luni, 21 iulie 2014

Dimineata ... in alta viata

Buna dimineata, frumoasa mea.
Imi incep ziua cu glasul tau soptindu-mi in urechi si genele tale fluturand pe obrazul meu. ochii tai frumosi sunt prima imagine care o vad cand imi deschid ochii. Cum sa fac sa lungesc cat mai mult momentele astea? cum sa fac sa dureze la nesfarsit? intr-o zi nu vor mai fi..
Din privirea ta si din toate gesturile tale pisicesti, vad cat de mult ma iubesti si cata incredere ai in mine.. daca as putea, oh, daca as putea sa te contopesc in mine. sa am pentru totdeauna miscarile tale pe sub pielea mea. sa pot da mereu drumul la muzica vocii tale..
Dar tu nu, tu ca o zana vesela si somnoroasa topai in jurul meu si iti cauti rochita asta cu bretele. pe asta o vrei, in timp ce eu caut sa opresc timpul in loc..

Adun amintiri. le tin in palma mea de parca as vrea sa pastrez un dar pretios. Tu razi si vrei sa mergem la plimbare. Ma iei de mana si ma duci in lumea ta. acolo unde totul e usor si pufos, vesel si colorat. cum sa nu vin? oriunde esti tu vreau sa fiu si eu. fiecare pas al tau langa mine deseneaza pe harta inimii mele un drum. fiecare zambet al tau scrie in mine o poveste. Poate ca asa se scrie cartea vietii mele.
...
Cat poate dura o calatorie? unii spun ca dureaza o viata. altii spun ca dureaza o clipa.
Te rog sa nu imi dai drumul la mana. putem merge pe ce drum vrei tu. dar nu imi da drumul la mana.


Vocea ta e cea mai minunata melodie care imi spune ca lumea e frumoasa. Imi doresc sa o pot auzi mereu pentru ca nu stiu ce m-as face daca n-as mai auzi-o ...
Si poate ca viata e totusi un joc. unul din jocurile noastre naive si improvizate. Si as putea sa ma joc cu tine la nesfarsit, sper doar ca nimeni nu s-ar supara si nu ne-ar intrerupe frumosul joc. Si daca totusi ar veni cineva si ne-ar intrerupe, sper sa ii para rau apoi si sa ne lase sa ne jucam in continuare fericite.
Da, stiu iubita mea, stiu ca este ziua ta si nu ar trebui sa ne intrerupa nimeni. insa uneori in viata se intampla lucruri neplacute chiar (si) in mijlocul celor mai frumoase petreceri ...



Ti-am spus ca in ochii tai ma vad ca intr-o oglinda a sufletului meu? E de-ajuns sa ii ti deschisi si eu vad toata frumusetea lumii in ei. sunt fericita ca un copil in prezenta mamei lui. Am putea impreuna sa desenam lumea in culorile curcubeului, pentru acele zile cand nu va fi totul asa de frumos. sau pentru acei oameni care nu au parte de asemenea frumuseti. Stiu ca acum cand eu te tin in brate, sunt parinti care ar vrea sa faca asta cu ai lor copii .. insa nu pot...
Tocmai de aia ma bucur de calatoria noastra impreuna si de rasul tau si de imbratisarile tale acum cat le am. Tu imi arati atatea frumuseti in jur, pe care nici nici nu le observam pana acum. sau poate ca pana acum nici nu existau... poate au aparut acum de ziua ta special pentru tine. sau special pentru mine...?
 

Da iubito, palma ta e mai mica decat a mea. Intr-o zi vei creste mare si atunci ne vom masura din nou palmele. Pana atunci iti sarut manuta asta mica cu care ma mangai pe obraz. si ma las acoperita de pupicii tai veseli. Iarba si florile si copacii si fluturii, rad si ei cu noi. suntem ca intr-un basm pe care odata, demult, mi-as fi dorit sa il scriu. un basm cu flori in par si veselie.
...
Sti, nu ti-am pregatit nici un cadou special azi. M-am gandit ca impreuna putem face o minune, ceva ce nu am mai facut pana acum. ce zici, putem ? va fi un cadou pentru amandoua.
Bineinteles ca putem. chiar acum cream minunea.
...


