vineri, 18 februarie 2011

Supa de avocado

Tot astazi am mancat o supa delicioasa si usor de preparat. Dintr-un avocado se pot face doua feluri de mancare :)
~ o jumatate de avocado
~ 1 fir de ceapa verde
~ 1 catel de usturoi
~ cateva fire de marar verde
~ 300 ml apa fiarta
Se taie avocado cubulete si se mixeaza cu blenderul impreuna cu toate ingredientele si putina apa fierbinte. Cand se face pasta se adauga restul de apa si gata. Se seveste cu crutoane daca aveti; daca nu, e foarte buna si fara.
 L E
zilele aste am facut cu leurda in loc de usturoi ;)

2 comentarii:

  1. Atat de simplu?pt o persoana sunt cantitatile, nu?punem si putina sare, asa-i?Abia astept sa incerc, mi se pare prea simpla sa fie gustoasa, insa am incredere in tine :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleo! sare. am uitat. Punem, punem
    Da' putina :)
    Da, sunt ptr o persoana ca mine, pofticioasa, insa din tot castronul i-am lasat si la fratele meu, asa... de gust :))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...