duminică, 8 ianuarie 2012

Slow Motion

Bine v-am regasit in noul an dragilor. Va multumesc pentru toate urarile si va doresc din inima sa fiti binecuvantati.
Ce repede a trecut timpul. asa-i? A trecut deja o saptamana din anul acesta, an care cu toti speram sa fie mai bun. Eu am asteptari mari. si de la anul in sine si de la mine :)
Si asta nu doar pentru ca mi-am facut intrarea in noul an frumos, ci pentru ca tind mai sus, vreau sa-mi valorific mai intelept potentialul pus in mine de Dumnezeu si sa imi implinesc scopul pentru care am fost creata. Nu, nu sunt la intrecere cu nimeni si nici macar perfectionista nu sunt insa stiu ca sunt si pot mai mult de atat, si mai stiu ca drumul asta spre descoperire este acompaniat de frumusetea celor din jurul meu si a bunatatii lui Dumnezeu.

Va spuneam ca am petrecut revelionul frumos, a fost cel mai frumos revelion de pana acum, cu persoanele care le pretuiesc cel mai mult, intr-o atmosfera plina de dragoste. Am dansat, am facut poze, ne-am uitat la filme. Cu 15 minute inainte de miezul noptii dansam cu sotul si copiii mei pe un cantec de-a lui Abba si in acea veselie si frumusete am avut un moment de detasare parca. Ca si in filmele acelea cand se aud doar cateva zgomote de fond, doar ecoul vocilor al rasetelor, imaginea curge incet, asa slow motion; asa-mi vedeam eu copiii leganandu-se si topaind, sotul invartindu-i pe cate unul, rasete, piruete, beteala in par, O stare de fericire ma umplea pe dinauntru, si asemeni unei fantani arteziene vroia sa iasa la suprafata si sa raspandeasca in jur tot ce sufletu-mi simtea. Eram inconjurata de dragoste, pluteam in ea, o respiram si o simteam cum imi incalzeste toata fiinta mea.

"Sunt fericita" gandeam
Privirea mea s-a oprit asupra sotului meu si am vazut in ochii lui acea stare de fericire care o simteam eu. Copiii vroiau la noi in brate. Pupaturi. piruete. Privirea sotului meu ma fixa si de-abia atunci acea arteziana din mine a tasnit in jur imprastiind scantei de dragoste, artificii de recunostinta. sub forma de lacrimi. Era atata fericire, atata implinire, atata frumusete, ca nu stiam s-o exprim altfel decat razand si plangand. Ma simteam ca o printesa. Inconjurata de printi la un stralucitor bal. Nici nu conta ca fiul meu ma calca pe rochie, fiica-mea ma tragea de cercei, beteala si freza facuta intr-un minut si-au schimbat locul initial, manute mici erau la mine in decolteu cautand o bucurie. Tot acest tablou al nostru as fi vrut sa existe un aparat de filmat undeva sa-l inregistreze. sa-l imortalizeze.

Incet timpul a reinceput sa curga normal. Am fugit repede si m-am schimbat de rochia care cu catva timp in urma mi se paruse o idee buna, ne-am luat gecile pe noi, mi-am pus zana in sling si am fugit afara la artificii. Fiul meu a fost extaziat vazand atatea "explozii de bombe colorate" si dupa ce am intrat in casa i-am pus pe calculator videoclipuri cu artificii ca sa-si astampere pofta :)
Tortul a fost foarte bun, de fapt au fost doua torturi foarte bune deoarece fratele meu a facut si el un megatort cu mere. Apoi dans si filme pana cand am adormit inghesuiti unul intr-altul in timp ce spuneam povesti :)
Spuneam ca as fi vrut sa fie filmata acea noapte dar acum cand scriu aici mi-am dat seama ca toata filmarea e in inima mea. am butonul de start aici in mintea mea si apoi filmul se desfasoara incet, reactivand din nou emotiile, simtindu-ma coplesita de tot acest har care il am.

Stiu ca timpul trece si aduce cu el alte amintiri. Prezentul este format din viitoruri trecute. Cine stie ce v-a mai urma. Aleg sa ma bucur de prezent, de mine si de oamenii din jur, sa privesc in trecut atat cat sa fiu recunoscatoare si/sau sa invat ceva, si visez la un viitor in care persoanele dragi mie sa fie fericite & sa se bucure de viata.
Sunt recunoscatoare ptr tot ce sunt si tot ce am; am scris despre asta cand inca nu se incheia anul, si daca ar fi sa mai adaug ceva ar fi persoanele deosebite care le-am cunoscut si prin intermediul acestui blog si de la care am avut de invatat. Va multumesc tuturor ca v-ati facut timp pentru mine.
Anul acesta va fi unul provocator ptr mine. Pana in vara va trebui sa iau niste decizii importante deoarece termin facultatea, am de dat o licenta, fiica-mea implineste 2 ani si eu trebuie sa imi gasesc de munca :)
toate in acelasi timp :(
asta daca nu mai pun in calcul si o chirie mai buna si mai ieftina.

