joi, 3 iulie 2014

Activitati cu cirese 3 D

Desi am venit de 4 zile din tabara , de abia azi mi-am facut timp sa ma conectez la lumea virtuala si sa vad ce se mai intampla in jur. pana acum motivul principal pentru care am deschis calculatorul a fost pentru a ma uita la filme (unele de ras, altele de plans, altele de neinteles)
Dar sa revenim la ciresele noastre si sa va arat cum in ultima saptamana de scoala am facut cu clasa pregatitoare, un cires 3 D. Copiii su fost foarte incantati si au zis ca suntem la emisiunea Art Attack :)


Am folosit o cutie mare din carton din peretii caruia care am decupat componentele pomisorului 3 D


 Apoi le-am taiat in asa fel incat sa se potriveasca una intr-alta

Copiii au folosit pictura cu buretele pentru a inverzi corana copacului, pe ambele parti.

Le-am lasat la uscat, timp in care am decupat buline pentru confectionarea cireselor 3 D

Ciresele sunt simplu de facut. Nu e inventia mea, ci am vazut anul trecut intr-o postare de pe blogul Talente de nazdravani acest model de cirese si mi-am propus atunci sa il facem si noi.

Au lipit ciresele in pom, apoi l-am asamblat cu grija.
iata ciresul nostru 3 D

Anul acesta nu doar ca am avut multe activitati cu cirese, dar am si mancat foarte multe cirese.
in plus, ne-am distrat punandu-ne maiestria la incercare


vreau sa va mai arat si setul meu de cirese de pus la gat si la urechi. sunt facute din fimo de draga mea, Coca.

alte activitati cu cirese mai gasiti aici: colierul din cirese, ciresele quilling
daca va plac ciresele si aveti amintiri frumoase cu ele, puteti face cu copiii activitati care sa le pastreze o amintire frumoasa (asa cum am facut noi)

p.s. -acum cand termin de scris acest articol, noi mancam ultimele cirese si ne uitam pe geam cum afara ploua torential :)
ar trebui sa ne pregatim de plecarea la dentist :)
O zi frumoasa tuturor :*

5 comentarii:

  1. Fain tare v-a iesit ...in Bucuresti e inca soare, cica mai pe seara vine furtuna :))

    Tabere la mare (sau chiar si la munte) unde sa poata veni si mamele nu organizati? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba da. avem in perioada 29.08.2014 - 31.08.2014 - Weekend pentru parintii :)

      Alina, a iesit soarele si la noi. de parca nu s-a intamplat nimic inainte :)

      Ștergere
    2. Si primiti si mama+copil din Bucuresti? :)

      Ștergere
  2. La dentist suntem maine si noi! Mai devreme am dat gata si farfuria cu cirese. Sa-ti spun drept nu sunt in preocuparile noastre artistice pentru ca ne fac pofta tot timpul, mai bine le mananci direct!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasă activitate şi pomişorul a ieşit minunat. Şi noi mâncăm multe cireşe, anul acesta din sâmburi de cireşe am făcut o pernuţă terapeutică.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...