vineri, 28 noiembrie 2014

Bradut din sticle de plastic

Azi va prezint un alt ornament din materiale reciclabile, destul de usor de facut.  Este un bradut din sticle de plastic, inceput intr-o alta iarna a vietii mele dar ramas neterminat.

Am o cutie speciala in care tin proiectele nefinalizate sau care necesita imbunatatiri si din cand in cand o mai iau la control. Acolo am gasit si renul din sticle de plastic de acum doi ani si inca cateva surprize.
Va spuneam ca e simplu? aveti nevoie de o sticla de plastic (PET) cu gat lung, foarfeca si un pistol cu lipici. PET- tul il taiati in trei parti: gatul, corpul si fundul :) (fundul oricum nu ne trebuie la proiectul acesta insa il pastrati pentru alte decoratiuni)

Sticla e indicat sa aibe gatul lung  deoarece acesta va fi suportul in jurul caruia vom lipi fasiile taiate franjuri, din corpul sticlei. eu am parlit cu grija capetele franjurilor pentru a le da o anumita forma, apoi le-am lipit pe rand, pe post de ramuri :)

asa a aratat la sfarsit bradutul nostru franjurat

si cum era prea golut asa asa, i-am cautat repede o podoaba si l-am infrumusetat

Maine il impodobim mai mult. deocamdata ne ducem la culcare cu speranta ca vom visa frumos.
Ideea acestui bradut nu imi apartine. am gasit-o aici si am modificat-o deoarece nu am avut lumanari. si, recunosc, pentru ca am vrut sa fie un bradut intreg doar din plastic.

L.E. zana mea verde nu s-a putut abtine sa se suie in bradut ;)


3 comentarii:

  1. Foarte fain v-a ieșit! Felicitări! Să știi că și eu am o cutie cu creații nefinalizate, uneori mă uit la ea și mă gândesc dacă le voi îmbunătăți vreodată pe toate.
    vă pup
    AlinaS.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim!! :*
      si noi te pupam, Alina.
      unele dintre ele nu se mai pot folosi, (de ex. oamenii de zapada origami) dar am pastrat cate un exemplar din fiecare. mai ales pe cele care au fost facute decopii <3

      Ștergere
  2. Ai avut rabdare, nu gluma, sa tai fasiile alea. Eu de multa vreme ma tot uit lung la genul asta de bradut, dar nu indraznesc :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...