miercuri, 15 octombrie 2014

Budinca de chia cu fructe de sezon

A venit in sfarsit randul si acestei postari care sta de ceva vreme in sertarul de programate, alaturi de dulceata de nuci verzi si prafitura cu morcov :)
Deci, daca doriti un mic dejun care se prepara singur, atunci semintele de chia sunt solutia cea mai buna.

Am aflat despre aceste seminte in urma cu doi ani, dintr-un articol al Ligiei, insa nu am fost suficient de curioasa atunci sa le incerc si eu. Abia anul trecut am cumparat o punga de chia de la magazinul naturist si mi-am facut de cap cu ea in fiecare zi :)
In vara aceasta am zis ca avand asa mare trecere la noi, voi scrie un articol despre cum le-am folosit noi.
Este foarte simplu de preparat o budinca de chia, chiar si un copil o poate face.
In saptamana curcubeului aproape in fiecare dimineata am mancat cate o portie, eu si fiul meu. iar cand am plecat in vacanta am luat o punga de chia cu mine sa fiu sigura ca ii voi convinge si pe altii :)

Ingrediente pentru o portie:
~ 2 linguri seminte de chia
~ 200 ml lapte
~ fructe dupa preferinte
~ miere (optional)

Puteti pune de cu seara semintele de chia + lapte la figider si dimineata adaugati fructele
sau puteti dimineata sa faceti amestecul de lapte+seminte dar va recomand sa lasati minim jumatate de ora pana il mancati.
Va prezint mai jos un video demonstrativ in care puteti admira indemanarea noastra la ceas de seara. ca sa nu mai spun de ceasul de dimineata, cand, dupa ce mi s-a oprit aparatul de filmat de doua ori din cauza bateriilor, m-am trezit cu adevarat :)

           

Va recomand cu draga aceasta budinca delicioasa.
in curand va voi prezenta si varianta de toamna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...