luni, 10 decembrie 2012

Idei de cadou - cosmetice & sapunuri handmade KaBea

Buna dimineata dragii mei. Continui azi seria postarilor despre idei de cadouri si va prezint din toata inima cosmeticele si sapunurile handmade realizate de KaBea. Fac acest lucru deoarece din ce in ce mai mult in ultimul timp oamenii incep sa se informeze asupra a ceea ce ajunge in organismul lor prin intermediul produselor cosmetice si de intretinere corporala. De aceea e bine sa promovam pe cei care realizeaza produse din ingrediente naturale care fac bine pielii.
O cunosc pe Kabea de abia de anul acesta desi ea este przenta in lumea virtuala cu creatiile ei din  2010 de cand a devenit mamica, am placerea sa folosesc produse facute de Beatrice cam de doua luni, si ma declar incantata de aceste produse.
Am de la KaBea un sapun delicat cu iaurt si zmeura care a devenit si preferatul copiilor mei. Are un miros imbietor de iti vine sa musti din el, face o spuma fina si placuta si curata pielea eficient. Eu nu tin in baie sapunuri deoarece am umezeala foarte mare din lipsa aerisirii, deci locul lui e pe coridor pe masina de spalat. iar atunci cand trecem prin hol, copiii tot vor sa il dau sa il miroasa :)
Tonicul m-a surprins placut si desi imi ziceam eu ca nu are de ce sa nu fie bun pentru tenul meu, eram curioasa cum imi prieste extractul de castravete. Imi prieste si il folosesc dimineata dupa curatarea tenului pastrandu-l intre timp in frigider.
Balsamul de par l-am lasat intentionat la urma deoarece acest produs chiar m-a uimit. Unele dintre voi stiti ca eram in cautarea unui balsam de par care sa isi faca treaba. ptr mine treaba cea mai importanta a balsamului e sa imi descalceasca mie parul. Pentru hidratare folosesc un mix de uleiuri dar pentru descalcire nu gasisem nimic. Asa ca acest balsam homemade si-a faut treaba cu brio lasandu-mi carliontii frumos definiti :)

Vreau sa va mai spun ca pe blog la Beatrice gasiti o promotie atractiva: in zilele de 16 si 30 a fiecarei luni preturile sunt reduse cu 15% iar pe pagina de facebook Kabea se afla chiar acum in desfasurare un concurs fain.

V-am tzucat, ma duc afara la derdelus :*

2 comentarii:

  1. Ma bucur draga mea sa stiu ca iti folosesc,iar asta este multumirea mea ca nu muncesc degeaba ! :)
    Vad ca ti-ai facut "temele" ,ai fost foarte cuminte,deci inteleg ca Mosul n-o sa te ocoleasca :)) !
    Iti multumesc mult pentru aprecieri! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca imi folosesc :)
      nu muncesti degeaba, sunt persoane care se bucura de rodul mainilor tale :)

      aprecierile sunt sincere.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...