marți, 15 iulie 2014

Saptamana curcubeului - Ziua rosie

Prima zi din saptamana curcubeului am dedicat-o culorii rosii


Si cum mai rosie ca visina nu am gasit, ea a fost vedeta zilei. am facut o inimioara de visine si o budinca de chia cu visine.

 Pana ne-am cautat in dulapuri haine rosii, am pus la soare si o sticla cu apa in care am scaldat niste zmeura si visine.

Nu va arat ce haine am purtat ca nu vreau sa va dau ocazia sa imi criticati alegerile vestimentare va spun doar ca intr-o vreme, rosu era culoarea mea preferata. In prezent simt ca nu ma mai reprezinta deloc. insa am purtat toata ziua haine rosii, care surpriza, ma mai si incapeau. si am primit si complimente
Probabil ca cei care urmariti pagina de faceook a blogului ati remarcat deja galustele chinezesti cu visine pe care au le-am facut special. reteta originala pentru aceste galustele chinezesti am pus-o aici
Am facut si visine in ciocolata insa nu mai avem poze deoarece sotul meu cand a deschis frigiderul exact la ele s-a oprit.
Ca si activitate de lucru manual am facut impreuna cu fiul meu, o buburuza din farfurii de carton.

Era sa uit de buburuzele venite la noi pe pervaz la vremea pranzului. o surpriza pentru fiul meu.
erau buburuze comestibile

Am avut parte si eu de o surpriza. Fiul meu a mi-a facut din margele termoadezive, o inimioara


Fiul meu a facut o vulpe origami. si-a descoperit talentul de curand dupa ce a primit o carte in dar de la prietena mea Anca  


si am facut impreuna garoafe din hartie creponata

Cam asa am petrecut noi. am mai facut si inghetata de visine dar sta si acum in congelator ca nu am mai avut timp de ea. ii vom face si ei prezentarea la timpul potrivit.
Pana atunci va invitam sa urmariti activitatile din celalalte zile curcubeistice

11 comentarii:

  1. Cristina-Olimpia Rus15 iulie 2014 la 13:16

    Ce idee grozava, Sakura! Iti multumesc, in special, pentru ca nu demult curcubeul ne-a colorat si noua sufletul si viata prin intermediul unei carti pe care mi-e greu s-o descriu in cuvinte, dar pot sa-ti spun ca atunci cand o vei avea in mana va aduce multa bucurie in inima ta si a fiului tau! V-o recomand cu mult drag si poate nu intamplator in aceste zile aflati despre ea. Cartea se numeste "Povesti colorate din tara curcurcubeilor". Autor: Amedeia Neamtu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, de unde ai facut rost de carte? ca vad ca in librariile on-line nu apare. Ai fost la lansarea acestei carti?

      Ștergere
    2. Cristina-Olimpia Rus16 iulie 2014 la 09:47

      Draga Sakura, te rog din suflet sa-mi dai un semn dupa ce o veti citi...

      Ștergere
  2. imi plac garoafele foarte mult. o idee minunata asta cu zilele curcubeului. spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos- garoafele acelea sunt extraordinare !! Si ce de minunatii ati gatit! Abia astept sa vad si celelalte zile!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* garoafele sunt foarte asemanatoare cu cele din realitate.
      noi ne-am grabit ca Gabriel vroia sa mergem la badminton si nu am franjurat destul marginile. insa cand nu ne grabim , sunt superbe.

      Ștergere
  4. Asa, deci? :P. nu ne spui si noua cum ati facut garofitele? ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea iti spun . o sa caut linkul si il pun in articol. este un site unde arata cum sa faci flori din hartie.

      Ștergere
  5. am gasit cartea aici: http://www.povesticolorate.ro/?page_id=2 ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...