luni, 23 iulie 2012

Poezie pentru fata mea

Oh, câtă dragoste şi câtă împlinire
pot simţi atunci când te privesc.
Copila mea cu ochi de primăvară
cum de m-ai ales tocmai pe mine?

Din lumea asta plină de femei
care visează şi-şi doresc copii
ce-am făcut eu oare să te merit,
astfel încât la mine tu să vi?

Copila mea cu ochi de primăvară
îţi ţin mânuţa caldă într-a mea
şi orice-ar fi să vină peste tine
cât voi putea eu te voi apăra.

Fie ca viaţa să îţi curgă lin
şi să te poarte pe cărări senine
Şi orice greutăţi vei întâlni
voi fi aici. bazează-te pe mine

Mai mult decât atât aş vrea să şti
că nu la toate am răspunsuri eu.
Ci mai presus de mine şi de tine
se află Însuşi Bunul Dumnezeu

El te-a creat şi mi te-a dăruit
şi a vegheat neîncetat asupra ta;
tot El te va călăuzi în viaţă
deci tu să nu ai frică, draga mea.

De-aceea azi sunt liniştită şi-mpăcată
că viaţa îţi surâde pe deplin;
Şi-ţi scriu aici ca să citeşti când vei fi mare:
Copilă scumpă, la mulţi ani senini.

                    Cu dragoste, a ta mamă


~ ~ ~
poezie personala, scrisa cu ocazia implinirii celor doi ani ai ficei mele

39 de comentarii:

  1. Superb!
    Frumoasa poezia, sa-ti traiasca fetita si sa creasca mare, sanatoasa si cuminte.
    Poza e superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cristina de urari. Vroiam de fapt sa-i compun un cantec dar cum nu treceam de primele acorduri, am ramas la poezie :)
      Poza e facuta chiar ieri in parcul copiilor si imi place tare mult

      Ștergere
  2. La multi ani pentru printesa ta! I-ai facut un cadou minunat, este o norocasa sa aiba o mama ca tine, sa va iubiti si sa va pretuiti reciproc!
    Pupici pentru cele mai dulci fete! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simonaaaaa, sa sti ca ieri in parc chiar ma gandeam la tine, ca ce frumos ar fi sa treci pe acolo sa ne-ntalnim. Pe langa distractia aferenta ti-as fi oferit si o felie de tort.
      Multumim ptr pupici :* :*

      Ștergere
  3. ce frumosss...la multi ani !!! pot sa i-o zic si eu fiica-mii ? :)..la fel ar fi ! va pup !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sakura... esti o mama fericita care ai stiut intotdeauna sa-ti impartasesti bucuria si cu altii. Eu trec prin momente dificile, dar si asa, cu ochii inlacrimati, pot sa-i urez de sanatate fiicei tale, iar tie aprecierea si stima ca ai stiut sa-ti cladesti o familie frumoasa.
    La multi ani!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina mea.
      Sa zic ca imi pare tare tare rau ptr situatia ta, ar fi prea putin. Cumva, cumva, or sa se rezolve toate si vei iesi biruitoare din toate incercarile.
      Putem sa ne vedem oricand vrei tu. am trecut la program scurt la servici.
      te imbratisez.
      si iti multumesc ca te opresti aici, printre norii mei si imi lasi cuvine frumoase

      Ștergere
    2. Mai sa stii ca ai dreptate, am tendinta de a claca, de a ma da batuta in multe situatii, cateodata nu vad decat partea negativa a lucrurilor, situatiilor, a vietii, in general, dar ,,valul,, asta mi se i-a si descopar ceva cu totul nou. Sunt o ,,plangacioasa,,, dar imi revin repede!
      Am o stare confuza si pentru ca am intrat pe ultima suta de metri cu lucrarea, rusine sa/mi fie.
      De vazut ne vom vedea, dupa ce scap si eu de ale mele chestii profesionale...de/abia astept.

      Ștergere
    3. Vaai, am uitat sa-ti dau o veste mai putin buna: am ramas fara legitimatie la biblioteca :(
      deci te ajut doar cu ce am salvat pe calculator

      Si eu am trecut prin stari din-astea cum zici tu, plangacioasa, negativista, chiar nemultumita si depresiva. Mi-aduc acum aminte de vremurile alea, parca vorbesc despre o alta eu :)
      dar solutii sunt, nu intotdeauna usoare, si nu intotdeauna placute, dar sunt.
      Cu lasatu pe ultima suta de metri,,, iara stiu cum e. off off. cu orice te-as putea ajuta (in afara de legitimatie) te rog sa-mi spui

      Fi binecuvantata cu spor, intelepciune si dragoste.
      Eu deja ma gandesc cum vei serba reusita ;)

      Ștergere
  5. Ce frumos! Sa fiti inconjurate de fericire si iubire mereu! Faina poza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos Raluca.
      Din multimea de poze facute ieri, greu m-am hotarat care poza s-o pun aici. mi s-a parut ca asta reflecta cel mai bine mesajul poeziei.

