luni, 6 iunie 2011

Blog award

In sfarsit am ajuns sa-mi iau premiul primit de la Dia

Acesta este primul premiu care l-a primit blogul meu acum 3 luni, si am tot amanat sa-l iau de la Dia din diferite motive.

Are si niste reguli; tocmai mi-am amintit ca unul dintre motivele amanarii era chiar acesta

ca nu prea ma impac eu cu regulile. Deci:

1) Multumesc Dia ca te-ai gandit la mine cand ai avut de oferit premiul

2) 7 lucruri despre mine:

~ sunt frumoasa si desteapta

~ sunt dezordonata. sau ca sa-l parafrazez pe sotul meu: am eu o ordine a mea mai haotica

~ sunt impulsiva. dar ma tratez

~ imi plac desenele animate, muzica gospel, culorile, pictatul peretilor, filmele, caii, cerceii

~ nu imi plac: abuzul (de price fel) asupra copiilor. tradarea, glumele proaste, paianjenii, infatuarea

~ cand eram mica imi doream sa fiu aviator, patinatoare, agent secret; in prezent vreau sa sar macar o data cu parasuta, sa am calul meu, sa am casa mea cu gradina+pomi+fantana

~ insa sunt multumita daca copiii mi-s sanatosi, daca apuc sa stau o ora in vana de 2 ori pe saptamana, daca sotul vine de la servici inainte de ora 6

3) Dau mai departe premiul catre 8 bloggeri care chiar imi plac (regula era sa dau la 15 bloggerite descoperite recent, dar eu o schimb ptr ca n-am avut timp de descoperiri si ptr ca blogurile nominalizate le citesc cu placere).
Deci, i love their blogs:

~ Sorina ptr ca este o femeie puternica, inteleapta si-mi face placere sa-i citesc scrierile si glumele ei serioase

~ Valentin pentru ca este un om cu viziune, a scris o carte faina, si imi plac predicile lui

~ Diana pentru ca este un suflet de copil mare prins intr-un trup gingas. si pentru darul ei de a se juca cu cuvintele

~ Roxana mama tuturor mamelor, curajoasa, militanta a copiilor, documantata, available :)

~ Nedeia are o minte de inventatoare, artista, amuzanta, face lucruri faine cu manutele ei

~ Mimi pentru ca este o femeie deosebita cu un caracter minunat, cu sfaturi, retete, articole de folos pentru o viata naturala si sanatoasa

~ Diana pentru ca este o tanara curajoasa si inventiva care-si baga nasul peste tot sa gaseasca cate o formula noua de parfum. si nu numai

~ Ioana o mamica indrazneata care are un suflet maaare, mult curaj si multe talente si am avut multe de invatat de la ea

6 comentarii:

  1. Sakura,
    Multumesc pentru premiu.
    Nu am stiut ca ai blog.
    Imi pare rau ca nu te cunosc persoanal, sau poate te cunosc, dar nu dupa user nu imi este asociată nicio cunoștinta.
    Spor la postat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Sakura!
    Primesc premiul cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, Sakura, ce ti-ai zis: "Daca tot e o femeie atat de puternica, hai sa o folosim pe post de locomotiva, sa traga dupa ea tot trenul de premiati!" :) Multumesc pentru caracterizarea ultra-scurta si la obiect (destul de reprezentativa, zic eu ;) ), precum si pentru alegerea mea printre cei preferati de tine! Sa dea Dumnezeu sa gasesti suficienta intelepciune printre randurile postate de mine si sa ti-o insusesti spre folosinta! Si daca, pe deasupra, te mai si amuzi... cu atat mai bine... ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea,
    Si eu iti multumesc mult de tot (m-au bucurat cuvintele tale, este cred primul premiu pe care il primesc), din pacate nici eu nu prea ma omor dupa regulile mai sus mentionate de tine....
    Iti doresc numai bine si multa sanatate,
    mimi

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha-ha. esti tare. 7 (>20)lucruri despre tine ziceai???
    Fara sa vreau sa te ofensez, daca n-as sti pe unde a vietuit sotul meu zilele trecute, as putea sa jur ca postarea asta e scrisa de el.
    deci: "rumos si destept" este scuza lui
    dezordonat & impulsiv - cel mai!!!...
    desenele, muzica gospel, filmele, caii, -idem
    aviator, agent secret, parasuta- tre' sa va faceti un club al vostru :))
    Pana la urma, daca avem copiii sanatosi suntem multumiti. cu adevarat
    Tre' sa-i arat si lui. sa vad ce reactie are.
    Ai uitat sa spui ca esti vorbareata. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi-hi! Va iubesc pe toti de-aia v-am premiat :)
    Si ma simt bine de fiecare data cand intru pe la voi.
    @Andreea ha-ha. alt motiv ptr care tot amanam postarea asta era ca mi-era greu sa spun cele 7 lucruri despre mine. pe urma... greu m-am mai oprit...
    Nu ma ofensez ca scoti in evidenta asemanarea dintre mine si sotul tau. mai cunosc persoane cu care ma aseaman in anumite puncte. si mirarea si bucuria e mare ... :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...