vineri, 17 iunie 2011

Protectie solara homemade

Stiu ca unii dintre voi sunteti in vacanta/concediu si va bucurati din plin de soare, aer curat, mare; altii stati inca pe-acasa si invatati/munciti dar va faceti planuri pentru vacanta/concediu care va veni, iar altii nu va faceti nici macar planuri deoarece aveti copii mici, probleme financiare etc etc…

Eu anul acesta mi-am facut planuri care s-au naruit din cauza altor planuri si inca nu stiu ce va urma dar de pregatit pentru soare m-am pregatit inca de luna trecuta cand mi-am facut aceasta lotiune cu factor de protectie 20.
Am facut-o intr-o zi ploioasa si de-abia am asteptat sa vina ziua urmatoare ca sa o testez insa spre surprinderea mea a plouat si-n urmatoarele 3 zile desi dimineata cerul se arata senin :(
Este o lotiune solida din ingrediente de calitate si am folosit-o deja pe mine si pe copii in plimbarile nostre prin parc sau in drumurile catre gradinita, prin oras, la cumparaturi, la manej.
~ceara 20 gr
~unt shea 50 gr
~ulei masline extravirg 50 ml
~ulei catina 30 ml
~oxid zinc 30 g
Am topit ceara intr-un castron pe baie de aburi cu untul de shea si uleiurile doar atat cat sa se lichefieze; am amestecat, am luat deoparte castronul si am adaugat oxidul de zinc cernut printr-o sita mica. Am amestecat bine - gata lotiunea. O pastrez intr-un borcanel cu capac la frigider.

Alte articole si retete de lotiune:
jovis, luthelo, sideris, sfaturile bunicii, sideris

Acum va las cu Vivaldi; eu ma duc sa sarbatoresc reusita examenului de azi cu o bautura racoritoare

4 comentarii:

  1. Felicitari pentru reusita la examen. Vad ca si lotiunea ai facut-o numai din bunatati, excelent !

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo de keratina ta, sa stii ca eu abia pe la jumatatea flaconului am inceput sa observ rezultate, asa ca nu te deznadajdui, foloseste-o mai mult timp inainte sa ii dai un verdict final.
    Eu sper sa iti faci cumva timp sa ii faci un review, chiar as fi curioasa si de alta marca.
    Am vazut pe blogul tau ca prepari creme homemade, imi spui si mie de unde iti achizitonezi ingredientele? Te intreb pentru ca vreau sa renunt la dermocosmetice (macar o perioada de timp) si vreau sa imi prepar si eu singura creme, seruri si masti pentru fata, am gasit cateva site-uri, dar poate tu ai o varianta mai buna...
    Merci mult de tot, te pup, sa ai un concediu minunat!!

    P.S Nu stiu ce se intampla, tot incerc sa scriu comentariu acesta si nu se posteaz...
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru examen!
    lotiunea ta pare interesanta;voi incerca si eu sa vad cum iese :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, multumesc fetelor :*
    Articolul e cam de acu 2 ani. dar reteta e inca valabila ;)
    reteta e valabila, ca lotiunea s-a gatat demult. facem alta, anul asta.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...