marți, 17 ianuarie 2012

De reamintit

BUNATATILE DOMNULUI NU S-AU SFARSIT, INDURARILE LUI NU SUNT LA CAPAT, CI SE INNOIESC IN FIECARE DIMINEATA.
SI CREDINCIOSIA TA ESTE 
ATAT DE MARE

Mi-am luat acum o pauza de la treburile mele ca sa va arat si voua cu ce priveliste frumoasa am fost intampinata eu dimineata de cand m-am trezit (si acuma privesc pe geam cum ninge) si sa va spun ca aceste cuvinte de inceput vreau sa mi le reamintesc in fiecare dimineata care va veni de acum inclolo. Nu doar pentru ca urmeaza o perioada mai grea pentru mine ci pentru ca in pofida firii mele optimiste si binevoitoare in ultimul timp m-am lasat afectata atat de mult de atitudinea unor persoane apropiate mie, incat ma vad slaba si neputincioasa in fata pozitiei lor. Lucru care m-a afecteaza in comportamentul meu in preocuparea gandurilor mele si unele atitudini din ultimul timp de care nu-s deloc mandra.

Revenind la perioada grea ce urmeaza si care se numeste sesiune -sigur stiti toti cei aia- vreau sa spun ca ma simt nepregatita si ca in anul acesta am avut de cateva ori ganduri de a intrerupe facultatea din motive subiective bineinteles.
Ceea ce m-a determinat sa continui a fost pe de-o parte o mana de oameni care m-au sustinut, ajutat, incurajat (sotul, mama, un grup de colege) si pe de alta parte faptul ca eu cred ca Dumnezeu va folosi cunostintele acumulate in anii acestia in viitoarea mea profesie. Asta daca voi reusi sa profesez deoarece marea majoritate a oamenilor cu care vorbesc lucreaza in cu totul alt domeniu decat cel care l-au studiat.
Acestea fiind zise ma intorc la proiectele mele deoarece pauza s-a terminat
Inchei cu textul de inceput si va doresc tuturor sa aveti parte de zile frumoase alaturi de persoanele dragi, sa va bucurati de joaca si de odihna, de munca care o faceti, si cei care sunteti in sesiune sa aveti parte de succes la examene.
*****
Iată ce mai gândesc în inima mea şi iată ce mă face să mai trag nădejde: bunătăţile Domnului nu s-au sfârşit, îndurările Lui nu sunt la capăt, ci se înnoiesc în fiecare dimineaţă. Şi credincioşia Ta este atât de mare! „Domnul este partea mea de moştenire”, zice sufletul meu; de aceea nădăjduiesc în El.
Plangerile lui Ieremia 3:21-24
*****

10 comentarii:

  1. Succes in sesiunie iubita. O sa incep si eu curan, pana atunci ma stresez cu proiecte. Sper ca ai primit coletul:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi merg la posta dupa el. N-am avut nicicum drum incolo, posta nu mi-e chiar aproape. Dar cand vin azi de la gradinita il iau.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor frumoaselor multumesc foarte mult.
    Acum am venit de-afara de la zapada, numai bine cu chef de invatat :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Lucrul care il vad eu e urmatorul: avand in vedere cei cativa ani care deja i-ai trecut prin facultate(si cred ca nu ti-a fost usor) ce mai conteaza ca acum nu te simti pregatita? gnadurile de intrerupere si intrebarile despre profesie nu-si mai au rostul acum. Nu faci decat sa fi si mai nehotarata. Mergi inainte cu curaj.
    In legatura cu persoanele influentante. s-a facut un studiu ca depinde si de oamenii cu care ne inconjuram si ce cuvinte auzim de la ei, starea noastra de bine. Razboiul se da asupra mintii. daca acolo esti invinsa incepi sa lasi garda jos si in celelalte domenii. Oamenii pozitivi iti ridica si tie moralul.
    Intrerupe relatiile cu cei ce te influenteaza negativ. Ce ai de pierdut?
    Eu am intrerupt o facultate din pricina neincrederii in mine alimentata de cei din jur. Au trecut trei ani pana mi-am facut curaj sa mai ma inscriu la alta.
    Dece nu ma lasa sa comentez? am incercat de trei ori pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam asa e, cum zici tu. si cu mintea si cu oamenii :)
    Insa anumite relatii sunt mai... complicat de intrerupt.
    Multumesc de incurajare.

    RăspundețiȘtergere
  6. aseara am vazut si eu primii...545 fulgi ...ca atatia cred ca au fost...la noi :)))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...