marți, 29 mai 2012

Creative Kids

Astazi mi-am propus sa va scriu putin despre activitatile creative din ultima vreme din casa noastra, impreuna cu copiii bineinteles. Nu stiu daca va mai amintiti voi curcubeul desenat pe geam in saptamana curcubeului insa daca v-a placut va spun ca deja nu mai exista :(
A venit proprietarul apartamentului dupa cateva zile si a spus ca el nu vrea geamuri pictate iar eu m-am conformat si am spalat geamul. Imi dau seama ca n-ar fi trebuit sa cedez asa repede si ar fi trebuit sa-mi sustin ideea mai cu convingere. Ceea ce m-a facut sa renunt asa usor a fost faptul ca deja ne facuse observatii pentru peretii desenati cu creioanele cerate de catre copiii mei si de fiecare data cand vine tot ne aminteste ca va trebui sa zugravim.
Sa nu va spun ce fata a facut copilul meu cand a intrat in camera si curcubeul nu mai era. A 2a zi nu m-am lasat pana n-am pictat un curcubeu pe geamul gradinitei :) spre amuzamentul copiilor mei :)

Zilele trecute prietena mea Katy afland despre incidentul cu pricina mi-a dat o idee grozava. sa pictam pe oglinda in loc de geam. O tzuc pentru ideea aceasta si ii arat pe aceasta cale rezultatul ultimei creatii pe ziua de azi. A trebuit doar sa scot acuarelele din sertar si copiii mei topaiau in jurul meu de bucurie stiind ce urmeaza.


Partea mai grea a fost sa ii impac pe cei doi cu folosirea pe rand a pensulei. Insa creativitatea copiilor si-a spus din nou cuvantul :) in timp ce unul picta cu pensula celalalt picta cu degetul :))


Cu toata atentia de care dispuneam n-am putut evita ajungerea acuarelei si pe pereti. Asta e.
 Le-am promis copiilor ca intr-una din zilele urmatoare vom colora si pe haine, in sensul ca o sa-i las efectiv pe ei sa deseneze ce si cum vor. Am ales deja cate un tricou pentru fiecare din cele care se pot preta la aceasta activitate, singurul care nu si-a donat tricoul a fost sotul, insa presimt eu ca tricoul pe care vom face primele incercari va fi chiar al lui :)
Oricum va vom arata si voua ce o sa iasa din mainile noastre.

 Bineinteles ca mi-ar placea sa am unul din seturile creative Seedling precum acesta care l-ar folosi cu succes fetita mea si unul mai complicat dar si mai distractiv cum ar fi acest set Tie-dye Tee cu care fiul meu (impreuna cu mine) s-ar distra de minune.
Daca va plac vreunul din aceste seturi creative va anunt ca pe blogul Kiddy Shop se afla inca in desfasurare un concurs cu premii de la  Seedling. Nu trebuie decat sa va grabiti sa cititi regulile pentru ca azi e ultima zi.
De fapt mie mi-ar placea sa castig acest Ceas Seedling pe care am pus ochii mai demult dar am ramas doar cu privirea. Poate, poate...   :)

V-am tzucat pe toti. noi plecam in parc. Postarea e inceputa de ieri de aceea nu se prea potrivesc unele detalii :)
Va urez succes celor care va inscrieti la concurs si distractie placuta celor care v-ati hotarat sa petreceti cu copiii un timp minunat.

19 comentarii:

  1. ce-mi place...imi aduc aminte cum pictase Monik a mea o albina maaareee in dormitor cu creioanele cerate :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) graga de ea
      isi exersa talentul de mica ;)
      Ai reusit sa stergi creioanele cerate cu ceva? ca eu n-am reusit.

      Ștergere
    2. Incearca sa razui usor cu o lama de ras sau incearca cu pasta de dinti ( asta cu pasta de dinti am citit-o de curind dar nu mai stiu unde)

      Ștergere
    3. Daaa Getaaa!! Asta cu razuitul merge. Multumesc de idee. Insa trebuie cu mare grija ca se da si varul jos de pe pereti.

      Ștergere
  2. Foarte ingenioasa ideea cu pictatul pe oglinda, asa nu mai primesti observatii rautacioase de la proprietar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. oglinda e pe post de tabla. o desenam cand vrem o stergem cand vrem ;)

      Ștergere
  3. ...)))mi-a venit alta idee,nu e recenta,doar nu am apucat-o sa-ti spun,va invit cu toti sa pictati pe geamurile mele,sunt vreo 7,am zece 10 pensule,doar trebuie sa fac rost de acuarela..restul pure art!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a facut ;)
      mai trebuie ademnenita si soacra ta si facem bairam :))
      :))

      Ștergere
  4. Si zice cumnata mea: vai, ralu, eu acuma vad ca geamurile tale sunt desenaate... Ea mamica de pui de 1 an nu stie cum e cu arta la cei mici... Credea ca e doar mazgaleala. O pup si va pup si pe voi, dupa cum mi-e obiceiul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da bine zici ca e arta. Eu fotografiez aproape fiecare capodopera de-a lor.

      Si noi va pupam. ca numai asta facem in ultimul timp. Poate candva ne vom si vedea. sa ne pupam pe viu :)

      Ștergere
    2. pe 20 iulie am intalnirea de 10 ani la Oradea. Si ma gandesc ca stam macar vreo 3-4 zile.

      Ștergere
    3. Oradea nu-i chiar langa Timisoara :) Dar nici chiar departe nu-i.
      Sau ne intalnim la mare?

      Ștergere
  5. :* :* :*
    Cate un pupic ptr tine si ptr fetitele tale.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am lasat fetita sa picteze in baie. Pe fainta, cada, chiuveta, oglinda, peste tot. Intai cu degete, apoi cu pensoane. O distractie fantastica.
    Apoi spal usor - cu dushul si buretele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, ca la asta cu pictatul in baie pe faianta nu m-am gandit. Da e o idee excelenta.
      Direct atelier, as zice :)
      Multumesc de idee. O punem in practica si pe asta.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...