duminică, 25 decembrie 2011

Primiti cu colinda?

"Dar ingerul le-a zis: "Nu va temeti: caci va aduc o veste buna, care va fi o mare bucurie pentru tot norodul: astazi, in cetatea lui David, vi S-a nascut un Mantuitor, care este Hristos, Domnul. Iata semnul, dupa care-L veti cunoaste: veti gasi un Prunc infasat in scutece si culcat intr-o iesle." Si deodata, impreuna cu ingerul, s-a unit o multime de oaste cereasca, laudand pe Dumnezeu si zicand: "Slava lui Dumnezeu in locurile preainalte si pace pe pamant intre oamenii placuti Lui." ~Luca 2:10-14

Stiu ca e tarziu dar de-abia acum am ajuns cu colinda si la voi.
Urmatoarele persoane sunteti colindate cu draga inima incepand de acum si pana cand va veti satura de ele (sau de mine)
Adela, Alexandra Chereches, Alina Nicoleta, Andreea, Blueroses, Casa cu cadouri, Cristina, Coco, Cristina, Cuvinte ratacite, Dia, Diana, Laura, Gabi, Geta, Gabriela Cojocaru, Irena, Ioana, Iulian & Luminita, Marilena, Mimi, MoGio, Primavara de poveste, Raluca, Ralus, Roxana, Sabina, Simona, Sorina,

Si-acum e randul celor fara blog :)
Cristina, Claudia, Katy& Raul, Iosif Maria, Mariana - Sebis,












































Va imbratisez pe toti si va doresc ca pacea, bucuria, si mantuirea, adusa pe pamant de Cristos sa va umple inimile.
Nu-mi trebuie prajituri nici alte rasplati ;) as vrea totusi sa stiu care din colinde v-a placut mai mult.

25 de comentarii:

  1. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primim! Primim!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit alaturi de toti cei dragi inimii tale! Multe bucurii sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru urare si colinde!
    Sper ca nu e nicio prblema daca las aici un link pentru clipul unei colinde minunate interpretata de Narcisa Suciu (http://www.youtube.com/watch?v=narPG8ytlus)
    Sarbatori fericite, tie si cititorilor tai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim mult! Pupici dragi!

    Narcisa Suciu mi-a placut mai mult, doar e maramureseanca de-a mea :D

    Sarbatori frumoase sa aveti impreuna cu cei dragi voua!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la mine? ce onoare! eu iti dau cozonac cu nuca, daca vrei :P
    si prajitura cu nuca
    si nuci :)
    toate colindele tale sunt frumoase.
    colinda mea preferata
    http://www.youtube.com/watch?v=_E4sQjijHfQ&feature=related
    cu asta te colind eu pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah. acum mi-am dat seama. A III-a colida e despre Maria, si a IV-a e despre Iosif. Ce fain. Ce-mi place.

    RăspundețiȘtergere
  8. Greu sa-ti exprimi preferintele avand in vedere ca toate au acelasi mesaj, Nasterea Mantuitorului nostru, insa zic asa....Hrusca e inconfundabil, glasurile tuturor copiilor sunt semne divine si ne provoaca bucurie, iar All Stars aduc o veste minunata despre cum Cerul si pamantul in cantec rasuna....frumoase toate.
    Multumesc!!!!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.youtube.com/watch?v=vJvEa6uadUE

    Asta a fost prima colinda care m-ai invatat, atunci cand ne-am cunoscut. Din cauza mesajului care la momentul ala l-am interpretat partial si in felul meu, a ramas colinda mea preferata.

    Deschide-ti inima ta sa gasesti minunea din ea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Primesc primesc , cum sa nu :) Sarbatori frumoase impreuna cu cei dragi . Frumos din partea ta , multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pace pe pamant intre oamenii placuti Lui.
    Foarte frumos din partea ta ca ai iesit cu colinda.
    pe mine se pare ca m-ai uitat dar recunosc ca it's my fault deoarece n-am mai trecut demult pe aici.
    Mie imi plac cel mai mult colindele nr 2 si nr 3 cantecul Mariei ci cantecul lui Iosif
    Am auzit anul trecut un colind catolic foarte fain dar nu mai tin minte cum se numea.
    Colinda mea preferata care in fiecare an ma sensibilizeaza este una nu chiar asa noua. nu stiu daca iti va placea tie.
    http://www.youtube.com/watch?v=IE1pG0sGbHQ

    Ulise

    RăspundețiȘtergere
  12. CRACIUN FERICIT!ne-a placut BUCURIA COPIILOR,la nepotica mea i-a placut CLEOPATRA,VA PUPAM MULT

    RăspundețiȘtergere
  13. eu nu ma satur...am inebunit lumea deja cu colindele...si pe sefu la munca :)))
    iti dau covrigi , nuci , cozonac....ciocolata aia multa si bunaaaa...mi-o dai tu mie...da ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru sufletelul tau
    http://www.youtube.com/watch?v=fNEVOlxEQDk&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumiri pentru colinde...superbe:*Sper ca ati avut niste sarbator la fel de minunate ca voi:*

    RăspundețiȘtergere
  16. am intrat si azi sa ascult colindele ! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Frunosiloooor!!!
    Ce frumosi sunteti!
    Si ce colinde frumoase mi-ati recomandat. Sunteti niste suflete frumoase. Imi cer scuze ca pe unii dintre voi i-am uitat (scuze scuze) ma bucur ca totusi voi v-ati adus aminte de mine.
    Va doresc tuturor rugaciuni ascultate, Dumnezeu sa toarne in inimile voastre pacea Lui si bucuria mantuirii

    Sper sa-mi fac timp sa va spun si cum am petrecut noi. daca nu, va spun de pe acum ca am colindat mult, ne-am pupat mult, si am reimpodobit bradul in fiecare zi :)
    va pup pe toti

    RăspundețiȘtergere
  18. Toate colindele mi-au placut, multumesc din suflet si iti doresc Un An Nou plin de bucurii si impliniri.

    RăspundețiȘtergere
  19. multumesc de colind, a prins bine la sufletel!

    RăspundețiȘtergere
  20. Colindele sunt care-mai-de-care mai frumoase. Multumesc pentru surpriza.
    Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce ma bucur ca v-au placut.
    Va pup pe toate si la anu cam in aceeasi perioada va mai colind cu altele care-mai-de-care mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumim. Am primit colindele cu bucurie si drag.

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu am vazut mai tarziu postarea ta, nu am fost prea activa concediul acesta pe blog, asa ca imi cer scuze ca am vazut mai tarziu postarea ta, insa iti multumesc atat de mult ca te-ai gandit si la mine... :)
    Mi-au placut cel mai mult nr 2 si 5! Foarte frumoase si inedite (pentru mine) colinde ne-ai oferit anul acesta!
    Multumesc frumos, sa fii binecuvantata!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Luminita si Simona, la anu' va colind din nou si va anunt din timp

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...