luni, 23 ianuarie 2012

Unde as vrea eu sa fiu acum...

Aici:

8 comentarii:

  1. e f fain,personal,macar pt o luna ,am mers cu fiul meu la inot cand avea 5 luni,e o experianta placuta,din pacate pt asta iti trebuie money

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo Caty asta nu mi-ai spus :) ai fost acolo la bazin de mamici&bebici ?
    Vreau si eu acolo. Mai ales acum cand nu reusesc sa ma desprind de monitorul asta cu litere mici, mici, si cu atatea informatii...

    Poate dupa examene ne balacim undeva.

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur,iti voi arata si filmulet cu mine si cu fiul meu la inot,putem sa mergem impreuna la Beauty Centar(de 2 ori pe sapt pt mamici&bebe),spor la invatat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da da da! Mergem mergem.
    Spor la invatat si tie Caty

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Loredana pai cum sa fie rau? In apa, cu copiii, e o placere. ptr cine iubeste apa :)
      Din partea mea ,eu in fiecare zi as sta in vana cu apa, bazin, jacuzzi :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...