duminică, 18 martie 2012

De joc si joaca

In una din zilele saptamanii trecute cand coboram scarile facultatii dupa ultima restanta din semestrul acesta - Doamne Ajuta- ma simteam ca o adolescenta care tocmai a terminat examenele si pleaca zglobie la intalnire :)
Parca aveam vreo cateva perechi de aripi plasate in locuri speciale
Eu mergeam la servici dar senzatia era una de libertate si de exuberanta :)

Tot in ziua aceea am facut si felicitari ptr 8 martie cu copiii mei de la gradinita. Ne-am jucat cu mainile in vopsele, am mototolit hartii si ne-am stropit cu sclipici.
Acasa cand am ajuns ma asteptau proprii copii care m-au luat de noua la alta serie de decupaje si lipeli :))
Catre seara a venit randul jocului preferat al baietelului meu, joc care a stat vreo doua saptamani pe tusa, pe dulap, deoarece noi rotim jucariile din cand in cand. Jocul se numeste Tomy incarcatorul

Am pus un video gasit pe youtube deoarece ceea ce am filmat eu dureaza vreo 3 min :) asa ca pentru a intelege despre ce e vorba e de-ajuns o prezentare mai scurta.
Jocul l-am castigat datorita unui concurs de pe blogul Laurei Frunza unde cu un voucher am avut de ales de pe Iasicomanda ce ne poftea inima :)
Fiind chiar inainte de Craciun am zis atunci ca acest joc ar fi perfect pentru baietelul nostru de 3 ani si ceva, care avea destule masinute (desi niciodata nu sunt destule) si nu ne-am inselat. Fiul meu a fost incantat, ba si-a dat seama de unele artificii mai repede decat noi :)


Bineinteles ca si noua parintilor ne-a placut si i-a placut si fetitei mele de 1 an si cateva luni.
Dupa ce ne-a adus curierul jocul, sotul meu si-a petrecut 2 ore jucandu-se (cica sa-l probeze) si a fost surprins de functionarea ireprosabila a intregului ansamblu. Cand a dat fiul meu cu ochii de joc nu s-a mai dezlipit de el doua zile intrand in conflict cu tatal lui :))
Este un circuit cu sine care fiul meu s-a invatat sa le monteze singur si 3 vehicule interschimbabile care fac toata treaba. De fapt toata treaba o face un sasiu care se plimba de colo-colo imbracandu-se in diferite caroserii si implinind diverse sarcini. Pe margine sunt butoane care apasate schimba directia de mers a incarcatorului in functie de preferintele copilului. Toate componentele jocului au o calitate superioara si sunt realizate cu mare precizie.

Spre nenorocul meu, bilele din joc (incarcatura) seamana cu margelele mele de care baietelul meu imediat si-a adus aminte si intr-un moment de neatentie (din partea mea) margelutele mele s-au desirat si s-au transformat in incarcatura ptr Tomy. Le-am recuperat apoi si le-am transformat din nou in margele ;)
Spre mirarea noastra jocul nu a suferit pana acum nici o stricaciune, avand in vedere ca am lasat un baiat de 3 ani jumate sa se joace si singur cu el si ca fiica mea a fost mereu gata sa-l ajute :)
Ma bucur de alegerea facuta si il recomand si altor parinti.

Acest articol l-am inceput de saptamana trecuta :)
Azi Tomy a trecut din nou pe tusa fiindca i-a venit randul micului constructor despre care o sa va scriu alta data.

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...