vineri, 25 aprilie 2014

Giveaway - leagane Zulu Zazu

Dragi parinti de copii mici, bunici, prieteni cu prieteni cu copii :) va anunt cu bucurie ca prietena mea Loredana organizeaza un concurs unde puteti castiga un leagan Zulu Zazu!


Concursul se desfasoara pe pagina ei de facebook si are cateva reguli simple.
Precum am mai spus si in alte dati: imi place sa promovez afacerile oamenilor frumosi care pun suflet in ceea ce fac si au avut curaj sa isi puna in aplicare propriile talente.
Mai jos este o scurta poveste despre inceputurile acestei familii:

Primul leagan pe care l-am facut a fost pentru Misha, baiatul nostru! Pentru ca avea 6 luni, am vrut sa facem un leagan in care sa poata sta fara sa iasa prea usor, sa-l putem folosi si in casa (la bloc) si afara la bunica, in deplasare! Apoi am fost in vizita la niste prieteni la Odorheiul Secuiesc, ce aveau un baietel de varsta baietelului nostru, asa ca am mai facut un leagan, sa-l facem cadou!
Si tot asa am facut cadouri pentru copiii prietenilor nostri, pana cand ne-am gandit ca am putea sa vindem aceste leagane, sa ne adunam bani pe care sa-i investim pentru copiii nostri.....
Dupa alte 6 luni, am reusit sa facem mai multe leagane, sa le fotografiem si sa le punem pe facebook, si uite asa am mai impartit niste „momente zuluzaice” si la alti copii .... (expresia ii apartine unei mamici simpatice care a cumparat un leagan de la noi)
La cererea unei mamici, am facut si un leagan pentru un bebelus de 2 luni, in care sa poata sa doarma sau sa se joace mai tarziu. Se pare ca a avut succes si am avut si alte comenzi pentru acest model. 
Si pentru ca ne plac provocarile am inceput sa facem tot felul de modele personalizate pentru perinile de la leagane, si ne gandim chiar si la alte modele de leagane pentru varsta de 3-6 ani.
De ce ne cheama Zulu Zazu? Sau cine este Zulu Zazu? 
Zulu Zazu este o printesa preferata a fiicei noastre Mara, prințesa din povesti care zice că „dansul e ca zborul pe pămînt!”

Va multumim pentru increderea acordata si va asteptam cu drag pe pagina nostra de facebook.
Succes la concurs si o primavara minunata  tuturor.

mai jos puteti vedea cateva modele de leagane Zulu Zazu care imi plac mie: (si care mi-ar placea sa le folosesc la viitorii mei copii


5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! felicitari, Loredana !!! Ne-am inscris si noi, multumim pt ocazie ;)

    p.s: Ludmila, textul nonitalic :)) iti apartine, da? Subscriu!!! (mai ales la ultimele doua randuri) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat! Am să dau şi eu sfoară în ţară pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/aurora.georgescu.3 . Să aveţi cât mai mulţi cumpărători!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos, Aurora.
      Sper sa nu te confund. Cred ca am o carte scrisa de tine :)
      Cu Alfabetul :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...