vineri, 14 iunie 2013

Corpul uman - intrebari si raspunsuri

Cartea Corpul Uman aparuta la Editura Didactica si Pedagogica ajuns in mainile mele cu doua saptamani in urma si de atunci am purtat-o cu mine in geanta cam peste tot :)
Dupa ce am citit-o de doua ori, prima data cu copiii mei acasa, in cateva seri la rand, apoi si cu copiii din parc, m-am gandit sa v-o prezint si voua. Un alt motiv pentru care v-o arat azi, este faptul ca saptamana viitoare ma despart de ea, deci cei din Timisoara o puteti gasi la Biblioteca Judeteana Timis sectia ptr copii.

Cartea este de fapt o enciclopedie ce contine 31 de pagini lucioase si rezistente, in format A4, cu imagini explicite si cu text sub forma de intrebari si raspunsuri.

Capitole:
Sangele
Oasele
Muschii
Creierul
Nervii si maduva spinarii
Inima
Dintii
Digestia si excretia
Parul si unghiile
Respiratia
Vederea
Mirosul si gustul
Pielea.

A fost o noutate pentru ei poza cu radiografia osului prins cu surub

La capitolul cu dintii s-au luat la intrecere care mai de care sa isi arate cunostintele despre sanatatea dintilor si cauzele cariilor.

La capitolul cu ochii ne-am privit in ochii, in diferite locuri din casa unde unde lumina era mai mare sau mai mica pentru a observa cum se micsoreaza pupila :)

Per total a fost o carte interesanta, copiii din parc au fost mai curiosi de ea decat ai mei, deoarece noi tot am facut lectii despre corpul uman si ei stiau deja multe lucruri.

Precum v-am spus, cartea apartine Bibliotecii Judetene pentru copii insa daca vreti sa o achizitionati, am vazut-o la vanzare pe site-ul edituradp.ro la reducere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...