      Ștergere
  6. Frumoasa poezie si poza e minunata. La multi ani pentru copila ta, esti o mama foarte grijulie si se vede ca esti si fericita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-mi plac complimentele.
      Nu imi permit sa le refuz pentru ca stiu ca chiar asa sunt si imi face bine sa le aud. am eu punctele mele slabe insa in alte domenii. dar despre alea nu zic deocamdata nimic ;)
      Stau adeseori si ma gandesc ca intr-adevar sunt plina de fericire.plutesc in fericire, si mananc fericire pe paine zi de zi. si nu pot decat sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru asta.
      infuzia asta de fericire ma ajuta ca atunci cand trec prin momente mai putin frumoase, sa nu clachez.

      Ștergere
  7. La multi ani, pentru copila!
    Sunteti superbe amandoua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreeaaa!! hihihi hihihi
      eu eram in vizita la tine, tu erai in vizita la mine :)) :))
      Chiar acum ti-am trimis si un email

      Ștergere
  8. La multi ani fetitei tale! Va doresc sa ramaneti la fel de frumoase precum in aceasta poza !
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Natalia de urari.
      Citeam undeva ca frumusetea e in ochii privitorului.
      Asa ca daca ne priveste cine trebuie suntem frumoase vesnic.
      Te tzuc :*

      Ștergere
  9. foarte frumos..n-am cuvinte,va pup cu drag,m-am intors din vacanta..:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Katy draga, numai ce-ai venit, si cred ca pleci iar.. :)

      Ștergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. M-ai impresionat tare, tare.... Si nu numai talentata, buna si desteapta, mai esti si atat de frumoasa, esti cu adevarat un om binecuvantat - amandoua sunteti de altfel superbe, ptiu sa nu va deochi!!! Toate cele bune si frumoase si multe, multe zile senine si insorite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mimi. chiar ma simt binecuvantata. ma simt in multe feluri dar nu gasesc intotdeauna cuvintele sa le descriu pe toate :)

      Bine ai revenit pe taramul meu.
      Inteleg ca te-ai intors din vacanta :)

      Si tu esti un om binecuvantat. ma bucur ca ce-am gasit ;*

      Ștergere
  12. Emotionant cu adevarat.cata iubire porti in tine.cand voi fi si eu asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nastya draga, in viata fiecaruia vine un moment cand rezervorul de iubire se umple.
      Poate tu nu ai ajuns inca la timpul acela. Dar poate ca nici mult nu mai ai.. :)

      Ștergere
  13. Doresc a va ura sanatate,asa putandu-va bucura una de alta!E firesc sa-ti tremure sufletul si sa nu poti descrie in cuvinte sentimentele pe care le nutresti fata de propria fiica!
    Toate mamele adevarate stiu ce emotii te incearca.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc <3
      Asa este. ma invaluie o multime de emotii. de fapt, parca curg asa, cumva, din mine. si ies la suprafata pe toate caile
      :)

      Poezia am scris-o anul trecut de ziua fetitei. Dar Melitta a ales sa o posteze azi la ea :)
      Pentru anul asta ii pregatesc alta scrisoare :)

      Ștergere
  14. Felicitari pentru minunatele versuri! Am preluat si eu poezia pentru fiica mea, de ziua ei. As vrea sa o semnez cu numele dumneavoastra...

    Va doresc din suflet sa va daruiasca Dumnezeu multe zile frumoase, cu bucurii si impliniri alaturi de familia dvs!!!

    Anca Tudor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, Anca, multumesc. Fii binecuvantata :*
      Ti-am trimis mesaj pe google +
      sper ca te-am nimerit :)

      Ștergere
  15. Draga mea Ludmila, tu nu ai un sistem anti-copy pentru protejarea continutului blogului tau?
    Daca dai o cautare pe Google, ai sa gasesti poezia ta frumoasa in alte locuri :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea .. nu am anti-copy.
      multumesc pentru atentionare :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...