Dar despre ce-mi doresc punctual ptr anul acesta, intr-o postare viitoare deoarece acum ma pregatesc sa ies la joaca in zapada cu ai mei printi.
Va imbratisez pe toti, asta daca nu cumva veniti si voi la bulgareala :)

16 comentarii:

  1. De fiecare data cand citesc postari de genul acesta la tine, ma simt vinovata pentru sentimentul meu de neimplinire pe care il port in suflet si pentru neputinta de a ma bucura asa cum ar trebui de ceea ce am...
    Am foarte multe lucruri de invatat de la tine si ma bucur din suflet ca te-am intalnit...
    Nu pot decat sa-ti doresc sa nu te schimbi niciodata si ...un strop de noroc macar, pentru planurile pe care ti le-ai facut anul acesta... :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce revelion minunat ai avut...
    Si eu vreau zapada, la mine nu a nins inca, adica a fulguit intr-o noapte, dar pe dimineata nu mai era nimic:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Si uite cum ma faci sa adaug un prim comentariu la intaiul tau subiect pe anul acesta....sa incep asa....La multi ani!.....Sa-ti fie anul plin de reusite, sa te ajute Bunul Dumnezeu sa iei cele mai bune decizii in tot ce ti-ai propus, ai tai sa fie sanatosi, iar tu sa luminezi precum in noaptea de revelion, sa ramai la fel de ,,efervescenta,,, sa imparti cu noi tot ce-i frumos in viata ta, iar noi, cei care te ,,vizitam,, sa ne ,,hranim,, cu trairile tale. Un salut prietenesc .....Cristina

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult ca ai impartasit cu noi momentul magic!!! Ma face sa cred ca in lumea asta "murdara" mai e o sansa!

    Iti doresc un an fericit, sa ai parte de bucurii, sanatate si intelepciune!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Simona draga mea, daca te ajuta cu ceva o sa-ti spun ca inainte de epoca asta de fericire am avut cativa ani de neimplinire ca sa nu spun direct nefericire :(
    Multumesc de urari. de schimbat o sa ma schimb cred ca. dar spre mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dia zapada sa vina si la tine si sa te bucuri de ea ;)
    acuma seara deja se ducea si de aici

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cristina, multumesc de vizita virtuala. Salutul tau prietenesc e lung si frumos.
    Cand te intalnesc te strang tare tare in brate asa pentru toate cuvintele tale frumoase.
    Iti doresc sa ai parte de rugaciuni ascultate anul acesta si fericire maxima.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eeee asa te vreau. M-ai prins la fix. chiar vroiam sa vad daca ai revenit printre nori :)) si uite tu deja mi-ai pregatit o surpriza frumoasa.
    Asa da intrare in noul an. Simt ca te iubesc asa de mult. Ma inspiri si ma provoci. Doamne. unde ai fost tu cand aveam eu nevoie de tine? acum cativa ani, cand aveam de luat niste decizi...decisive.
    Asa cum zice si Simona, si eu imi doresc sa nu te schimbi niciodata. Si daca vreodata dai de greu sau ceva se intampla cu tine sau simti ca nu mai esti tu, sper sa gasesti pe cineva sa te poata ridica, insufleti, inspira, asa cum faci tu cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Raluca eu chiar cred "ca in lumea asta "murdara" mai e o sansa!" care ni se ofera.
    Dar trebuie sa vrem s-o valorificam.
    Multumesc de urari. la fel iti doresc si eu tie.
    Raluca si tu imparti cu noi momente magice si dai un exemplu bun prin trairea ta. Iti multumesc ca te lasi citita.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Andreea ma bucur ca te-am surprins frumos.
    Nu stiu daca tu acum cativa ani aveai nevoie chiar de mine, dar acuma sigur e un moment bun sa ne cunoastem :))
    Cuvintele voastre ma fac sa realizez si mai mult cata responsabilitate am in ceea ce fac aici printre nori.
    Dumnezeu sa ma conduca pe drumul cel bun.

    RăspundețiȘtergere
  11. Un an bun sa va dea Dumnezeu, iar toate dirintele rostite sau nerostite sa vi se implineasca!

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa sa fie. Dumnezeu sa te duca pe drumul cel bun.
    Da' eu am doua pretentii de la tine :)
    1 sa pui anul asta poze cu tine
    2 sa spui daca ai petrecut sarbatorile cu friptura sau te-ai abtinut.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Andreea, ai pretentii cam mari ;)
    1 poze personale nu pun
    2 sarbatorile le-am petrecut cu cei dragi nu cu friptura ;)
    Si daca ar fi fost carne, nu ar fi fost cazul de abtinere, deoarece pe mine daca ma imbii cu carne nu mi se starneste nici o pofta; e ca si cum mi-ai oferi o tigara. N-am nici o atractie.

    RăspundețiȘtergere
  14. :) wow! ce seara minunata! :) Va doresc o viata precum acea seara! ... de fapt sunt sigura ca o aveti, doar ca nu este atmosfera atat de festiva mereu. ;)

    Sa fiti fericiti pana la adanci batraneti!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Gabriela multumesc :)
    avem, facem si atmosfera ;)
    Eu am o vorba: sa fim fericiti si tineri pana la adanci batraneti :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...