sâmbătă, 28 iulie 2012

Desene animate de weekend

Demult nu v-am mai aratat un desen animat asa ca azi mi-am zis ca daca tot suntem intr-o zona dedicata copiilor sa va arat un desen animat drag mie, poate il indragiti si voi. V-am mai spus intr-alta postare ca mie imi plac desenele animate educative, sau mai pe inteles, desene animate care sa contina un anumit mesaj. unul bun evident.
Enjoy :-)
Acest desen animat pe langa faptul ca este unul cu morala mai are si un cantec care mie imi place mult dar nu stiu cum sa fac rost de el. Cantecul incepe la min 3:27 si este destul de vechi dupa parerea mea.

Si mai am si un mesaj de transmis celor care se regasesc cumva in acest desen animat: pentru fiecare exista perechea potrivita. De multe ori o cautam in locuri gresite, de multe ori incercam sa fim altcineva pentru a fi acceptati si de multe ori incercam tot felul de retete pentru a gasi dragostea adevarata.
Insa, la vremea potrivita ea va veni.
Chestia este ca atunci cand o intalnim sa o pretuim si sa nu ne batem joc de ea.

Un weekend fain va doresc tuturor.

3 comentarii:

  1. Nice, nu-l stiam pe asta. Il stiu doar pe 'fratele' lui, Pepe Le Pew, pe care eu il indragesc tare - sint cam din aceeasi perioada, anii '40 (probabil il stii deja):
    http://www.youtube.com/watch?v=ldbikrI8d1E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) :))
      Nu stiam de el. Insa imi place de numa-numa accentul acela al domnului de pe bicicleta :)

      Ce ti-e si cu indragosteala asta... :))

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...