sâmbătă, 1 februarie 2014

Copacel de iarna - pictura pe geam

M-am gandit ca ar fi fain sa va arat copacelul nostre de iarna de pe geam pana nu trece iarna :)
Cred ca a devenit deja o traditie la noi sa pictam geamurile la fiecare schimbare de anotimp sau atunci cand sarbatorim ceva. A fost o placere (si de data asta) sa pictam din nou geamurile de la dormitor, mai ales ca am inaugurat o noua cutie de guase.

Gabriel e din ce in ce mai migalos, vrea ca la sfarsit sa arate totul perfect iar la acest peisaj s-a folosit din plin de avantajul de a putea sterge orice nu ii convenea. La inceput erau mai multi oameni de zapada pe langa copacel, insa pentru ca tabloul era prea incarcat, am hotarat impreuna ca unul e de ajuns :) Iar ceea ce vroia el va picta pe un geam separat.

Seara cand ne culcam asa arata copacelul nostru. se vad luminile din parc care ii dau intregului tablou o nuanta de poveste.

Si asa arata copacelul nostru dimineata cand ne trezim si soarele ne bate timid in geam


Mai avem si alte geamuri pictate insa vi le vom arata intr-o postare separata deoarece fiecare pictura are povestea ei speciala.

Va dorim un weekend minunat alaturi de persoanele importante din viata voastra. Nu uitati sa va bucurati de fiecare oportunitate de a fi impreuna cu cei pe care ii iubiti.

15 comentarii:

  1. Nu mi-am inchipuit ca un mic desen pe geam poate lua atatea infatisari in functie de lumina si imaginea din spate. Este o idee decorativa minunata, nici macar nu trebuie sa fie ceva foarte sofisticat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Poti picta orice. in functie de cum lumina trece prin geam , vei avea diferite culori si nuante.

      Ștergere
  2. Ce frumos e! Și ce frumos se vede noaptea! Noi încă nu am apucat să pictăm geamurile, înainte de sărbători a fost mohorât, fără zăpadă, parca și fără chef, am făcut multe felicitări și surprize, apoi de Craciun când să ne distrăm prin casă am stat toți în jurul lui Edi că a fost foarte bolnav. Acum a venit și zăpada, avem multă aici, chiar le spuneam copiilor că trebuie să facem și ceva cu geamurile :))) sunt prea goale :))). va pup și mulțumim pentru idei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca voi v-ati axat mult pe felicitari. Toate frumoase. Sper ca sunteti toti sanatosi acum. Macar sa profitati de zapada, cat mai e.
      Da, da. Faceti ceva si cu geamurile :)

      Ștergere
  3. Ce frumos e! Îmi place tare mult cum se vede noaptea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb...noaptea, privelistea este extraordinara! Va imbratisam cu drag!
    Si noi avem geamurile usii pictate datorita voua :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow! Sunteti artisti, nu gluma! Multumim pt postare. O s-ancercam si noi. Sa stii ca am pus in practica ideea postata de tine cu copacelul de toamna. Este inca la locul lui...cred ca pana aproape de Pasti tot acolo o sa fie:). Sanatate si numai bine! Violeta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, Violeta mea, <3 te cred si as zice sa il dati jos si sa puneti unul de iarna in loc.
      ca in curand vine primavara, si va propun sa faceti unul de primavara.. :)

      Ștergere
    2. gata, "sefa", ne-am conformat. astept modelul lui Gabriel :P :P

      Ștergere
  6. Acest copacel ma duce cu gandul departe departe... departe...
    In alta lume unde sufletele privesc cu drag aici pe pamant, si zic : "Bravo mami! Esti asa cum te stiu eu. Mergi mai departe cu dragoste."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooh, Ana. Iti multumesc de incurajari. Aleg sa merg mai departe , chiar daca in alt ritm.

      Ștergere
    2. Oooh, Ana. Iti multumesc de incurajari. Aleg sa merg mai departe , chiar daca in alt ritm.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...