marți, 20 decembrie 2011

The snowman story

Daa. Povestea oamanilor de zapada ar fi trebuit sa inceapa altfel insa avand in vedere ca au fost facuti in mai nulte reprize, de-a lungul intregi zile din lipsa de curent electric :) i s-a dus tot aspectul liric
Asa ca o sa va spun o glumita citita de curand pe un alt blog

Wikipedia: Eu stiu totul !
Google: Eu am de toate !
Facebook: Eu stiu pe toata lumea !
Internet: Fara mine nu aveti valoare !
RENEL: Serios ??????


Deci oamenii de zapada au fost modelati pe intuneric de fapt la lumina unei lumanari firave, de mine si de fiul meu, ocazie in care m-a lamurit el si pe mine cine este monstrul care sta ascuns in intuneric. brrrr.
Eh, e un monstru care ii e frica de lumina. saracutul ;)

Sursa mea de inspiratie pentru oamenii de zapada a fost Ligia si ale ei bomboane gen Raffaello. E a 2a oara cand fac acest desert insa de data aceasta am mai adugat susan la reteta Ligiei si am inlocuit mai mult de jumatate din cantitatea de curmale cu stafide. Motivul nu a fost doar ca sa-mi iasa culoarea mai deschisa a bomboanelor ci si pentru ca mie-mi place foarte mult susanul, si copiilor mei le place; facut lapte sau in diferite creme este o sursa excelenta de calciu si magneziu. Mai multe informatii despre susan gasiti aici Pe blogul Ligiei veti gasi atat informatii importante despre ingredientele din retetele ei raw ci si sfaturi utile pentru o viata sanatoasa.

Reteta aceasta este foarte simpla dar si foarte gustoasa. Mai jos aveti prezentarea video din show-ul Ligia’s Kitchen.

Ligia Pop este promotoarea alimentatiei raw food in Romania, autor, raw chef, gazda show-ului “Ligia’s Kitchen®” care are 21 de episoade pana in prezent, fondatoarea si organizatoarea targurilor raw food nationale “Raw Generation®” si a miscarii “Romania Goes Raw”. Ligia a publicat pana in prezent trei carti despre raw food si o metoda inovativa de pian, deoarece pe langa toate acestea ea este si licentiata in muzica de catre Universitatea de Arte “George Enescu” din Iasi si profesoara de pian.

“Retete Vegane Fara Foc“
“Germeni si Vlastari, Surse de Sanatate si Energie”
“Deserturi pentru Parinti si Copii Sanatosi”
“Pasi in Lumea Muzicii”

Pentru episoadele din show-ul “Ligia’s Kitchen” care sunt in limba engleza, puteti selecta subtitrarea in limba romana apasand pe butonul rosu CC de sub video.

Ce-mi place mie la sotii Pop este ca ei amandoi sunt pe drumul acesta impreuna si se sustin unul pe celalalt. De obicei Ligia e cea care care executa minunatele retete si Raoul e in spatele camerei de filmat insa in ultimul lor episod Raoul ne onoreaza cu prezenta si cu iscusinta

Sper sa va incumetati si voi sa faceti acest desert raw-vegan sau chiar altul,
de ce nu.

16 comentarii:

  1. Vreau si eu! SA mi le faca cineva de-a gata!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt frumosi si facuti la lumina lumanarii:)Si surioara mea face un fel de rafaelo :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce tare ai fost cu renelu'! :)) Arata foarte bine oamenii tai de zapada. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt de acord ca sunt bune rafaelo astea -ptr fiecare bun insemnand altceva, dar susan? de ce ai pus? nu e amar?

    ce curioasa-s cum arata varianta povestii oamenilor de zapada in varianta lirica :)

    cred ca ai scris gresit Raoul in loc de Raul ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine arata omuletii tai, mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ligia, placerea a fost de partea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dia eu stiu ca surioara ta face tot felul de bunatati ;) cu care te rasfata

    RăspundețiȘtergere
  8. @Gabi multam fain.
    De data asta renelul are ultimul cuvant ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andreea am pus susan ptr calciul si magneziul care il contine si ca sa obtin o culoare mai deschisa Eu le dau copiilor des si nu e amar in combinatie cu mierea, lamaia, ghimbirul, .... il folosesc crud si dat prin rasnita. o sa mentionez si in reteta.
    Daca iti place sosul tahini o sa-ti placa si in alte combinatii.

    Varianta lirica... altadata :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Andreea asa il cheama: Raoul. n-am gresit.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Laura, stiu si eu cum e cu poftele :))

    Pana i-am pozat le-au cazut de vreo cateva ori capul, nasul, ca sa nu mai zic de ochi :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Primavara de poveste :)) :)) imediat vine o portie si pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
  13. sunt minunati...pentru ca ia-ti facut impreuna...nu mai conteaza restul :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa e. Tot ce e facut impreuna e mult mai frumos

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...