joi, 21 februarie 2013

Pixi - carticele educative pentru copii intre 3-7 ani

In asteptarea pachetului de la Editura All, in cadrul campaniei vALLuntar m-am gandit sa va povestesc un pic despre ce am prin casa de la aceasta editura. Pentru azi am ales sa va povestesc despre seria Pixi care este alcatuita din 12 carticele de dimensiuni de 10/10 in care ni se povestesc aventurile din viata de zi cu zi ale lui Pixi.

Pixi este un spiridus ce locuieste in padure alaturi de prietenii sai, ratonul Ricky, iepurasul Talpa-Iute, ariciul Eric, ursul Umberto. Acolo, in padure, au loc majoritatea intamplarilor povestite - gasirea nimfei, picnicul in ploaie, campionatul, scoala improvizata si circul, parada stelutelor si intalnirea cu fantomele; insa Pixi s-a aventurat si dincolo de casa, plecand la munte sau in Elvetia.

Acest spiridus Pixi este in multe privinte asemanator copiilor din vremea noastra. Este curios, ii plac nazbatiile, este inventiv si ii place sa isi petreaca timpul cu prietenii lui cei mai buni, doreste sa calatoreasca in locuri interesante si sa se joace. Mda, si se pare ca nu doar copiii sunt incantati sa faca toate acestea.. :)
Se mai recunoaste cineva?

Copiilor mei le sunt dragi aceste carticele lui Pixi, in special pentru ca sunt ilustrate frumos pe fiecare pagina. De fapt textul atractiv si usor de inteles pentru copii, este scurt in comparatie cu cat povestesc imaginile. Lor le place sa citeasca dupa imagini, si am avut cateva seri in care ii auzeam din alta incapere cum isi povesteau unul altuia ce facea Pixi. Ei sunt foarte vorbareti, deci daca le dau ocazia sa fie povestitori, greu se mai opresc :)

 Pe spatele cartilor se afla cate o activitate care are legatura cu subiectul cartii. Noi le-am facut pe majoritatea, cred ca doar fantoma si dinozaurul nu le-am facut.
Am lasat intentionat la urma cartea Descopera dinozaurii despre care am scris in articolul "Descoperiri din era preistorica & aventura dinozaurilor inghetati", deoarece in ea nu apare deloc Pixi desi face parte din serie.

 Acest articol face parte din campania vALLuntar care imbina intr-un mod placut lectura cu voluntariatul.In aceasta companie pentru fiecare 15 comentarii la recenzia publicata pe blog la o carte aparuta la Editura All,  bloggeri participant vor primi un copac de la Romsilva pentru a fi plantat.

Asadar va rog comentati si ajutati-ma sa plantez un copac. Haideti sa inverzim tara aceasta, pentru ca se pare ca copacii si cartile pot fi prieteni.
Cu cat se strang mai multe comentarii, cu atat mai multi copaci vor fi plantati.

67 de comentarii:

  1. Citisem despre Pixi pe mai multe bloguri, dar acum, cu ocazia vALLuntarului i-am rasfoit mai indeaproape titlurile si am comandat si noi toata colectia acum cateva zile. are cateva titluri f interesante, si ne vor ajuta la lectiile de geografie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca, eu am comandat tot pachetul anul trecut cand All a avut reducere 50%
      Eram curioasa de ele de cand am participat la un concurs pe Talente de nazdravani :)

      Ștergere
  2. Sunt interesante, da, le-am rasfoit si eu in librarie, sunt pe lista de cumparaturi pe viitor, multumim de recomandare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar nu le-am vazut in librarii, deci am mers la ghici cu ele
      si nu mi-a parut rau :)
      copiii le indragesc

      Ștergere
  3. Sakura, noi maine scriem despre Pixi si stelele!
    Sunt minunate, si eu am comandat deja restul colectiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa. cea cu stelele ne-a placut ma maxim. la vara vom face si noi felinare :)
      deocamdata am facut tabloul cu stele

      Ștergere
  4. Avem si noi majoritatea carticelelor din serie, vreau sa intregesc colectia cu urmatoarea ocazie. Elizei ii plac mult si in serile cand sunt extrem de obosita si nu-i pot citi ceva mai complex, alege repede un Pixi si se rezolva treaba :-) De asemenea sunt bune de luat in calatorie, pentru ca sunt mici si usoare si incap in orice geanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, merge si pentru ceva rapid sau ptr citit dupa imagini de catre copii atunci cand suntem obositi ori pe multitasking :)
      Dar si ptr luat in calatorii. Numai bine ii incape o carticica de-asta Gloriei in gentuta, pe langa printesa si piaptan :)

