duminică, 23 decembrie 2012

Ornamente pentru bradul de Craciun - globuri de hartie

Noi in seara aceasta impodobim bradul asa ca ultimele ornamente pentru brad sunt inca in faza de productie dar va prezint acum pe primele abia terminate :)

Am muncit de zor la ele desi sunt foarte usor de facut. Doar am avut de taiat, ceea ce a fost usor datorita ghilotinei primite de la Anca, de gaurit (de asta m-am ocupat doar eu), si de insirat hartie :)
Sa stiti ca sunt destul de rezistente deoarece copiii mei s-au jucat cu ele si le-au dat de-a dura si cu voie si fara voie prin toata sufrageria. Intr-un final le-am agatat de lustra, acesta fiind singurul loc safe ptr ele :)

Si pentru ca tot nu ne puteam opri din taiat hartie am decis sa diversificam gama de globuri cu modele noi :)

Acum am facut doar o pauza pentru a merge la biserica, dar la intoarcere vom continua treaba cu multa voiosie.

LE: asa au aratat in brad :)

Ca sursa de inspiratie am avut filmuletul de mai jos
         

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ooo, pai ce crezi tu? ca scapi asa usor? cu craciun fericit?
      staaai, ca nu-i asa. vin cu colinda!
      :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga mea pentru gazduire si tot ce a insemnat colaborarea noastra.

      Ștergere
  3. fff f faine! si usor de facut!!! avem voie sa-ncercam si noi? :). dar eu n-am ace d-alea :(...cu ce-as putea inlocui? ata de cusut le-o tine intinse??? sau sa folosesc fir de cupru subtirel?? merci mult pt idee!!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...