vineri, 14 februarie 2014

Cum de stiu ca ma iubeste... ?

Stiu ca ma iubeste
...pentru ca imi arata ca are indredere in mine chiar si atunci cand eu nu mai am
...pentru ca atunci cand imi deschid sufletul in fata lui stiu ca nu sunt judecata
...pentru ca dimineata cand suna alarma el se ridica si o opreste inainte ca eu sa ma enervez
...pentru ca, chiar si atunci cand imi incalc principiile nu ma condamna.. ci imi vorbeste despre persoana care sunt eu cu adevarat, si despre ce pot repara
...pentru ca se uita in ochii fetitei mele si ii spune "esti cea mai frumoasa. tu si cu mami sunteti frumoasele mele"
...pentru ca atunci cand i-am spus secretele mele si cele mai mari sau mai mici temeri, nu m-a luat in ras si nici nu ma facut sa ma simt rusinata
...pentru ca desi nu sunt o frumusete rapitoare el imi admira, chipul, trupul, si imi spune vorbe care ma fac sa ma simt bine
... pentru ca uneori cand se uita in ochii mei, nici nu e nevoie de cuvinte pentru a comunica cu inima mea
...pentru ca petrece timp jucandu-se cu copiii ca eu sa ma pot odihni, sa pot termina un proiect sau sa plec de casa doar pentru mine
...pentru ca atunci cand am dat gres, sau am fost invinsa, mi-a dat mana sa ma ridic si mi-a fost alaturi
...pentru ca sunt oameni care atunci cand ii intalnesc imi spun ce frumos vorbeste el despre mine
...pentru ca atunci cand avea ocazia sa plece si sa renunte la mine, nu a plecat
...pentru ca stie sa tina un secret si e in stare sa mobilizeze si alti oameni pentru a imi face o surpriza ca sa ma simt fericita
...pentru ca mi-a fost alaturi pe drumul cunoasterii de sine si chiar daca nu i-a placut intotdeauna ce a intalnit, nu a dat bir cu fugitii.
...pentru ca desi nu ii place sa scrie (si asta nu e unul din talentele lui), a facut eforturi si mi-a scris scrisori de dragoste, biletele, si alte mesaje emotionante
...pentru ca atunci cand ne certam si suntem suparat unul pe altul, nu ma umileste
...pentru ca a fost dispus sa invete alaturi de mine ce inseamna sa fi parinte si chiar daca am facut si greseli, am cautat impreuna solutii.
...pentru ca imi spune lucruri pe care nu le-ar spune la nimeni altcineva si are incredere in mine
...pentru ca nu se preface in fata mea ci mi se arata exact asa cum e
...pentru ca desi imi stie (aproape) toate minusurile alege sa stea alaturi de mine


credeti ca e perfect? ca avem o relatie de poveste? ca suntem cel mai minunat cuplu?
nu e asa. doar ca aleg sa ma uit la ceea ce imi da curaj, la ceea ce ma tine la suprafata, la ceea ce face ca acest drum intunecat pe alocuri, sa fie ... umblabil..
imi dau seama ca (,)cateodata chiar uit ca sunt iubita. nu intotdeauna simt, si am nevoie din cand in cand sa primesc confirmari si dovezi de iubire. insa, cumva, le primesc la timp, desi timpul asta e relativ.


          

7 comentarii:

  1. Minunat! Ai scris minunat! Parca ai fi sora mea. Asa gandesc si eu ca tine. Esti sincera, fara sa fi stridenta si sti sa opresti exact acele cuvinte care nu trebuie spuse.
    Ma regasesc atat de mult in ce scri incat simt nevoia sa mi te imaginez. Oare arati asa ca in imaginatia mea? Cu copiii invartindu-se in jurul tau, cu sotul sorbindu-va din ochi? Mi-a placut mult postarea in care povesteai Revelionul, cum ai trecut dincolo de timp si de spatiu. Imi place cum te bucuri de viata, si cum povestesti.
    Am sa ii dedic sotului meu acest text. Sper ca nu te superi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai scris, draga mea! Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ai scris!! Asta da declaratie <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar ai scris atat de multe motive minunate incat nu stiu ce ar mai ramane de spus dintre cele mai putin placute. Pur si simplu restul nu mai are loc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat, plin de sentiment, te imbratisez draga mea, pentru ca celebram iubirea, prietenia, pentru ca esti minunata si ne faci ca fiecare por sa tresalte la o fraza a ta, pentru ca am invatat cum sa pretuiesc copilaria si sa privesc altfel ochii copilului meu, pentru tot ceea ce esti tu si tot ce ne-ai descoperit noua, pentru ca ne impartasesti emotiile si trairile tale, pentru ca esti tu, mamica draga.

    RăspundețiȘtergere
  6. Emotionant!Si frumos...fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de emotionant, Ludmila! Atat de omotionante, profunde si sincere sunt gandurile tale de nu au cum sa nu iti dea fiori.
    Te pupacesc, mi-a fost foarte dor de tine...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...