miercuri, 12 februarie 2014

Concurs de primavara la Atelierul Irinei

Simtiti si voi ca primavara este foarte foarte aproape sa isi desfasoare frumusetile peste noi?
Eu am simtit asta in urma cu doua zile cand am zarit primii muguri de magnolie in curtea prietenei mele la marginea Timisoarei.
Stiu ca, la fel ca in fiecare an, primavara isi va face intrarea cu zilele de martisor in care ne aratam recunostinta, admiratia sau respectul fata de persoanele din viata noastra, femei in special.
Si, pe tema asta a cadourilor, vorbeam impreuna cu Irina saptamanile trecute ca cele mai frumoase cadouri sunt acele cadouri in care cel care daruieste pune un pic (sau mai mult) din el. adica se implica la creearea lor, isi lasa amprenta personala.
Si, cum de curand Irina mea si-a deschis un Atelier cu figurinele si tablouri din ipsos, ne-am gandit la un concurs, asa, in intampinarea primaverii.
Asadar vor fi doua premii prin tragere la sorti, premii ce contin fiecare cate 3 tablouri din ipsos.
un tablou mare cu flori

un tablou cu clovn
si un tablou simplu cu rama in care puteti pune ce doriti dumneavoastra
la alegere, cu rama simpla sau cu model
 Tablourile pot fi decorate cu tehnica servetelului, cu abtibilduri, sau pictate.
Concursul incepe astazi 12 februarie si dureaza pana in 22 februarie, pentru a fi destul timp ca premiile sa ajunga la castigatori, si de acolo mai departe la cine vreti voi.
Inscrierea in concurs se face lasand un comentariu la acest articol, comentariu in care spuneti ce fel de cadouri v-ar placea sa primiti cu asemenea ocazii (cadouri handmade sau clasice)

Daca se vor inscrie mai mult de 50 de persoane, vom mai suplimenta oferta cu inca un premiu :) castigatorul va fi ales de mine si Irina dintre comentariile lasate aici.
premiul e surpriza (inca) :)
Succes tuturor :*

Daca luati la scotocit Atelierul Irinei, veti mai gasi acolo si suporturi de lumanari, martisoare si alte decoratiuni din ipsos. preturile sunt discutate in privat cu Irina.


21 de comentarii:

  1. Mai ales de 1 martie imi place sa primesc cadouri handmade, nu cred ca pretul in bani conteaza cat valoarea sentimentala. Cand cineva iti ofera un cadou facut de el, te simti important. Stii cu siguranta ca cineva tine suficient de mult la tine incat sa depuna efort pt a-ti face o bucurie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador sa primesc cadouri handmade..,stiu ce inseamna sa faci ceva cu drag pentru altcineva...grija si efortul pentru ca acel ceva sa fie pe placul persoane respective!
    .

    RăspundețiȘtergere
  3. Handmade clar.... de exemplu am un martisor din coaja de fistic pe care nu stiu de la cine l-am primit acum cativa ani ...dar... este cu mult mai valoros pentru mine decat orice brosa aurita si pietruita. Ador in general lucrurile handmade ..iar de refolisirea lucrurilor si transformarea lor sunt indragostita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cele handmade sunt cele mai frumoase, mie una imi plac tare mult, stiu ca sunt facute cu mult drag si se pune mult suflet. Nu sunt prea indemanatica, dar cu fetitele mele incercam sa lucram cate ceva, mai ales acu pt luma Martie - martisoare si felicitari, ma uit la ele cu cat drag lucreaza si cat suflet pun in fiecare. Deci clar...hanmade

    RăspundețiȘtergere
  5. Cind totu e lucrat din mina si oferit unei mame,prietene,femei eu spun ca e cel mai valoros cadou oferit cuiva deoarece in el sa pus dragoaste,afectiune, respect,caldura si multa multa bucurie...de cind ma stiu lucrarile miinilor noastre m-au atras ca un magnet si inca ma atrage si ce ma bucura cel mai tare ca si copii mei au mostenit acest dar talent...
    Ador aceste lucruri handmade si pe aceasta cale tin sa multumesc acestei pers.care a dat drumul la acest concurs si nu in ultimul rind sa trimit binecuvintarile celui de Sus pt aceste miini inzestrate.... (cit despre martisoare, felicitari, 8 Martie pt mine ca femeie,mama au ramas in urma doar ca amintiri vagi dar frumoase si placute ochilor mei)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eh, sti ca mie imi place sa mesteresc. Deci clar mi-ar placea cadourile handmade. Sufletul si daruirea sunt cele ce conteaza, nu valoarea financiara a unui lucru. Si ce as mai impodobi cu flori quilling niste rame de alea simple. Cred ca ar arata perfect.