Stiu. stiu dar nu vreau. nu vreau sa pleci ...
Nu pleca. nu acum.
Oh, daca tot trebuie sa pleci, ia-ma cu tine.
Ia-ma cu tine. nu vreau sa raman aici...
vreau sa ne continuam minunea...
o vom continua..?

            

53 de comentarii:

  1. Ludmila, te imbratisez tare de tot si iti doresc tot binele din lumea asta.Altceva nu stiu sa spun..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc. primesc imbratisari si de la anonimi <3
      :)

      Ștergere
    2. Draga Ludmila, chiar daca te-a atins doar pret de o falfaire de aripi, ingerasul tau nu te-a parasit nici o clipa, te tine strans de mana cu manuta ei, te mangaie cand norii iti intuneca fruntea, te ridica cand suspinul de indoaie. Prin tine, ea va fi mereu alaturi, va privi norii si frunzele copacilor prin ochii tai, va simti soarele si vantul prin pielea ta, va adora florile si curcubeele prin surasul tau! Nu exista cuvinte pentru a descrie durerea unui parinte atat de extrem incercat, dar cea mai puternica dovada de dragoste pentru ingerul tau este forta de a continua sa-i arati minunile lumii prin ochii tai frumosi si prin inima ta!

      Ștergere
  2. Ludmila, esti in gândurile si rugaciunile mele! LA multi ani ceresti, micuta Gloria si de acolo, din glorie, trimite o mangaiere in jos <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca, multumesc. stiu ca si inima ta cunoaste suferinta..

      Ștergere
  3. Minunea se continua oricum, distanta nu conteaza. Si va continua atata vreme cat vei exista. Nu stiu cum a fost vremea la voi azi, dar aici a plouat cu soare. Daca stii si vrei sa vezi semne, ele sunt peste tot. Sa te culci zambind diseara, daca poti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca sunt semne peste tot. trebuie doar sa le observ <3
      multumesc , Alina :-*

      Ștergere
  4. Draga mea Ludmila te rog nu te gandi sa pleci, nu inca. Respira adanc si cauta inauntrul tau, regaseste ce crezi ca ai pierdut si da un nou sens vietii. Scrie un nou capitol. Sunt sigura ca si Gloria si-ar fi dorit acelasi lucru.
    Cineva imi spunea ca atunci cand ajungi in asemenea situatie (asa cum a fost ea, intre doua lumi) si vezi lumea cealalta lume unde nu este durere, unde e asa frumos incat nu vrei sa te intorci. Iar ea a ales sa plece unde era frumos si bine si unde nu mai simtea durerea corpului. Iart-o si iarta-te pe tine; multumeste-i si multumeste-ti tie, iubeste-te pe tine asa cum ai iubit-o pe ea. Da-ti voie sa te vindeci, da-ti voie sa te bucuri, da-ti voie sa fii fericita, da-ti voie sa FII.
    Te pup si te imbratisez <3.
    Cu drag,
    Un umar cald ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, draga mea <3 iti multumesc pentru toate incurajarile tale.
      Stiu ca ea a ales sa plece ... ..
      ce mi-e greu sa indur, e ca eu am ramas aici... ...