      Ștergere
  5. Intr-adevar, Pixi e cuceritor! O prietena draga il citeste fetitei ei mai mica de doi ani si Pixi are maaare succes! Eu inca nu am incercat seria aceasta de carticele cu copiii mei, dar se pare ca-i o conspiratie tesuta in jurul meu - pretutindeni dau de Pixi. Vad ca maine va scrie Camelia despre Pixi! Nu mai am scapare! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) :))
      Andru, daca nu e o conspiratie sigur e coincidenta ;)
      Uite, pe grup Creatza a spus ca le-a gasit la reducere ;)

      Ștergere
  6. Si noi avem toata colectia(le-am cumparat tot asa, cu reducerea de 50%). Am fost suprinsa de complexitatea povestioarelor...ma asteptam sa fie mult mai simple.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) inseamna ca am facut amandoua comanda cam in acelasi timp ;)

      si eu m-am mirat ca in atatea pagini (paginute) se gaseste atata informatie. dar e buna ideea cu cartile asa de mici, deoarece sunt practice :)
      doar de citit copiii din ele e mai greu, fiind si scrisul mic. dar cu asa imagini, copiii invata repede povestile.

      Ștergere
  7. avem colectia pixi..in dublu exemplar..una pt noi, una urmeaza sa fie data cadou fetitei nasei noastre...Tudor a citit deja jumatate dintre carti si il insotesc inclusiv in calatorii mai lungi, ca si carticele de buzunar. imi place mult formatul cartilor si ideea unui personaj pus in diferite situatii in fiecare dintre carticele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! chiar ca sunt bune de dat cadou.
      noi in calatorii nu prea citim. ma refer, in mers. avem rau de masina si daca ne uitam in alta parte decat pe geam... se lasa cu... multe opriri :)

      da, e ca un fel de serial , Pixi asta ;)

      Ștergere
  8. Iti multumesc pentru prezentare. Aceste carti mi se par foarte interesante, mai ales pt activitatea sugerata. M-ai facut sa ni le dorim si noi :) si am o lista asa de lungaaa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere Melly.
      da, ai sa vezi ca din activitate in activitate poti face o carticica de foarte multe ori :)
      oh, si eu am doua liste. una ptr copii, una ptr mine. mai am una cu altele... :)

      Ștergere
  9. nu stiu ce se petrece aici, dar se pare ca e ceva interesant, asa ca bafta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se petrece ca ... plantam copaci si citim carti :)
      Mihaela, tu esti "undercover"? :)

      Imi spui cati ani are surioara ta, te rog?

      Ștergere
  10. Buna,si noi le dorim mult ,mult dupa prezentarea ta elocventa,exact sunt pe gustul nostru,fiind suntem aventurosi,ne plac provocarile...mai ales calatoresc foarte mult cu fiul meu,si ne-ar place foarte mult ca Pixi sa ne insoteasca in calatoriile noastre lungi...Deci sunt superbe,cum pot sa le procur?Multumesc ,Sakura pentru cautarile tale febrile pe online...esti cautatoare de carti,care sunt adevarate comori pentru copii nostri.Si SUCCES!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Katy, ma bucur ca ti-am starnit interesul :)
      Eu nu am gasit in librarii carticelele, dar eu am fost doar la doua, cele din Mall. Parerea mea e ca din librariile on-line e cel mai bine sa comanzi. Eu ti le imprumut sa iti clatesti ochii prin ele :) si, daca vrei, la urmatoarea comanda ne punem impreuna. ca si eu mai am de bifat din lista :)
      daca te grabesti, uite aici gesest:
      http://www.all.ro/colectia_pixi/pachet-pixi.html

      http://www.librarie.net/carti/185684/PACHET-PIXI-carticele-educative

      http://www.elefant.ro/carti/pachete/carte-copii/pachet-pixi-203073.html

      http://www.libris.ro/practic-pentru-copii/pixi--12-carticele-educative-ALL973-00000-030--c7884--p607887.html

      http://bookcity.ro/universul-familiei/carti-pentru-copii/pachet-pixi-3-7-ani-50521

      http://www.librariaonline.ro/colectii/pachet_pixi--p10059265

      Din aceste librarii imi comand eu carti :)

