vineri, 21 decembrie 2012

Felicitari handmade - Clopotei

De doua zile incoace la noi pe calculator urmarim desene animate si filme cu dinozauri :)
Dupa atatea zgomote, suspans, replite si zburatoare, a sosit momentul acum seara sa luam o pauza si sa reintram in atmosfera pasnica a iernii confectionand felicitari clopotei
Am folosit sabloane clopotel de diverse marimi pentru a desena si decupa clopoteii din hartie cartonata galbena impaturita in doua si hartie glasata albastra, mai apoi i-am lipit cam cum am facut si la felicitarea bratut.
La felicitarea ei fiica mea a vrut sa lipeasca stelute, asa ca i-am facut cateva stelute cu perforatorul pe care tacticoasa le-a lipit cum a vrut ea.
Si asta nu a fost tot :) pentru ca tragea cu ochiul la ce face fratele ei, inauntru a vrut sa lipeasca si ea clopotei.
Si la sfarsit a fost incantata de cea facut
Fiul meu a facut-o foarte putin diferita, de fapt el a fost cel care a terminat primul felicitarea
Maine felicitarile vor fi daruite celor doua persoane carora vrem sa le aratam aprecierea noastra cu un scurt mesaj scris inauntru

Va dorim un weekend minunat in care sa impartasiti cu cei din jur darurile minunate din inima voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...