      Ștergere
  5. Iti spun din nou ca esti o curajoasa. Stiu ca ti-e greu sa auzi asta, si vrei sa ma contrazici. Insa insist sa iti amintesc ca curajul inseamna sa mergi inainte. Asa cum faci tu. Nu inseamna sa nu simti frica , nici disperare.
    Inseamna sa mergi inainte, urland, tarandu-te, plangand, sangerand. Daca te opresti tu, se opresc si cei dragi tie.
    Stiu ca nu e usor. Dar trebuie sa mergi inainte.
    Tu esti mai mult decat un corp aici pe pamant, esti un suflet care poate strabate dimensiunile si acolo te intalnesti cu iubita ta fetita, deocamdata. Pana cand va veti intalni acolo unde nu va va mai desparti nimic. Pana atunci, va teseti minunea care ati inceput-o.
    Toate lacrimile care le versi, toata durerea care o simti, toata neputinta, te pot transforma intr-un om puternic, sau te pot transforma intr-o ruina. Alege sa fi omul puternic.
    Te imbratisez si iti multumesc ca te lasi citita.
    Suntem multi care te iubim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce sa iti raspund despre curaj.. in viata mea s-au schimbat multe din parerile pe care le aveam candva..
      uneori esti obligat sa mergi inainte. e teribil sa traiesti impotriva vointei tale.. si totusi asta poate fi asemanat cu curajul.
      stiu ca sunt mai mult decat un corp. la fel si ea. povestea noastra se tese altfel acum, stiu, desi mi s-a daramat castelul de minuni..

      Ștergere
  6. Eu nu sunt asa curajoasa ca voi :(
    Eu nici nu pot sa vin aici! Ai inteles, draga mea, nu???

    RăspundețiȘtergere
  7. atata iubire revarsa din tine....iubirea care te va ajuta sa iti amintesti mereu ca jocul divin e plin si nu se termina aici!te imbratisez cu sufletul vibrand de minunea care esti....
    Claudia T.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea, fara iubirea asta nu stiu ce as fi, nu stiu ce as face,,..
      as seca, poate.

      Ștergere
  8. Te-am descoperit la putin timp dupa ce ti-ai pierdut fetita... In noaptea cand am citit, am plans, m-am culcat plangand, m-am trezit plangand... Plang si acum, ca de fiecare data cand vad poze cu minunea ta...
    Parintii care isi pierd copiii sunt martiri in viata... Sunt condamnati sa caute in toti si in toate, pentru restul zilelor lor pe pamant, ceva ce le-ar aduce aminte si i-ar face sa retraiasca emotiile, sentimentele pe care le aveau cand copiii erau langa ei, cand ii sarutau, cand in imbratisau... Tu esti fericita insa... fire sensibila, gasesti in tot ce te inconjoara crampeie din ce a fost fetita ta... Din asta iti vei trage puterea de a-ti trai viata, si de a fi alaturi de cei care ti-au ramas.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, asa de mine m-ai descris in ultimele randuri, incat nu mai am ce adauga..
      multumesc ca mi-ai spus aici aceste cuvinte. si multumesc ca imi esti alaturi.

      Ștergere
  9. Ludmila...siroaie care curg pe obraz...nu pot sa zic altceva de teama sa nu-ti stric povestea....ba am gasit ceva....te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi tin lacrimile in palma, citind aceste randuri si imi dau seama ca tie nu iti ajung palmele. Dar sa nu uiti ca Tatal tau si al Gloriei, langa care ea e acum, iti va sterge orice lacrima din ochii tai. El te tine de mana si atunci cand treci prin vai adanci.
    Iti doresc pacea si linistea pe care numai El ti-o poate aduce!
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa mult m-am gandit la voi in ziua de 21....si nu am putut sa iti scriu nimic.... nu am vrut sa rup tacerea ta.... la multi ani printre ingerasi, iubita noastra Gloria! ....... te iubim, Ludmila!

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am cuvinte, am simtit o durere pana in stomac si cu greu m-am abtinut sa nu plang...
    Sper din toata inima sa apara o minune in viata ta, ceva care sa te vindece si sa te bucure la fel de mult ca micuta ta :(.

    RăspundețiȘtergere
  13. ... IUBIREA ... e singurul lucru important ... si îl aveti din plin! E ceea ce leagă lumile si nu poate fi dezlegat de nimeni si nimic din exterior, iar voi doua nu veti dezlega aceasta minune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, asa este. iubirea transcende moartea. desi e greu (doar) de crezut. de aia avem nevoie de anumite experiente care sa ne confirme acest lucru.
      <3
      multumesc.