    RăspundețiȘtergere
  7. Atelierul Irinei are multe frumuseți de care mi-am legat inima :) Of...să-ți spun sincer...mi-ar plăcea să primesc un Samsung Galaxy Pocket :D alb ....Femeile și pretențiile lor, nu? :))
    Primăvara aici a venit oarecum. Narcisele s-au trecut de la începutul lui ianuarie deja :( și eu am apucat să culeg doar una nevestejită. Obișnuită ca la noi că înfloresc prin aprilie, m-am trezit prea târziu să mai pot găsi :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Noua ne plac ramele pt tablouri si figurile geometrice...f frumoase

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna !
    Noua ne plac toate , dar cel mai tare ne surade o rama si tabloul cu flori.
    Multumim dragelor!
    Gabriela Marasescu

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubesc cadourile handmade , cele facute cu suflet si pasiune.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu vreau un ceas ...dar imi plac si cadourile handmade in special ...figurinele fimo a lui Coca..😊 Dar imi doresc si materialul ptr. o patura crosetata....

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu vreau un ceas ...dar imi plac si cadourile handmade in special ...figurinele fimo a lui Coca..😊 Dar imi doresc si materialul ptr. o patura crosetata....

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac cadourile facute din suflet oricat de neinsemnate ca valoare materiala ar fi si mai ales daca sunt facute de mana cuiva si sunt unicat .
    Povara-Dragos Diana

    RăspundețiȘtergere
  14. Atunci cand lucrezi cu manutzele tale e cel mai placut lucru. Atunci cand il termini si il admiri ai sentimentul ca e cel mai frumos lucru facut de tine. Acea implinire ce iti inunda sufletul ca ai facut un lucru minunat si ti-a iesit perfect (chisr daca nu este asa ... dar in ochii tai este) e sentimentul de victorie. Orice lucru cumparat facut industrial e un lucru banal (poti sa-l cumperi oricand) dar un lucru facut cu mainile tale sau a altcuiva este minunat.
    Deci ca si cadou pe care il vreau e un lucru facut de cineva, un lucru asupra caruia si-a focalizat toata atentia si maiestria, un lucru facut din placere si iubire pentru cineva anume ... ca sunt eu ca esti tu sau altcineva .... numai cel ce il face stie

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce cadouri imi plac? Cele care costa putin dar au fost facute cu mult suflet si cu gindul la mine!! Imi sint asa de dragi cind stiu ca cineva chiar a pus acolo culoarea mea prferata sau aroma care ma linisteste, ori un citat sau un ambalaj care ma binedispune!

    RăspundețiȘtergere
  16. De departe imi doresc sa primesc un cadou- cat de mic- dar handmade. Pentru simplul fapt ca nu il face o masinarie, ci mainile unui om talentat, care -pe langa materialele fizice- pune si un strop de suflet in creatie. Si tocmai pentru ca eu nu sunt prea priceputa, as zice chiar ca am doua maini stangi, admir si mai mult orice artist care reuseste sa creeze ceva ce aduce bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dupa cateva luni de pauza incep si eu sa ma linistesc si sa-mi gasesc o noua cale.
    Iti multumesc pt concurs, eu intotdeauna am preferat cadourile personalizate, iar cele handmade ma cuceresc prin simplitatea si mai ales prin faptul ca persoanele care le fac isi pun cate o particica din suflet la crearea lor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna. Noua ne plac mult tablourile tale . Mi-ar placea insa ca acum in luna martie sa primesc un tablou de la copilul meu cu o poza a lui iar marginile tabloului sa fie reprezentate de el cu elemente de primavara. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna! Imi plac lucrurile facute de mana, cu drag! Mi-ar place sa primesc aceste rame in care sa pun desenele copiilor mei!

    RăspundețiȘtergere
  20. CE frumoase sunt! Si noi mesterim cu spor când avem ocazia, si cred ca o rama ar fi cea mai potrivita pentru creativitatea mea si a baietelului de argint.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua tuturor

    Ma bucur foarte mult ca ati participat la concurs, si cum Ludmila m-a delegat sa fac eu extragerile...

    Castigatorii concursului sunt nr 4 Maria si nr 10 Adriana Hossu

    Va astept cu un mesaj cu adresa pe facebook, la mine sau la Ludmila, sa va pot trimite premiile.

    O dupa amiaza minunata tuturor alaturi de cei dragi

    Irina Marin

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...