vineri, 18 iulie 2014

Saptamana curcubeului - Ziua Galbena

In ziua galbena ne-am jucat si am purtat diferite nuante de galben.
In spatele blocului, in afara de cais, cires, visin, nuc  si smochin, mai avem si un corcodus

copiii nu prea stiu de el, asa ca nu este jumulit ca corcodusul din fata blocului :)
deci cand vrem corcoduse ne servim fara prea mare efort

 in ziua galbena am mancat prima oara in anul asta, un pepene galben.

Impreuna cu fiul meu am facut un soare din amprentele manutelor lui si o farfurie de carton

 am mancat lamaie cu miere


 si am facut limonada cu menta, busuioc si ghimbir

 senzatia zilei insa a fost porumbul fiert. tot prima oara in anul asta am mancat si porumb

sa nu uit sa va arat si sarpele care ne-a vizitat in gradina

sarpele origami l-a facut Gabriel cu ajutorul meu, dupa indicatiile din carte

Intr-o zi, cat de curand, sper sa va prezint si cartea aceasta extraordinara care in ultimul timp e favorita lui Gabriel
Pana atunci, va doresc un weekend frumos tuturor.
Iubiti-va copiii si petreceti cat mai mult timp cu ei

4 comentarii:

  1. Mi-a venit apa in gura si mi-a placut contrastul dintre lamaie si farfuria cu pete negre. Pustiul tau e indemanatic, i-a iesit un sarpe tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* ma gandeam eu ca va avea efect asupra vreunei persoane (pofticioase) :)

      fiului meu cand ii place ceva sa faca, se implica cu totul. uneori nu ii iese perfect si atunci imi cere ajutorul.

      Ștergere
  2. ce de galben... si ce bogata este vara in culori...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...