      Ștergere
  14. Ți-am spus, nu o dată, că în ciuda faptului că mă desfac de plâns după ce citesc rândurile scrise de tine, totuși continui să o fac. Nu știu de ce continui, dar știu că durerea ta poate deveni un strop mai ușoară, dacă este împărtășită. Mi-aș fi dorit să existe un anestezic pentru așa tragedii, dar sunt convinsă că trebuie să-l găsești pe al tâu pentru a merge alături de fiul tău, mai departe. Și îți doresc să ajungeți nu departe, ci foarte, foarte departe! Sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, stiu cum e.. nu esti singura care trece prin asa ceva cand vine vorba de mine..
      sriu ca e greu sa "urmaresti" pe cineva din cauza intensitati mari a durerii. mai ales persoanele cu o capacitate mare de empatie , sufera mult cand privesc un eveniment de o anumita incarcatura.
      multumesc pentru gandurile tale. da, imi voi gasi anestezicul pentru ca fara el se prevad doar ..zile sumbre

      Ștergere
  15. Să poti sa-ti amintesti toate clipele minunate petrecute impreună si să nu te ...doară! Să te lasi purtată intr-un timp al aminitrii jocului vostru si lacrimile sa nu-ti brăzdeze obrajii sufletului...Să poti trăi,să mai poti iubi...iar si iar,chip gingas!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liliana draga mea, multumesc. un cuvant care descrie tot ce ai scris tu mai sus, este :vindecare
      iti multumesc :*

      Ștergere
  16. Te iubesc , Ludmila.
    Daca as putea ti-as arata toata dragostea mea pentru tine , asa cum are nevoie o mama sa primeasca.
    Te-am vazut ieri in oras. De fapt sotul meu te-a vazut. Mi-a zis: asta nu e prietena aia a ta care...
    Erati pe biciclete toti trei , noi eram in masina, n-am apucat sa te strig.
    Dar erai asa de frumoasa!!! Ti-a crescut parul si iti sta bine si asa. Tu erai frumoasa si cand erai cheala, sa sti. Ma uitam la tine si am avut impresia ca vad o secventa de film. Meg Ryan in "City of angels", daca ai vazut filmul , daca nu ti-l recomand. Exact cu ea semanai cand mergeai pe bicicleta.
    Mi-ar placea data viitoare sa te opresc si sa te imbratisez. In momentele in care ma gandesc la tine, imi iau fetita in brate si ma gandesc ca asa ti-ar placea sa faci si tu cu fetita ta.
    Eu cred ca va veni o zi in care va veti lua in brate si veti fi fericite pe deplin. mai fericite decat ati fost vreodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, care dintre Andreele din viata mea esti tu? :)
      data viitoare sa ma opresti si sa ma imbratisezi. recunosc ca eu nu mai sunt atenta cand merg prin oras. merg fara sa vad oamenii, si uneori e nevoie sa vi si sa ma tragi de maneca ca sa te observ..

      Da, stiu filmul. l-am vazut de cateva ori pana acum. si am memorat si scena de care zici. Asa mi-a zis si sotul meu intr-o zi. ca seman cu Meg in secventa aia.. :) doar ca nu am

      da, va veni o zi incare ne vom imbratisa amandoua, acolo in lumea ei, care va deveni si lumea mea. si vom fi fericite pe deplin.

      Ștergere
  17. Mă faci să plâng alături de tine! Simt durerea ta în inima mea! Fetița ta trebuia să aibă vârsta puiului meu...și de fiecare dată când îl văd pe el și îmi aduc aminte de tine simt cum inima mi se strânge înjunghiată ca de-un pumnal! Aș vrea să spun că știu ce simți, că te înțeleg...dar nu pot! Numai o mamă care trece prin aceeași durere ca și tine ar putea să înțeleagă pe deplin inima ta. Și doar Dumnezeu care și-a dat Fiul la moarte pentru noi poate înțelege totul deplin...și poate să-ți vindece inima așa cum știe El! Te îmbrățișez cu drag scumpa Ludmila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea pentru tot ce mi-ai scris.
      am intalnit persoane care au trecut prin experiente asemanatoare, si intr-adevar ele inteleg cele mai bine
      dar ceea ce doreste inima noastra este vindecarea.. sau plecarea din lumea asta, nu sa vedem ca mai exista si alte mame care sufera din aceeasi pricina.. ..