      Ștergere
  11. Nu avem cartile cu Pixi, dar par tare interesante si nici nu sunt scumpe, o sa le cumparam si noi. Multumim pentru recomandare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu toata placerea Valentina.
      Si mie mi s-au parut interesante de cand le-au promovat Laura si Talente de Nazdravani :)
      Si cand am prins ocazia le-am si luat la reducere. bineinteles impreunca au altele. Eu cam asa fac, plasez comenzi mari, ca am multe carti in lista :)

      Ștergere
  12. Ce idee buna! Sunt sigura ca i-ar placea si lui Alex de Pixi! Eu tot am incercat sa ii "diversific" povestile, dar cele clasice nu ii plac deloc, nici romanesti (Creanga, Ispirescu), nici cele straine (Perrault, Andersen, Grimm). Ce-i drept ca acum si eu ma mir ca imi placeau. O explicatie poate fi faptul ca eu nu eram atat de atenta la detalii, pe cand el si la cantece ma intreaba tot tot, cum credeam eu ca voi scapa sa nu ma intrebe de gaina omorata de baba si multe altele...

    Si, cum spune Laura mai sus, sunt utile pentru calatorii sau pentru serile in care vrem sa citim mai putin.

    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, si la noi cartile de povesti clasice de pe vremea noastra stau in cutii. Nu ii interezeaza. sunt mai groaie ptr varsta lor, si mai ales ca nu au ilustratii asa frumoase ca astea noi.
      Si eu ma intreb oare ce ne atragea pe noi la unele povesti din vremea aia? Eu in afara de Alba ca Zapada, Degetica, Habarnam si Luna Belituna, putine imi mai placeau. Ah si am uitat de Pinochio. care chiar o credeam. :))

      :)) Asa e cu intrebarile piticilor nostri dezghetati. "da' de ce l-a batut pe cocos? ca doar cocosul nu face oua..?" :)
      "si de ce parintii i-au parasit pe copii in padure?"
      ...

      Parca il vad pe Alex cu o carticica frumos ilustrata "citindu-i" la David :)

      Ștergere
  13. Suna foarte interesant. Sunt si pe lista noastra pt viitor.

    Multa bafta sa castigati cat mai multi pomisori

    RăspundețiȘtergere
  14. sper sa primesti copacelul si sa ne chemi sa te ajutam :D
    te-am pupat si multa bafta... adina <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, multumesc. Si eu sper la fel. Il voi planta in prezenta tuturor celor care doresc sa imi fie alaturi. Fac si poze :)
      promit!
      Pup si eu :*

      Ștergere
  15. Pare un cadou foarte potrivit pentru un copil :D
    La fix vine ideea pentru cateva zile de nastere :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crinutza, da, e potrivit ptr copii mici :)
      Ai tai urmeaza sa fie sarbatoriti sau ai altuia?

      Ștergere
    2. Deocamdata, doar ai altora :)

      Ștergere
  16. Foarte dragute..le-am tot vazut, dar nu le-am dat importanta.Am sa le am in vedere la urmatoarea comanda de carticele;), am studiat deja toate site-urile de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, uite inca o recenzie la una din cartile din seria Pixi: http://www.micatelierdecreatie.ro/2013/02/parada-stelelor-felinar.html
      sper sa iti placa :)

      Ștergere
  17. par simpatice carticelele :)

    Octavia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Octavia , am pus link in comentariul de mai sus catre inca o postare care are mai multe poze. dintr-o carticica din seria Pixi.

      Ștergere
  18. si noua ne plac cartile cu Pixi
    avem cateva din colectie, dar o vom completa curand
    bafta la plantat copacei ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea.
      Am vazut ca si tu participi la campanie. Il plantezi la tine in curte?

      Ștergere
  19. Multumim de recomandare! o sa le caut si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minis, cu placere. Vezi ca sunt linkuri mai sus catre librarii on-line daca nu le gasesti in rafturile librariilor din oras

      Ștergere
  20. Deci trebuie sa le trec si eu pe lista.
    Am citit postarea cu Du in brate si de cum le-a vazut mi-a zis ca le vrea si el si sa i le iau acum, de la tine de pe blog :). Foarte faina ideea! Eu chiar nu stiam de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roda, uite aici mai pe larg despre una din carticele http://www.micatelierdecreatie.ro/2013/02/parada-stelelor-felinar.html

      Poate o vrea Du mai ales pe aia :)
      Asa face si baiatul meu cand sta langa mine la calculator. cum vede ca ma uit la carti, imediat incepe: mami, pe asta o luam? hai sa o luam :)

