joi, 6 decembrie 2012

Decoratiuni de iarna - Ingeras origami

Azi sper sa va aglomerez cu trei postari si sper sa o fac pana la ora 10 seara deoarece nu mai vreau sa ma mai culc tarziu de ora 10

Acest ingeras origami este foarte usor de facut. eu am folosit hartie din reviste pentru corp si aripi, un dop si coaja de ou pentru cap, lipici si ata matasoasa pentru par
Am facut doua "acordeoane", cel ptr aripi l-am indoit in asa fel incat sa il imbratiseze pe cel pentru corp si le-am imbinat cu un capac de la lipici. Coaja de ou o aveam mai demult la uscat prin bucatarie, asa ca la fix si-a gasit locul pe dop i-am facut ochi si gura si i-am lipit firele de ata pe post de par. Asta a fost mai greu de facut deoarece se tot dezlipeau si mi-am adus aminte ca citisem mai demult un articol despre peruci si cat de greu se fac ele. Frumos ar fi fost sa pun un glob pe post de cap ca acestea de aici
sursa pozei
sau ca acestea http://flickeflu.com/set/72157615310660371

Fiica mea a avut grija sa rastoarne ingerasul de cateva ori la sedinta foto si spre surprinderea mea, coafura rezista


4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...