      Ștergere
  18. greu ..este putin spus ...stiu pentru ca am trecut ...si eu am un sufletel printre nori ...nu pot spune altceva .......timp ....mult timp ......si tot nu va fi deajuns pt a uita ....nici nu dorim sa uitam ...doar tristetea se va inmuia ...atat <3 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh, Amalia, .. <3 .. asteptam cu totii acea zi in care vom scapa din chinurile astea..

      Ștergere
  19. Te iubesc, Ludmila! Esti mai puternica decat as putea fi eu vreodata, traiesti mai intens decat am trait eu vreodata, iubesti mult mai mult decat as putea iubi eu vreodata. Sanatate si putere iti doresc!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiu ce sa iti raspund..
      Nici nu stiu cum am ajuns aici..

      :* Cristina <3
      daca tu esti Cristina mea, cu care nu m-am intalnit demult, sa sti ca eu nu am fost la titularizare nici anul asta, si daca vrei sa ne intalnim iti stau la dispozitie toata vara :*

      daca nu esti Cristina mea, (vecina mea de cartier) iti multumesc ca ma vezi asa <3

      Ștergere
    2. Cristina ta sunt :) ...vezi cum le simti tu pe toate ....

      Ștergere
  20. de fiecare data cand citesc postari de genul acesteia...plang!!! am vazut postarea zile in sir si nu am avut curajul sa o citesc pana in aceasta seara.
    te cunosc numai din spatiul virtual, dar sincer, nu pot sa-ti descriu ce emotii traiesc cand te "citesc". te admir pentru taria de puterea de care dai dovada...nu am cuvinte sa iti spun ce mult ma impresioneaza randurile tale si fotografiile.
    Iti doresc din inima sa iti gasesti linistea si sa te bucuri de lucrurile mici. Iti doresc sanatate. Iti doresc numai si numai bine.
    Si nu mai pot sa scriu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nadia, multumesc. esti o fiinta sensibila si frumoasa. multumesc pentru cuvintale scrise.
      cred ca toti avem nevoie sa ne gasim linistea in lumea asta tulburata..

      Ștergere
  21. Buna Ludmila, la fel ca o alta cititoare, si eu te-am descoperit la putin timp dupa nefericitul eveniment si am plâns in hohote, desi nu te cunosc si nici nu stiam ce s-a intamplat, dar m-a impresionat atat de mult povestea ta, incat am inceput sa caut si am tot cautat explicații. Nu am înțeles nimic si pana acum nu am mai avut curajul sa te mai citesc. Vreau doar sa-ti spun ca nu am cunoscut nicio fetita pe nume Gloria, dar cand am vazut poze cu fetita ta, mi-am spus ca daca voi avea o fetita, o va chema Gloria si Dumnezeu mi-a implinit viata cu doua fetite, Gloria si Natalia care acum au 4 luni. Nu pot sa-ti spun ca inteleg prin ce treci pt ca mi-e greu pana si sa-mi imaginez, dar cred ca pot sa-ti spun ca ai ramas aici pt celelalte persoane dragi din viata ta, care nici ele nu-si imagineaza viata fara tine si au nevoie de tine.
    Te îmbrățișez cu mult, mult drag si te voi citi din nou... Paula

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paula, stiu ca e greu sa ma citesti.
      E foarte frumos ce ai scris. Gloria mi se pare cel mai frumos nume de fetita. Mi-a placut numele cu mult inainte de a o avea pe ea. si cand am nascut-o am stiut ca ea e Gloria <3
      Te felicit din toata inima pentru sarcina gemelara. este o bucurie deosebita sa stiu ca o mama care ma cunoaste (desi doar virtual) se bucura de o asa minunatie. Iti doresc putere , intelepciune si sanatate. sa le vezi cum cresc, cum se bucura de viata si cum merg pe drumul lor.
      Te pup si te astept oricand. ma onorezi :*