      Ștergere
  21. Nu stiam ca editura All are si carticele pentru copii.
    Multumesc, deci pentru faptul ca mi-ai atras atentia ;)
    O sa le cumpar si eu pentru baietelul meu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are si pentru copii. uite aici: http://www.all.ro/categorii/carte-generala/literatura-pt-copii-si-adolescenti/

      Eu cand colind librariile virtuale incep cu cartile pentru copii :)
      mai am in plan recenziile la inca doua carti pentru copii. insa despre una s-a scris deja pe Talente de Nazdravani: http://talentedenazdravani.ro/blog/2013/02/21/lungul-drum-catre-santa-cruz-michael-ende/

      Ștergere
  22. Hi hi hi...un spiridus nazdravan? Si inconjurat de prieteni? O colectie interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  23. Bafta, L!
    Poate ca urmatoarea carticica cu Pixi se va intitula ...,,Pixi planteaza un copac,, Valluntar :)
    Cristina, cea pe care o vezi in umbra :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) :))
      Cristinaaaa!!! Vreau sa te vad!!
      te vad saptamana viitoare? te vad? te vad? :)

      sunt sigura ca ar putea fi o continuare la aceasta serie. sau cateva continuari.. :)) poate as fi si eu un personaj. poate ;)
      uite cum dai tu idei scriitorilor de povesti .

      scriemi un e-maail despre tine. te roooog :)

      Ștergere
  24. Avem și noi o cărticică cu Pixi, și pe lângă conținut, eu sunt foarte încântată de dimensiune. Băiețelul meu o poate ține f. bine în mânuțele lui mici, și o putem lua cu noi pe unde mergem. Eu am găsit-o la Carrefour, pentru cine este interesat, cu 2 lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am stiu ca si la Carrefour sunt carti. nici nu am in zona mea de altfel. am fost doar de vreo 3 ori intr-un Carrefour

      Ștergere
  25. Ce serie de carticele pentru copii draguta!!! Imi aminteste de niste carticele cu un ursulet (Clabucel parca ii spunea)... Imi place ca au si activitati;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu l-am avut pe Clabucel insa am vazut pe net poze cu cartile.
      da, in fiecare carticica, in afara de coperta mai sunt idei de activitati inauntru ei.
      Uite cum a scris Camelia:
      http://www.micatelierdecreatie.ro/2013/02/parada-stelelor-felinar.html

      Ștergere
  26. Le recomanzi si copiilor mai mari? :D Sunt asa dragalase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. cei care stiu sa citeasca se vor amuza de asemenea.
      Mai ales daca le plac jocurile, ghicitorile si activitatile din ele.

      Ștergere
  27. Ar fi trebuit sa pui poze si din interior. Eu le-am cautat in librarii si am vazut ca sunt foarte mici si scrisul e mic. Cum ar citi copii de pe ele?
    Cred ca o o carte pentru copii ar trebui sa aiba scrisul mare, ca sa poata citii si copii, nu doar parintii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. am zis ca sunt 10/10 :) Literele sunt mici insa fiul meu (5 ani)le recunoaste cu usurinta. deocamdata nu citeste el, ii citesc eu, ei doecamdata povestesc dupa imagini. nu stiu cum ar fi la un copil mai mare...
      si mie imi plac mai mult cartile pentru copii cu scrisul mare. acestea insa sunt mici cu scrisul mic. am scris in articol si comentarii ceea ce ne place la ele.

      Ștergere
  28. Pixi asta e un spiridus cu coada ?! De cand au spiridusii coada de magar ?! Mai bine era un pitic sau un animalut , nu o bazaconie urata, jumate copil jumate magar sau drac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Pixi e un spiridus cu coada. E un personaj fantastic. Zanele, zmeii, inorogii, etc. sunt tot personaje fantastice.
      Daca ti-a placut Harap-Alb, Tinkerbell si Mos-Craciun, nu vad de ce te-ar deranja Pixi.

      Ștergere
  29. Daca are si ceva cu dinozauri, e clar ca ne pasioneaza si pe noi! N-am nimic din serie. Inca! Te invit sa vezi ce carte am ales eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. are una singura cu dinozauri dar in curand voi scrie despre alte carti numai cu dinozauri :)

      vin, vin, doar ca stau la rand ... :)

      Ștergere
  30. Se pare că și cărticelele de copii sunt la mare preț în campania asta :))
    Felicitări!

    Spor la citit și plantat!

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi place mult de Pixi. Felicitari si succes !

    RăspundețiȘtergere
  32. de ținut minte pentru viitor.

    RăspundețiȘtergere
  33. Trebuie sa iau si eu cateva pentru baiatul meu.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...