miercuri, 5 decembrie 2012

Idei de cadouri - Jucarii si puzzle-uri personalizate Creative Boutique

Pentru cea de-a doua idee de cadou m-am gandit sa va recomand un puzzle personalizat de pe Creative Boutique. Eu am unul cu numele fiului meu si vreau sa marturisesc ca mi-a intrecut asteptarile. In primul rand atunci cand l-am vazut in poza de pe site nu mi-am dat seama cat e de mare si de frumos. De-abia cand am luat pachetul de la posta am realizat ca nu e cum mi-l imaginam eu. Am ajuns repede acasa, l-am despachetat si l-am admirat :)

Materialul de calitate, finisari perfecte, litere frumoase si colorate, m-am jucat putin cu el si apoi l-am ascuns. Se pare ca nu l-am ascuns destul de bine grabita fiind, deoarece dupa ce a venit fiul meu de la gradinita si a inceput sa sara in pat zbenguindu-se cu sora sa a zarit hartia cu care fusese impachetat cadoul. Si de acolo pana la gasirea puzzle-ului si rasturnarea lui in pat, nu a mai durat mult. Am auzit eu ceva exclamatii dar nu m-am gandit ca ar putea fi de la descoperirea cadoului. Pana a navalit in bucatarie cu puzzle-ul in brate: "Mami, mami, am scris numele meu?" Recunosc ca mi-a fost un pic ciuda ca l-a gasit (mai mult pe mine ca nu l-am ascuns destul de bine decat pe el ca l-a descoperit) dar efervescenta si incantarea lui m-au dat gata si mi-am zis ca pana la urma nu trebuie neaparat sa cautam motive sa oferim cadouri copiilor nostri.
Totusi mi-ar fi placut sa il ofer eu personal.

Puzzle-ul este confectionat din spuma rigida de PVC extrudat, literele sunt destul de mari, ce ne place e ca literele stau si in picioare, deci nu le este limitata folosinta doar la orizontala.


Acum se joaca cu acest puzzle amandoi copiii si in afara de faptul ca ajuta la invatarea si recunoasterea literelor numelui, formeaza cuvinte mai scurte sau mai lungi, si au inventat ei si un joc "familia de litere" in care personajele seamana foarte mult cu familia noastra :))

Pe site mai gasiti si alte puzzle-uri; noua ne plac puzzle-ul fluture si cel para.

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...