vineri, 11 mai 2012

Curcubeie curcubeie :)

Marti cand am citit postarea Laurei despre saptamana curcubeului primul gand a fost ca n-am sa am eu timp sa fac nimic pe tema asta, asa cum a inceput de axemplu Little Lucky sa faca cu colectia ei.. Insa miercuri tot gandindu-ma eu la imagini frumoase cu curcubeu mi-am amintit despre o calatorie minunata de acum 6 ani in care am avut ocazia sa fotografiez un frumos curcubeu dublu. I-am facut cateva poze din tren dar pe cea mai frumoasa v-o arat acum si voua
Si apoi mi-am amintit si de salata curcubeu facuta asta toamna pe niste calduri dogoritoare cu legume din camara mea :) Daca vreti sa va inspirati pentru o viitoare salata v-o prezint din nou aici :)
Si ca sa nu va las cu impresia ca vorbresc doar din amintiri :) joi cand am venit de la servici obosita dupa o zi incarcata in care am avut si cursul festiv, mi-am adus aminte ca le promisesem copiilor ca vom picta. asa ca spre marea lor bucurie ne-am apucat de pictat pe geam. Un curcubeu bineinteles. Ne-am distrat, ne-am vopsit, am spalat si geamul cu ocazia asta :) insa finalul a fost extraordinar. Copiii din parcul de peste drum se uitau la noi in timp ce pictam curcubeul pe geam asa ca fiul meu a fost tare incantat.
Si uite asa am ajuns la ziua de vineri :) adica astazi, cand Laura a inchis paranteza cu saptamana curcubeului si am reusit sa termin si eu postarea mea adaugand si un desen animat in care este vorba despre un curcubeu si nu numai. Astazi n-am mai avut activitatii curcubeistice cu copiii in schimb ne-am uitat din nou la desene animate. Cele cu Thomas fac parte din preferatele copiilor mei si imi plac si mie deoarece mesajul este unul bun si usor de inteles pentru ei.
Acestea au fost zilele mele curcubeistice. Va tzuc. Am plecat in parc. Ne vedem in curand :)

10 comentarii:

  1. Ce salata frumoasa si minunata ideea sa faci un curcubeu pe geam !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hiihhi Geta. Ce coincidenta. Eu eram in vizita la tine, tu erai la mine
      :))

      Initial am vrut sa pictam un tricou dar cum nu reuseam sa ma hotarasc care sa-l sacrific :) am ajuns la concluzia ca cel mai bun loc ptr curcubeul nostru este pe geam. In felul acesta pot sa-l vada toti. si noi din casa si cei care trec pe strada. Noi stam la parter si curcubeul se vede chiar din parc.
      Partea faina a fost ca fiul meu vroia sa facem curcubeul cu cat mai multe randuri albastre iar eu cu mai mult violet :))

      Ștergere
  2. Un curcubeu este intotdeauna o bucurie. Asa ca, ai primit atata bucurie in viata ta, incat ai simtit nevoia sa ne dai si noua. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu toaaaata placerea Irena.

      Zilele trecute fiul meu si-a exprimat dorinta sa desenam langa curcubeu si luna cu stelele :)

      Ștergere
  3. O saptamana colorata ca un curcubeu iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colorata colorata sa fie.
      ca un curcubeu dublu ;)
      Si voua la fel.

      Ștergere
  4. ce de-a curcubee ai avut parte :)))...ma multumesc cu salata eu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) :))
      deci esti chiar usor de multumit.
      te credeam mai pretentioasa :)) :))

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Intentionat am scris asa :)
      E expresia fiului meu. de-aia am si pus emoticonul la sfarsit.
      dar o sa corectez ca asa se iau si altii dupa mine.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...