza ;)

      Ștergere
    2. abia astept.....sa-mi zici ce si cum...unde , cand...cat costa halatu' :)
      v-am vazut in poza...noroc cu Simo !

      Ștergere
    3. iti zic ce cum unde si cand. dar fara halat! :)

      Ștergere
    4. halat de baie...costum adica...sa facem o baie...si poate vine si Simona...mi-ar face maaaaaaareeeee placere !!!!!!!!
      astept mail...repede..carmen_g39@yahoo.com

      Ștergere
  5. Hmmmmm! Cine m-a pus sa trec pe aici! Si la ore de-astea tarzii... Din Arges cati km or fi? 300? Sa dau repede o fuga :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Repede repede Roda. Mai am o portie numa'
      Daca totusi nu ajungi azi, o mai tin pana maine ;)
      Pe urma... o sa ma sacrific si o s-o mananc eu :)

      Ștergere
  6. Draga mea, asa sunt in ultimul timp, mai mereu pe fuga, azi m-am trezit de dimineata de tot pentru a reusi sa o prind pe prietena mea cu care eram in parc, pentru o discutie, nu stiu ce m-as face daca as avea copii ca tine, de unde as lua timp mai mult?! :P

    Iti multumesc de inghetata, nu am mancat niciodata inghetata de casa, insa imi inchipui cat de delicioasa trebuie sa fie... :)

    Te puuuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, recunosc ca nici mie nu-mi place sa ma trezesc de dimineata :)) dar cum nu am de unde lua niste timp in plus, o fac si pe asta.
      Cand o sa ai copii ai sa fi mai selectiva in felul in care-ti petreci timpul.
      nu ca acum nu ai fi. dar atunci vei fi si mai si :)

      Ștergere
  7. sakurico, yammy
    eu am buctat. am vazut la tv inghetata de mango si banane + miere si iaurt si acolo se inghetau fructele bucatele, apoi se blenduiau cu iaurt si miere. buun zis si facut, numai ca blenderul a cedat de la fructele inghetate beton. de fapt aratau ca o caramida :)).
    asa ca am asteptat pana s=au mai dezghetat si era sa imi stric si blenderul verticAL dar am savurat rezultatul in timp ce citeam postarea ta. pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) :))
      asa m-am gandit ca mi se va intampla si mie daca incerc sa fac celebra inghetata din banane inghetate. si cum blenderul meu nu e unul foarte performant, n-am vrut sa risc.

      oare cum or arata fructele inghetate ca o caramida? :)

      eu chiar zilele trecute ma gandeam la papanasii tai :)... ce buni trebuie sa fie. eu nu stiu sa fac :(
      dar sunt dispusa sa dau la schimb: inghetata mea pe papanasii tai ;)

      Ștergere
  8. Pai t-as trimite, cu drag. Dar reteta aia e pentru copii si blonde, chiar si pentru Master Chef. iese cu ochii somnorosi! incearca. eu incerc reteta ta, sigur.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...