marți, 26 februarie 2013

Martisoare quilling

Am revenit cu restul martisoarelor facute in ultimele zile impreuna cu ai mei copii
update martisoarele din martie 2015:

Si pentru ca in articolul despre martisoarele cu scoici, cineva m-a intrebat ce folosesc la confectionarea martisoarelor, m-am gandit sa va si arat cu ce lucram noi.
E simplu de tot daca sti cam de la inceput ce vrei sa iasa. Eu cam stiu de la inceput ce vreau dar pe parcurs ma ia valul si ajung sa fac uneori total altceva. Asta nu e intotdeauna un lucru bun, sa stiti.
In privinta martisoarelor a iesit bine insa mi-a dat de lucru mai mult decat mi-am propus, deoarece am vrut sa pun in practica toate ideile.
Si ca sa nu mai modific articolul trecut va arat aici din ce sunt compuse martisoarele noastre
Asa arata suportul pe care vin lipite modelele din hartie sau scoicile. Acesta e unul dintre ele
Este un carton colorat pe care fiul meu a cusut dupa modelul pus la dispozotie de Talente de Nazdravani.
Desi ii place sa coasa modele simple, cam strange cusatura deci la unele suporturi cartonul a ramas la sfarsit un pic curb :)

Deasupra am lipit impreuna figurinele quilling.

Am mai scris cred ca tot aici pe blog, sau pe alte bloguri, ca fiului meu ii place sa ruleze hartia. E simplu pentru mine, ca om mare, dar lui ii solicita intr-adevar motricitatea fina si atentia dar creeaza si o stare de multumire cand la sfarsit isi admira rezultatul muncii. Si poate fi si o activitate terapeutica. Nu i-a fost usor sa invete, chiar mi-aduc aminte cat se enerva. insa e ambitios in lucrurile care ii plac si insista in realizarea lor.
Dupa ce el ruleaza hartia eu ii dau ce model doreste si o lipesc pentru figurile mai complicate.
Acestea sunt figurinele quilling cu care am lucrat noi

modelele pe care le-am folosit anul acesta (2015):

Hartia ce o folosim la quilling este hartie simpla, colorata pe care o tai la dimensiuni cu ghilotina.
Ghilotina aceasta imi este de un real folos in activitatile cu copii acasa. Am primit-o de la Anca in urma unui giveaway si de atunci o folosesc intensiv :)
Cam asa sta treaba cu martisoarele noastre quilling
Anul acesta m-am incumentat sa fac martisoare reprezentand o zambila in ghiveci:

Speram ca v-au placut si mai ales speram sa le placa destinatarilor :)
Voi ce parere aveti despre quilling?

 Daca aveti prin casa nasturi rataciti de la diverse haine, aici avem cateva modele de martisoare cu nasturi

Melly cea cu vino-ncoa ;) a infiintat o colectie de martisoare handmade si mi-am permis s-o imprumut si eu. Daca ati confectionat si voi martisoare, fuguta cu ele in colectie.

COLECŢIE DE MĂRŢIŞOARE ŞI FELICITĂRI HANDMADE:

6 comentarii:

  1. Foarte frumos!:) O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac martisoarele voastre, mai ales ideea de suport din carton cu grilaj cusut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura si noua ne plac dar ideea nu ne apartine. Cristina de pe Talente de Nazdravani a avut-o :)
      Desi Gabriel a mai cusut si inainte, la martisoarele astea a fost cel mai incantat. cu toate ca mamica lui "a avut grija" sa nu puna destula ata in ac asa ca in timpul cusutului a ramas fara ata :)

      Ștergere
  3. Sunt foar te frumoase si Gabriel a facut o treba fantastica!FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...