luni, 2 septembrie 2013

Vacanta de vara la Constanta - foarte pe scurt

Buna dimineata si bine v-am regasit dragii mei. Sunt sigura ca odata cu venirea toamnei s-a terminat si vacanta multora dintre voi, nu numai a mea.
Ieri am ajuns in Timisoara cu bagaje mai multe decat atunci cand am plecat, cu telefonul plin de mesaje, pe e-mail si pe fb inca nu am intrat, insa am foarte multe poze si amintiri frumoase adunate pe care vreau sa vi le arat.
Desi am fost impotriva acestei vacantei la mare, am avut cateva momente in care, in mijlocul evenimentelor fiind si a frumusetilor inconjuratoare, mi-am dat seama ca pana la urma a fost o idee buna. Nu vreau sa va vorbesc despre sentimentele mele la fata locului, insa va spun ca o mare bucurie avuta a fost aceea sa il vad pe fiul meu incantat de tot ce a vazut si a facut la mare, de toate lucrurile noi si interesante.
Din prima zi in care am ajuns, Marea Neagra ne-a primit cu valuri uriase la tarm.
Am avut parte de valuri mari, unele mai mari chiar si decat mine insa asta a fost o adevarata distractie si provocare pentru fiul meu.

si pentru mine

Am fost si pe plaje linistite, fara valuri spectaculoase, cum e plaja de la Mamaia

Sau plaja salbatica, (aproape) pustie de la Vadu, unde am gasit cateva scoici mari si frumoase:

In fiecare dimineata am fost la plaja in afara de cele 3 zile in care a fost mai racoare si pe care le-am ales special ca sa facem vizite in anumite locuri din orasul Constanta si de prin imprejurimi
Acvariul din Constanta:
Am mai multe poze de la Acvariul din Constanta de aceea voi face o postare separata despre asta.

Delfinariul din Constanta:
Datorita unei persoane deosebite, pe numele ei de scena Coco, am ajuns sa vizitam intreg Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii din Constanţa. Si de aici am foarte multe poze asa ca vi le voi arata intr-un alt articol.

Microrezervatia Naturala din Constanta:

Expozitia de pasari exotice

In spatiul unde se afla Delfinariu am vizitat o expozitie de reptile vii.

Am vizitat Natura Dino Park, o expozitie de dinozauri in marime naturala:
A fost o adevarata aventura pentru fiul meu sa se plimbe printre aceste exponate. mai multe poze urmeaza in alt articol

Muzeul Marinei din Constanta:

O alta bucurie de care am avut parte a fost sa intalnesc in premiera cateva persoane minunate. pe unele le stiam doar din pozele de pe bloguri sau facebook, pe altele nici macar asa.
Cum nu am avut internet sau calculator acolo, cele care au organizat si au tras sforile :) au fost Raluca, Uca si Irina carora le multumesc pentru tot ajutorul
Le multumesc si mamicilor care au venit la intalnire, cu care am stat la povesti si carora le-am tinut pruncii in brate. In poza sunt doar o parte din ele.

O alta intalnire frumoasa a fost cu Coca si familia ei. Am petrecut impreuna aproape o zi intreaga pe plaja, in satul de vacanta, in parcul Tabacariei unde ne-am dat cu bicicletele in tandem - o adevarata aventura :) si la Delfinariu - o surpriza pregatita de Gabriela. imi pare rau ca nu am facut o poza cu tot grupul care am fost acolo.

Datorita Irinei am fost in cateva zile in excursii, asa am ajuns si prin Cheile Dobrogei

si la Monumentul de la Adamclisi

Si ca sa termin intr-o nota mai colorata am lasat la urma aceasta fotografie facuta intr-o zi in care am fost foarte matinali si am prins soarele intr-un rasarit superb:

Asta a fost pe scurt asa, o parte din aceasta vacanta. Probabil ca dupa ce imi fac ordine in fotografii, revin cu impresii.

1. vara aceasta nu am ajuns la mare insa sper sa o fac la anul, intr-adevar ai ce vizita in Constanta;

2. ce frumos! ma bucur ca ai reusit sa faci asta pentru fiul tau drag! e greu, foarte greu... dar viata merge inainte! si in ultima poza, deasupra soarelui la rasarit...un inger va zambeste, a fost mereu cu voi! <3

3. ma bucur tare ca am reusit sa ne cunoastem!

4. Si eu ma bucur mult ca te-am cunoscut, ca ti-am cunoscut familia minunata!!! Sper din tot sufletul sa ne revedem!!!

5. Mă bucur pentru voi! Pupici dulci de la mine drăguța!

6. Ce frumos, ma bucur sa vad ca ati avut momente frumoase impreuna.

7. Sunt Rodica si ma bucur muuult de tot ca ne-am cunoscut. Esti frumoasa, desteapta, cu sufletul urias si privirea "printre nori". Imi pare rau ca nu am ajuns sa ne luam ramas bun, dar sper din suflet sa ne revedem la vara viitoare. :)Sofi te saluta pastrand ca amintire poza cu tine. Toate bune, Ludmila!

8. ....dupa o masa gustoasa,e frumos sa si multumesc,deci,dupa masa asta in care mi-ai daruit iar iubire,prin tot ce ai impartasit aici,ganduri,poze,bucurie,iti multumesc!
    Claudia T.

9. Frumoasa vacanta! Ma bucur ca ai profitat de mare si de prieteni!

10. Te-ai intoooors, ma bucur din suflet ca ai avut o vacanta atat de reusita si ai cunoscut atatia oameni. Pozele sunt superbe si m-ai facut sa oftez din greu dupa marea noastra, tare imi doresc sa ajung si eu din nou acolo, sper sa se intample anul viitor.
    Arati foarte bine, iar ultima poza este minunata. Mi-e dor de tine! Te imbratisez! :)

11. E tare bine ca ai fost in vacanta si impreuna cu prietenii de acolo ati avut activitati placute.

12. Ce frumos! Poate anul viitor voi ajunge si eu in sfarsit la mare :D.
    Ma bucur tare mult pentru tine! Te pup!

13. va multumesc tuturor pentru urari, aprecieri si pupici
    va doresc sa aveti parte de vacante frumoase la mare cand veti ajunge, fiecare la randul vostru.

~ cry_styna, stiu, a fost acolo.

~ Coco, Zamfira si Rodica a fost o placere sa va cunosc si in realitate. sunteti minunate
    ~ Simona, ne vom vedea curand

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...