marți, 10 ianuarie 2012

Aplauze pentru tătici

Vreau să dedic acest filmuleţ soţului meu şi tuturor taţilor care ajung pe aici printre nori. Soţul meu a început de ieri lucrul, concediul a fost frumos, timpul s-a scurs altfel cu el acasă şi, ca un cadou de sus, duminică după ce ne-am întors de la biserică în loc să mergem să mâncăm, ne-am bucurat toţi de ninsoarea care a acoperit parcul. O zi în care am văzut mulţi tătici tăvălindu-se cu copiii prin zăpadă, făcând (familii de) oameni de zăpadă, trăgând săniile şi bulgărindu-se, spre încântarea şi deliciul copiilor. Mi-am luat şi eu porţia mea de bulgăreală şi de tăvăleala :) printre râsete şi pupături.
Îţi mulţumesc iubitule

11 comentarii:

  1. Scuze de offtopic. Am o intrebare.
    Tu esti Sakura de pe super-parinti?
    Mai ai kefir si kombucha?
    Donezi? Vinzi?
    Scuze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, eu sunt.
    Mai am doar kefir. kombucha nu a supravietuit fara mine in vacanta.
    Donez dar deocamdata doar in Timisoara. Am pe lista deja oameni care nu le-am trimis de anul trecut.
    Daca iti doresti lasa-mi mesaj din ce localitate esti. Poate gasim donatori si ptr tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut ca in ultimul timp ai inceput sa abordezi si tu tema implicarii tatilor in cresterea copiilor. Mie-mi vine sa mor cand vad cum fratele meu mi-a influentat sotul in a se sustrage responsabilitatilor astea. Si vad si consescinte in comportamentul baiatului. Nu mai stiu ce sa fac. M asimt folosita.
    Plus ca daca se intampla ceva e intotdeauna vina mea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. stiu ce vrei sa zici. influenta anumitor oameni te ingrijoreaza si te descurajeaza. Am trecut si eu prin asta si n-am reactionat prea bine. Toti suntem vulnerabili la asa ceva insa o consecinta benefica de aici e ocazia de a vedea "crapaturile" din relatia cu sotul si de a lucra amandoi la asta. Consolidarea relatiei voastre va facilita rezolvarea altor probleme.

      Ștergere
  4. cele mai frumoase amintiri pentru copii...eu tin minte si acum cum ma jucam cu tata prin zapada...l-am pierdut de 2 ani si mi-e tare dar de el ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anumite persoane din viata noastra nu pot fi inlocuite. De aceea e important cum ne petrecem timpul cu ele si cum valorificam sentimentele care le avem.
      Prin amintiri mai accesam si noi trecutul..

      Ștergere
  5. mi au dat lacrimile dupa ce m am uitat la video...emotionant:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu poti face niciodata destul pt copii. Fiecare minut investit in relatia cu copilul tau este o avere inaccesibila altfel. Este alegerea noastra daca ne vom purta ca "in concediu" in fiecare zi din viata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai zis cu averea inaccesabila altfel. Oricuce am incerca sa o inlocuim iesim in pierdere. si noi si copiii.
      Iti multumesc

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...