miercuri, 26 octombrie 2011

Grocery Store Wars

De câteva zile am început terapia prin curăţenie (e tare benefica) însă în momentele de repaus mi-am făcut plăcerea de a revedea nişte filme foarte faine despre care am să vă scriu altă dată :)
Astăzi vă arăt un filmuleţ simpatic care l-am văzut imediat după ce m-am întors de la munte. E făcut în 2005 de către cei de la Free Range Studios care au contribuit şi la The Story of Stuff si The Story of cosmetics
Poate cu ani în urmă consideram asemenea chestii ca fiind de domeniul SF-ului dar acuma vedem că e realitatea prezentă.
Sper că vă descurcaţi în engleză că n-am găsit cu traducere. De asemenea vă recomand să vedeţi şi celelalte două filmuleţe. daţi click pe link doar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...