      Ștergere
    2. Am asteptat cu sufletul la gura raspunsul tau, intram in fiecare zi sa vad daca ai mai postat ceva si cand l-am gasit si l-am citit, am avut un nod in gat... Esti un om deosebit. Se pare ca pentru amandoua "Gloria" a fost dragoste la prima vedere. Ma bucur enorm ca nu am renuntat la numele asta, desi f multa lume spunea ca e un nume dur, rece, ca nu ai cum sa o alinti, dar si eu cred ca numele ne reprezinta si cred ca niciun alt nume nu i se potrivea mai bine. Si vreau sa-ti mai spun (pentru ca stiu ca ii spuneai "Ciresica") ca tema botezului nostru a fost "cirese", fiind gemene, am spus ca sunt ca doua ciresele legate prin codițe. Daca vrei sa ne cunosti, iti trimitem poze.
      Te pupam cu drag!
      Paula

      Ștergere
    3. Paula, <3
      bineinteles ca vreau. aderesa mea : sakura.story@yahoo.com

      ai fost foarte inspirata sa alegi tema asta la botez :*
      Gloria este un nume.. superb! si Natalia <3
      va pup si eu.

      Ștergere
  22. D-zeu o ocroteste pe micuta ta...Poate ar fi bine pt tine si pt ea sa postezi o poveste a ce i s-a intamplat, cum de a ajuns aproape de Domnul ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ceea ce scriu eu aici pe blog.. e doar o parte.. doar ceea ce rabufneste la un moment dat si poate fi impartasit cu alti oameni care poate se regasesc, poate nu, poate cunosc persoane care au trecut prin evenimente de genul asta si au nevoie sa citeasca asemenea cuvinte..

      adevaratele si profundele scrieri sunt in alta parte..

      Ștergere
  23. De fapt nu, mai bine nu. Pentru ca stim ca pe lumea asta pamanteana se intampla lucruri inexplicabile. Cand lucrurile astea inexplicabile ne si ranesc, cautam involuntar, automat vinovati. Ii si gasim. Apoi ne dam seama ca dupa ce ii gasim, durerea nu se estompeaza cu nimic. Si atunci ca sa ne linistim constiinta, ne privim in oglinda si ne declaram singurii vinovati de lucrul inexplicabil intamplat. Durerea nu e mai mica dar e mai ascutita, atat de ascutita incat te contopesti cu ea. Devii durerea in sine. Si nimic altceva nu mai conteaza...:( Asa ca nu are rost sa povestesti ce a patit micuta ta. Ce accident inexplicabil i-a intrerupt atat de brusc firul fragil al vietii....oricum nu mai conteaza. Nu pentru ea, nu pentru tine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...
      ai spus bine.
      ar conta doar daca asta ar schimba trecutul.

      Ștergere
  24. O mama recunoscatoare18 august 2014 la 17:42

    Draga Ludmila, stiu ca esti acolo si ne citesti comentariile lasate aici din suflet.
    Te-am descoperit blogul de curand insa din momentul ala ai inceput sa imi schimbi viata. Mi se frangea inima de fiecare data cand veneam aici pe blogul tau insa am tot venit pentru ca aici gaseam ceea ce cautam.
    Esti o femeie minunata care a stiut, si indraznesc sa zic STIE sa se lasa vazuta. YOU INSPIRE PEOPLE!
    Stiu ca iti e greu, foarte greu, si orice ganduri groaznice te cuprind acum, sa sti ca or sa treaca. Crede-ma.
    Te-am descoperit in cautarile si ratacirile mele pe internet dupa ce mi-am pierdut copilasul. Am gasit undeva pus un articol de al tau. Cel cu cautarea si cu ploaia. L-am copiat in calculator, asa de drag imi e.
    Eram ravasita si tot felul de ganduri oribile ma napadeau. Dar ai intrat in viata mea la timp. Mi-ai dat curaj, putere si m-ai facut sa sper. Pentru ca pe tine te-am vazut cutajoasa, puternica si plina de speranta. Cred ca, fara sa sti, mi-ai salvat viata. Port inca durerea in mine dar nu mai e asa acuta. Stiu ca si tu ai tot felul de ganduri. Nu iti zic sa le alungi, iti zic doar sa le plangi si sa cauti pe careva sa iei in brate. Gaseste pe cineva care are nevoie sa fie incurajat si ofera-i motive sa traiasca. Tu pentru mine ai fost un exemplu, Ludmila. Nici nu sti cat de cazuta eram.
    Nu trebuie sa imi raspunzi, vreau doar sa sti ca te inteleg prin ce treci si cred in tine.
    Oricat ar fi de grea perioada asta, o sa treaca. Ai sa reusesti!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ludmila, te imbratisez si ma gandesc la tine. Stiu ca iti este foarte greu, mai ales cand sunt anumite evenimente care serbeaza sau comemoreaza copiii. Lasa ca suferinta asta sa se scurga din tine si inconjoara-te cu oameni care te iubesc si care te sustin in durerea ta. Singuratatea are rolul ei dar prietenii sunt cei care iti aduc aminte cine esti atunci cand tu uiti.
    In privinta oamenilor care vin in viata ta, vei intalni 4 feluri de oameni:
    Cei curiosii - oamenii care intra in viata ta pentru a-si satisface curiozitatea cum poate trai o mamica intr-o asemenea suferinta.
    Cei interesanti. Ei vor veni sa te intrebe despre cum merge viata ta mai ales pentru a se putea afirma in fata altora ca te cunosc, ca iti sunt prieteni si stiu despre tine cat de greu iti e.
    Sufletele sensibile- cei care sunt atrasi de tine tocmai pentru ca si ei au trecut prin experiente dureroase si se regasesc in suferinta ta. Ei se poarta cu tine asa cum cred ei ca ar fi trebuit sa infrunte durerea la vremea respectiva. Ei te inteleg cel mai bine insa se poate ca uneori sfaturile lor sa rezulte din ranile lor nevindecate inca.
    Prietenii devotati - cei care iti asculta plangerile, iti suporta crizele, te imbratiseaza si incearca sa te ajute tarandu-te de mana prin viata care o mai ai de trait.
    Iti spun asta din experienta mea personala. Ai mare grija in fata cui iti deschizi inima, deoarece nu toti cei care te cauta, iti sunt si prieteni. Cu timpul vei putea face diferenta intre acesti oameni, insa pana atunci s-ar putea sa fi dezamagita de uni dintre ei.
    Si mai gandeste-te ca desi viata pare uneori lipsita de sens pentru tine, sunt oameni pentru care tu contezi cu adevarat si care au nevoie de tine cel mai mult - FAMILIA TA. Cand ti-e greu sa vezi motive pentru care sa mergi mai departe, uita-te la fiul tau si la sotul tau.
    Eu cand mi-am pierdut copilul nu aveam alt copil si nici sot. Poate daca as fi avut, as fi trecut mai repede peste depresia care m-a tinut cativa ani.
    ...
    Mai ai de facut o calatorie Ludmila, chiar daca inima iti e grea si picioarele ti-au obosit, priveste la fiul tau. Pentru el esti sursa existentei lui. Ia-l in brate si priveste cu el in viitor. Mai sunt multe motive pentru care ramai in lumea asta, Ludmila. Dar el e principalul.

    RăspundețiȘtergere
  26. Draga Ludmila, admir felul in care iti exprimi sentimentele. Mai ales ca tu le faci si publice.
    Nu toti pot sa faca asta si tin in ei adunata durerea care daca i-ar da drumul, si-ar face viata mai usoara. Nimeni nu e de condamnat. La noi se pastreaza o tacere magistrala pe asemenea subiecte.: suferinta, moarte, dor.
    Am fost sfatuiti de mici sa tinem in noi toate sentimentele de neputinta, durere, frustrare, si sa mergem mai departe ca si sum nu s-a intamplat nimic.
    Te admir si cred in tine ca esti puternica si ca va veni o vreme cand vei putea sa vorbesti despre suferinta la trecut. Cand iti vei amintii de fetitele tale doar cu zambetul pe buze si cu inima impacata.
    Te iubesc.
    M

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...